peshonp написа:Аз мога да кажа само,че израза " това че ти си недоволен и Кво от това..." удря по джоба на собственика.Защото аз като си купих колата,предишния собственик,наш съфорумец ми каза,че ходи само в Хеед'91.Та реших и аз да отида като ми се появи проблем.Първо ми направи лошо впечатление,че гледаха на мен като на бързооборотна стока,да мина през някоя хале набързо,да видят какво може да стане за да се закрепи колата,да си платя и... така и стана.Проблема не ми го оправиха.Имах прецакан темп. датчик,тоя в моното.Не го откриха и т.н. Та от тогава аз не ходя там.А иначе...ако бях доволен,щях да ходя при всеки проблем там..ей ти едни 1000 лв. от мен за година и нещо...а ако има още 10 доволни? ..Та така според мен.Иначе над накрайника на гърнето,който е от AMG)) си стои надпис heed auto ,но не го махам,знам хора,които са доволни и не казвам на никого,че е лош сервиз..просто както ти се случи,така.
Колега,така е ,но за съжаление това се случва в големите сервизи и това имам в предвид като казвам ,че на работниците не им пука дали си доволен или не
Просто собственика колкото и да се старае не може да огрее на всякъде.Аз за това предпочитам по-малките сервизчета,където собственика лично прави ремонтите,защото знае ,че пак ще се върна ако съм доволен.Нищо лично към собственика на Хеед,човека като гледам е коректен,но както казах не е лесно да контролира всеки недо..л работник
