Давам на контакт и лампата на акумулатора не свети(а би трябвало тя и тази за маслото да светят),след това паля и алтернатора не зарежда лампата на акумулатора почва да свети съответно,като колата държи перфектни обороти.
Изфорсирвам до към 3000об и почва да зарежда алтернатора и оборотите ми почват да играят,2-3 пъти подскачват и след това колата угасва.Прави го и на газ и на бензин!
Не мога да разбера каква е връзката между това,че алтернатора не ми зарежда и оборотите са перфектни,а почне ли да зарежда почват да играят и гасне








И въобще не знам дали има връзка между 2-те неща или просто съм за стъпково моторче,а алтернатора си е отделно или пък проблема идва от някъде другаде,а не от алтернатора..
П.С.-малко вият лагерите на алтернатора,а преди 3 дена смених целия четкодържател,защото предполагах,че е от него и наистина старите четки бяха останали некви милиметри
