:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

КАКЪВ ДИЗЕЛ?!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Сря 10 май 2006 16:46


madcap написа:
Djambazki-Sofia написа:VW Golf 2.0 TDI-140к.с., Audi A3 2.0 TDI-140к.с.!


Аз ти предлагам за тия двата, не съм за френските дизели, карам HDI, добър е, но TDI-то по ми харесва

Успех :wink:

HDI е голяма :evil: братовчед ми си взе 307 2.0HDI не е доволен за 1год. му гръмна турбината и постоянно ядове говоря за нова кола :evil: и от други места чувам кофти приказки




Потребителски аватар
vodoo
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vodoo » Сря 10 май 2006 16:47


към темата - астрата е стара преработка на окачване и купе, доста по - тясна е от конкурентните обсъждани модели. мойте фаворити - карал съм ги от 200 до 450 км тестово и впечатленията са лични - ако можеш да си позволиш - Golf V 2.0 TDi - 140 + DSG - задължително, на второ място - видях, че някой ти е дал референция за FORD Focus - моя фаворит обаче не е 1,8 TDCi, а 2.0 TDCi - 136 много пъргави кончета, почти се равнява по динамика с VW, а по шумоизолация го надминава. френските марки са стари като разработка, нови като оптика, а за гаранция - не ми говори. при това при тях много части при обслужването се сменят комплектно, което ги прави неизгодни при поддръжка. като оборудване на купето - при VW - моя фаворит е Comfortline. при Focus - Titanium или Ghia. почти еднакви са като опции. при Focus печелиш и от обслужването защото сменяш консумативи на всеки 20 000 км, което от финансова гледна точка си е доста добро. при VW - за съжаление 7500 км за дизелите. а е и доста по - скъпо. давам ти съвет да погледнеш и при Seat - както знаеш?!? - група VW. не се спирай на новият Leon - доста твърдо вози, ако за мен е недостатък, за теб може и да е +. Altea има двигател 2.0 TDi 140 коня и предлага DSG за него- цената за това би ти излязла около 45 000 лв с прилично оборудване.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Сря 10 май 2006 16:55


santo_trafficante написа:HDI е голяма :evil: братовчед ми си взе 307 2.0HDI не е доволен за 1год. му гръмна турбината и постоянно ядове говоря за нова кола :evil: и от други места чувам кофти приказки


И нашето HDI е на 1 година, само че е на Партнер, 90к.с., то зависи как се кара


ttony
Мнения: 169
Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ttony » Сря 10 май 2006 17:59


Хонда 2.2. Голям обем - голяма работа. НО май го слагат само на Акорд, а там цените са малко по-нагоре. Не знам дали toyota нямат подобен Д4-Д.
За новите дизели на VW - малък работен диапазон, 6 ст. скоростни кутии дефектират.
За другите марки не мога да кажа лоши неща, защото не ме интересуват :).


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 10 май 2006 18:13


Djambazki-Sofia написа:VW Golf 2.0 TDI-140к.с., Audi A3 2.0 TDI-140к.с.!


Без коментар, само задължително с DSG скоростна кутия. За цените на Голфа виж тук. Иначе цената на VW Golf 2.0 TDI-140к.с. с DSG скоростна кутия Comfortline оборудване е 42 589 лева. За Аудито сигурно е повече. Успех. :да:


Потребителски аватар
drift
Мнения: 103
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
Автомобил: Skoda Octavia TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Sofia

Мнениеот drift » Сря 10 май 2006 18:37


Шкода Октавия 2 2.0ТДИ 140к.с. е колата!!!По-голяма,по-евтина (което означава,че можеш да си позволиш повече екстри ) от Голф 5 и Ауди А3,а пък и си е ВАГ.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 10 май 2006 18:56


drift написа:Шкода Октавия 2 2.0ТДИ 140к.с. е колата!!!По-голяма,по-евтина (което означава,че можеш да си позволиш повече екстри ) от Голф 5 и Ауди А3,а пък и си е ВАГ.

Цената на въпросната Новата Шкода Октавия с 2.0 TDI 140 к.с. с DSG скоростна кутия, оборудване Елеганс, е 39 998. Справки тук. За разлика от 2 000 лева бих предпочел да карам Голф 5. Въпрос на избор.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Сря 10 май 2006 19:40


а новия СИВИК-ХОНДА-не става ли??? Направо ми се сгъна чадъра като я разглеждах.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 10 май 2006 22:44


Колеги от така дадените коли .. най-добре ми се вижда голфарата..
ама ако решиш да слагаш глезотии не съм сигурен, че ще стигнат кинтите...
Но само един хинт..

за 45 кинта.. ще си вземеш вектра.. 2.2 дизеляки 140 коня..
уникална машина.. с бая джунджурии вътре

на практика аз лично като фен на VW ако трябва да избирам кола до 50 хилки.. ще взема нея... а не пасатор примерно.. който идва с около 10 000 по-отгоре...

Успех...


Djambazki-Sofia
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 10 май 2006 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Какъв Дизел?

Мнениеот Djambazki-Sofia » Чет 11 май 2006 7:38


Здравейте колеги отново!
Благодаря Ви за изказаните мнения впечатлен съм.
Може би не трябваше да споменавам за колите, които благодарение на познати съм имал възможността да карам, т.к. може би съм подвел някой от вас, че именно към тези марки и класове автомобили съм се насочил. Истината е, че нямам определени предпочитания към марка автомобил, а по-скоро се съобразявам с парите, което е напълно естествено разбира се. Единственото, което съм решил да е нова и да е с дизелов мотор, като крайната и цена да не надхвърля 45/46 хил.лв. Държа колата да е с мощен мотор от порядъка на 2000 куб.см. и повече и (над 130/140 к.с.). Разбира се не са за пренебрегване и останалите неща като купе, шаси, екстри, като екстрите вече ще са в зависимост от парите. Още веднъж Ви благодаря за мненията!!!


Djambazki-Sofia
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 10 май 2006 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Какъв Дизел?

Мнениеот Djambazki-Sofia » Чет 11 май 2006 7:47


Вижте мненията на колегите от Peugeot Клуб БЪЛГАРИЯ и Клуб ФИАТ България!


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 11 май 2006 8:55


santo_trafficante написа:правя разлика м/у помпа дюза и комън рейл :D кое мислиш е по добро?:)


Кое е по-добро литър или метър :Mr Green Fun

И двете имат предимства и недостатъци. От следващата година VW спират помпа-дюза поради еко-съображения.


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Чет 11 май 2006 9:02


yossarian написа:
santo_trafficante написа:правя разлика м/у помпа дюза и комън рейл :D кое мислиш е по добро?:)


Кое е по-добро литър или метър :Mr Green Fun

И двете имат предимства и недостатъци. От следващата година VW спират помпа-дюза поради еко-съображения.

хаха абе хората не случайно слагат комън рейл от 98год:) че има и ново поколение даже:)ама нищо де и фв ше вземат да сложат крайно време е 2007год последни на опашката :ihihih: :ihihih: :ihihih: mhihi mhihi


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 11 май 2006 9:47


santo_trafficante написа:хаха абе хората не случайно слагат комън рейл от 98год:) че има и ново поколение даже:)ама нищо де и фв ше вземат да сложат крайно време е 2007год последни на опашката :ihihih: :ihihih: :ihihih: mhihi mhihi




Само 3 и 4 цилиндровите дизели на VW са помпа-дюза Всичи останали от 5 до 10 цилиндрови от преди 10 години са комън рейл с пиезо дюзи и възможност за впръскване на горивото до 7 порции на един цикъл.

Тъй че понякога е добре маалко да помислиш преди да се правиш на палячо. Стига да си в състояние, все пак никой не очаква невъзможни неща от теб :Mr Green Fun


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Чет 11 май 2006 9:54


Тъй че понякога е добре маалко да помислиш преди да се правиш на палячо. Стига да си в състояние, все пак никой не очаква невъзможни неща от теб :Mr Green Fun

я малко по полека с изказванията пич:)помпа дюза няма общо с комън рейл :D поздрави
1.Първия Дизел с директно впръскване Фиат Крома ТДИ...1987

2.Първата коман раил дизел Алфа Ромео 156...1997

3.Първия коман паил 2ро поколение Алфа 147...2002

4.Първата кола с мулти/уни аир технологията през 2007

Всички са си разработки на Фиат...Бош имат лиценз да я продават на други фирми.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта