ел схема за фарове с фотоклетка?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ползвам ALC(automatic light control) и съм супер доволен.Предложенията на колегата sashot подкрепям,но нека не забравяме че устройството трябва да бъде универсално и приложимо както за коли 2004г така и за коли 1984г.
Моето предложение е да се добавят някои функции например:Излизаш от входа и изключваш алармата и се включват късите светлини да ти осветят пътя до колата същевременно се включва и плафона на колата да освети вътрешността й(и да има някакво време закъснение както при по новите коли)след това влизаш в колата даваш контакт и всичко се гаси мигновенно(но плавно)-стартираш колата (оттам нататък устройството си действа както и досега)спираш,гасиш колата и вадиш ключа от паленето-всичко по светлините угасва мигновенно но плавно(така се избягва досадния зумер)и същевременно ти пали плафона(пак с времезакъснение и плавноугасване) излизаш от колата и заключваш с дистанционното и плафона в колата се гаси мигновенно а късите светлини се включват за хх време да ти осветят пътя до вас.Такова е моето виждане за системата(а за да изпълнява желанието и на по новите коли да не се слагат допълнителни датчици и бутони може от кутията на устройството да има 2 букси за сензор и за бутон и в зависимост от модела на кола да се включва копче и сензор или да е кабели които се включват към заводски сензор и към лост за светкавица) Сега е ред на човека който ги може нещата -L&R 
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Ясно искате супер мега комфорт модул или направо BCM.
Става , но трябва по-сериозен процесор и цената като цяло ще е доста нагоре. Ще го мисля в далечен план засега.
Заложено е на печатната платка и не е проблем да го направя моя ключ в голфа е такъв , но само заради тази екстра имаме +6 EUR.
Става , но трябва по-сериозен процесор и цената като цяло ще е доста нагоре. Ще го мисля в далечен план засега.
3. Плавно палене и на габаритите. Техните крушки също са подложени на шок, в началния момент . Цената им е ниска, в сравнение с тези на дългите, но за сметка на това самата им смяна, понякога, е доста трудоемка, так че има смисъл да им се удължава живота.
Заложено е на печатната платка и не е проблем да го направя моя ключ в голфа е такъв , но само заради тази екстра имаме +6 EUR.
Re: ел схема за фарове с фотоклетка?
Не съм сигурен но може да дам некакво мнение. Новите коли до колкото знам, в пълна тъмнина пускат автоматично дълги. Да кажем датчика е настроен, като е тъмно да пуска дългите. Добре сега ще кажем, че влизаме в градско и има улични лампи, които осветяват датчика, той мигновенно би трябвало да изключи фаровете. Е добре, ако може да се направи, вместо да изключва фаровете, да включва къси, това ти спестява усилията за превключване на лоста. Ако точно това търсиш. Демек, денем къси, нощем дълги. Ако не ти трябват грам фарове, можеш да ги изключиш. Но ти препоръчвам. Тази цялата джаджа да е направиш да се включва през отделен изход, защото може да ти създаде проблеми. Нз просто давам менине 
- krauser
- Мнения: 138
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re:
L&R написа:Датчика много зле, обикновен CdS фоторезистор, най-кофтито при тях е че са силно зависими от околната температура, така че зимата очаквай различен праг на включване от лятото.
Вече втора зима го карам от слагането не съм го изключвал и работи безотказно и мисля да го комбинирам с едно ДРЛ.
Re:
wili98 написа:-Не всички лампи мигат с 50 херца.. тези с нажежаема жичка НЕ мигат.
според мен има начин да се разгранияи светлината по нейният цвя.
както всички знаем лампите светят с около 3000к а слънчевата светлина е около 4500-5000 келвина..та...таказ
лампите за които колегата говори са газоразрядни(натриеви и живачни ако не се лужа живачните светеха оранжево поради голямата пробивност в мъгла и натриевите са синкаво бяло зеленикави ) та газоразрядните трептят с честотата на захранващото напрежение в случея 50хц
- Dino Kirov
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 11 окт 2008 16:50
- Автомобил: 405 SRx4
- Двигател: XU10J2C 2.0i 8v 122hp
- Местоположение: Пловдив
Re: ел схема за фарове с фотоклетка?
Някаква проста схема за 9V на изхода и 12V (респективно 14.5V при запален ДВГ) някой може ли даде? Нужно ми е да издържа тока на една(1) H7 халогенка.
- krauser
- Мнения: 138
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ел схема за фарове с фотоклетка?
този сензор си работи все още пали гаси няма проблеми
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта