Следва ремонт на колата.Върви добре, но просто вече има нужда.Ще се сменяват:
Свещи
Кабели
Тепературен датчик
Вал от 2Е
Колектори
Въпроса е обаче какви колектори да се сложат?От някое ГТИ?Или от нещо друго?Всмукателния няма много сми, той най-много да се полира и тфа ше му е.А да, и трябва да се дигне налягането на бензина.С помпа от ГТИ, или през регулатора?
Оптимални части за 1.8 ABS
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Оптимални части за 1.8 ABS

Свещи NGK BUR6ET (само да не съм сгрешил точно модела)..нищо общо с бошовите нямат.
Кабели от Ауто+ Bosch работят добре
Температурен датчик защо?
Вал от 2Е.. усеща се добре ,друга е колата после.. съответно и разхода.. очакваи + 1л ако юриш и отгоре... с тези модове не ти трабва повишаване на горивото не виждам смисъл. По добре си сложи нова ламбда като ще обновяваш,старата съм убеден ,че е мудна.
Изпускателен колектор от 2.0 8v ама има доправяне ..някой от колегите го беше борил .. там са 6 к.с .
Забравил си чип.. има смисъл Тоест за тази моторетка чип,вал,изпускателен ..добавам поизпилено моно , и си върви прилично.. бензина си му е ок.
Смени си маслото на скоростната кутия (това в графата приифилактика) ,капачка и палец задължително ако не са сменяни скоро..както и горивен филтър.
- danielll
- Мнения: 52
- Регистриран на: Съб 07 фев 2009 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Оптимални части за 1.8 ABS
extasyto написа:Следва ремонт на колата.Върви добре, но просто вече има нужда.Ще се сменяват:
Свещи
Кабели
Тепературен датчик
Вал от 2Е
Колектори
Въпроса е обаче какви колектори да се сложат?От някое ГТИ?Или от нещо друго?Всмукателния няма много сми, той най-много да се полира и тфа ше му е.А да, и трябва да се дигне налягането на бензина.С помпа от ГТИ, или през регулатора?
Слагай разпределителен вал от 2Е или от ПБ изпускателните колектори трябва да са от 8 клапаново ГТИ
- extasyto
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 23 дек 2006 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Оптимални части за 1.8 ABS
Symptom написа:8) Хм... п оред на номерата..
Свещи NGK BUR6ET (само да не съм сгрешил точно модела)..нищо общо с бошовите нямат.
Кабели от Ауто+ Bosch работят добре
Температурен датчик защо?
Вал от 2Е.. усеща се добре ,друга е колата после.. съответно и разхода.. очакваи + 1л ако юриш и отгоре... с тези модове не ти трабва повишаване на горивото не виждам смисъл. По добре си сложи нова ламбда като ще обновяваш,старата съм убеден ,че е мудна.
Изпускателен колектор от 2.0 8v ама има доправяне ..някой от колегите го беше борил .. там са 6 к.с .
Забравил си чип.. има смисъл Тоест за тази моторетка чип,вал,изпускателен ..добавам поизпилено моно , и си върви прилично.. бензина си му е ок.
Смени си маслото на скоростната кутия (това в графата приифилактика) ,капачка и палец задължително ако не са сменяни скоро..както и горивен филтър.
Температурен датчик (този, който е за подготовката на сместа) имам нужда да сменя, понеже сместа много ми играе.
А колектора какво точно трябва да му се направи?
- golf II gti
- Мнения: 483
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
- Автомобил: Jetta GL
- Двигател: RP
- Местоположение: Сливен
Re: Оптимални части за 1.8 ABS
Нищо не трябва да му се прави на колектора.Просто вземаш от 8 винтилов ГТИ мотор и слагаш на твоя и си готов.Както казват колегите и с едно валче от 2Е или ПБ и си супер.Скоро правих един АБС на един приятел и с тази комбинация колата се представяше доста добре 

- extasyto
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 23 дек 2006 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Оптимални части за 1.8 ABS
golf II gti написа:Нищо не трябва да му се прави на колектора.Просто вземаш от 8 винтилов ГТИ мотор и слагаш на твоя и си готов.Както казват колегите и с едно валче от 2Е или ПБ и си супер.Скоро правих един АБС на един приятел и с тази комбинация колата се представяше доста добре
Еми на моя колектор ми лежи моното.А колектора от 2Е до колкото помня беше извит от тръбите нагоре до над нивото на капак на клапаните.И аз на тоя колектор къде да си набуча моното?
- golf II gti
- Мнения: 483
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
- Автомобил: Jetta GL
- Двигател: RP
- Местоположение: Сливен
Re: Оптимални части за 1.8 ABS
Kолега всмукателния колектор си остава твоя.Сменяш само изпускателния и разпределителния вал
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Оптимални части за 1.8 ABS
Базикнята беше около това дали новиа колектор не пречи на лостчето което се мърда когато превклучваш скоростите,понеже е по широк заради здвоената тръба.Ако не пречи зачи всичко е наред. Моя стои още в гаража..не съм го слагал поради този казус.. ако няма пречка иде топло време ще г о метна 

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Оптимални части за 1.8 ABS
Symptom Абсурт е стоков колектор от ГТИ да има резултат от 6 к.с. колкото и да го бориш както и да го бориш...
- danielll
- Мнения: 52
- Регистриран на: Съб 07 фев 2009 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Оптимални части за 1.8 ABS
golf II gti написа:Kолега всмукателния колектор си остава твоя.Сменяш само изпускателния и разпределителния вал
С този колега направихме моята кола така и одрязахме таралежа на смукателния колектор сложихме и спортен филтър и колата вървеше супер даже и при нормално каране даде икономия колкото и да не ви се вярва

- Piro_vw
- Мнения: 764
- Регистриран на: Пет 25 апр 2008 8:05
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Оптимални части за 1.8 ABS
danielll написа:golf II gti написа:Kолега всмукателния колектор си остава твоя.Сменяш само изпускателния и разпределителния вал
С този колега направихме моята кола така и одрязахме таралежа на смукателния колектор сложихме и спортен филтър и колата вървеше супер даже и при нормално каране даде икономия колкото и да не ви се вярва
Няма ли снимков материал да видим как стоят нещата по ремонта.А ангренажния ремък същият ли си остава и защо трябва и изпускателния колектор да се сменя(каква е разликата).
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Оптимални части за 1.8 ABS

Добре сте отрязали таралежа ама не ви ли насмръдва на чист бензин от ауспуха... като застудее е особен кошмар

Stenly.. това го пишат братята англичани и е след дино. Ако съм сигурен ,че не пречи на лостовата система на принципа махаш-слагаш може да измислим конверсия при диното, да се разбере кое колко за бъдещите поколения

-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Оптимални части за 1.8 ABS
сниманото е от 2.0 8v и надолу е двойна тръба , 1.8 абс е 4-1 и върви една..
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Оптимални части за 1.8 ABS
На 2Е и ПБ са 4-2-1, на АБС 4-1. И от двата двигателя стават колекторите и лостовия механизъм не закача в тях. Ако искаш да запазиш катализатора слагаш от 2Е, ако искаш да го махнеш можеш да си сложиш от Пб, стъпва на дължина точно както оригиналния + катализатора и се закача доректно за трабата отдоло под купето:
garage.php?mode=view_image&image_id=4011
Аа и трябва да си завариш гайка на колектора за ламбдата.
garage.php?mode=view_image&image_id=4011
Аа и трябва да си завариш гайка на колектора за ламбдата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта