Спирачки Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Спирачки Б3

Мнениеот hristian37 » Сря 03 май 2006 21:57


Здравейте, значи колата е на бъдещия тъст-Б3 1.8АБСмотор комби- днес ходихме на технически преглед с него и кво се оказа?--- няма задни спирачки, ръчната си кове обаче. Ама грам не работят -гледам 4е има разпределител на задния мост. Кво да му правя - и двете не ловят, така 4е се съмнявам да се накладките?




Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Чет 04 май 2006 7:57


Ако двете предни са наред. Изключваш помпата като проблем и се местиш назад. Натегни "кантара". Ако няма ефект отвори барабаните и отвори машоните на цилиндърчетата. Твърде вероятно е да са протекли гумичките в цилиндърчентата но маншоните да не позволяват да се омасляват накладките. Ефекта е че няма видим проблем а няма и спирачки. Огледай и клиновете за саморугулиране на хлабината. Да не заяждат и да няма "кертици" по тях. Огледай маркуча да не не се е подул и запушил както и да няма приплескан тръбопровод на спирачната система. За друго не се сещам.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 04 май 2006 8:41


предните са в абсолютни норми


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

за спирачките

Мнениеот kibo_tom_8440 » Вто 09 май 2006 15:09


:lol: Ако са дискови спирачките, задължително е да ги свалиш. Това го направих преди седмица. Буталото /само е едно в спирачния цилиндър/ е запекло. Трябва да се свали и да се раздвижи. Как става, буталото е на винт ?, развиваш го в нормалната посока, обаче с някакви колеми клещи, тъй като едва ли имаш такъв ключ подходящ за прореза направен отпред на буталото, наподобяващ отверка. След като го развиеш внимавай да не скъсаш маншона. Процедурата е доста внимателна. Трябва да го промиеш, избършеш и т.н. накрая го слагаш внимателно - първо слагаш маншончето на буталото, намазано със свинска мас и напълнено, след това започваш да го навиваш, до пълното му навиване. Ако скъсаш маншончето - евтини са 2-5 лв. Семерината на цилиндъра на този етап не я сменяй при положение че не ти тече от цилиндъра. Доливаш ако имаш от същата течност или сменящ цялата - аз направих последното, спирачна течност "Делфи" английска 500 г. - 8 лв. Правиш и го и на другата колело и т.н. Успех


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 10 май 2006 11:16


барабанни са


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

за спирачките

Мнениеот kibo_tom_8440 » Сря 10 май 2006 12:29


:lol: Сяда един чиляк на волана и натиска педала на спирачките и при свален барабан ако не се движат накладките, значи си за смяна на цилиндърчета, направо ги вземай нови. Ще внимавате да не изритате буталата от цилиндърчето, по-леко да натиска, а ти можеш да държиш накладките с две щанги, така ще усетиш и усилието, ако го има. Слагаш новите, обезвъздушаваш и си готов. Ако смениш само гумичките няма гаранция че няма да ти протече и т.н. самия материал на каучука е различен от стандартния. Не съм купувал цилиндърчета тъй като нямам - с дискови съм, но предполагам че се движат в порядъка до 30 лв. за бр., можеш да провериш и да прецениш. Успех.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 10 май 2006 12:40


колега-хващат но много слабо- а като дръпнеш ръчната коват- това ме навява на мисълта за регулатора на спирачното услили на задния мост-а с него не ми се занимава ваобще- на голфа нямам такъв боклук и абсолютно никога не съм имал проблем с задните спирачки


Потребителски аватар
lirik
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 09 май 2006 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот lirik » Чет 11 май 2006 8:10


Привет

И аз имам подобен проблем и искам да попитам ... Как се натяга "кантара" и мога ли сам да го направя или да търся майстор?

Предварително благодаря !


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

за спирачките

Мнениеот kibo_tom_8440 » Чет 11 май 2006 12:12


:lol: Наистина може да е в кантара, но според мен той заводски е настроен и преди да го буташ би следвало да проиграеш другите варианти. След като мърдат слабо може налягането /ако го имаш/ да е слабо, като причини за слабото налягане може да е: 1. запушване на тръбопроводите /ако имаш разлагане на гумен материал/, 2. буталата на спирачния цилиндър да не могат да се движат в определения ход като разстояние /може да са клеясали и да не могат да се движат в определения диапазон/ 3. стара спирачна течност / виж цвета й, трябва да е светла и прозрачна, ако е пътъмняла значи е за смяна/ 4. тогава можеш да бутнеш т.н. кантар за разпределяне на налягането /ако имаш възможност свържи го директно и пробвай дали имаш налягане и тогава да го изключиш/. Но ако го изключиш ще подскачаш малко на копките, неговото предназначение е да регулира разстоянието между моста и купето. Успех! :beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта