VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот niikoo_1 » Сря 24 мар 2010 18:22


Аз съм се пробвал когато имах АБФ с правено 2Е с две врати без клима със следните доработки: вал, колектор, генерация, сгъстяваници и т.н. колата беше много читава и хубаво вървеше за 2Е :idea:, което попринцип не е нищо особенно, но нямаше допирна точка с моя АБФ, а от моя има във форума няколко дето вървят повече :wink:

Единствения вариант правено 2Е да бие АБФ е да е с доста олекотено купе, иначе нямат допирни точки едния мотор е с 35коня повече, което си е 30% мощност отгоре :idea:




Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот Sharky GTI » Сря 24 мар 2010 22:18


...така да стане ясно какво има по мойто 2Е :) .Първото която е че главата е Oettinger-ска,портване,згъстяване и вала са си правени в Германия,така си го взех.Вала е Шрик и е доста "ръбав" mhihi щом допълнително са рязали от алуминия около повдигачите за да могат да се въртят гърбиците(минават на около 1мм от алуминия).Електрониката също си е правена от тях,просто колата няма нишо общо като работа на мотора с стоково 2Е,прекъсвача е изместен на 7000об.Рейката,дюзите,реголатора за налягането и помпата са други,пак монтирани Oettinger-ски.На 4 бара е настроена системата,дюзите съм ги гледал по номера им дават 210сс при 3,5бара.Смукателния колектор е портван,аз съм си го правил,дросела ми е от VR6,изпускателен колектор с 40мм тръби на цилиндрите(копие на Суперспринт е),правих го на по портовете на главата,дебитомер от C24NE,филтерче и въздухозаборник на бронята(на малката решетка под десния мигач в бронята :wink: )директно подава на филтърната кътия(при челен поток има доста ефект :wink: ).Без преправките от мен колата биеше АБФ на старт до 120 с лекота :mrgreen: и нагоре вървехме заедно като от определени километри пак го повеждах и после ме настигаше и пак наравно,двувратка е с клима и нищо не съм олекотявал по нея даже е с 9-ки джанти с на 205 гуми(в гаража се вижда).Доволен съм си от 2Е-то даже и пре-доволен,кара се постоянно до прекъсвач на всека една предавка :Mr Green Fun 1-ва 70,2-ра 120,3-та 170,4-та 210,на 5-та съм стигал до 6800об. и стрелката минава с 1 пръст 220 и почва да сочи лампата за маслото :mrgreen: (дано некои път несветне mhihi ).При яко притискане на 5-та примерно между Враца и Мездра засичали сме го 230 си ги държи без проблем,само газ до дупка :D ,на влизане в Враца като му отлаба гаста и паднат оборотите ми се е случвало да ми премигне 1-2 пъти лампата за маслото незнам от какво.Проверявал съм си налягането на маслената помпа екстра е,лагерите на к.в. са си ми перфектни и шииките :? ,незнам що прави така ам съм намислил да си му сложа едно охлаждане на маслото да го не пържи толкова че при яко ръмбене отива на 105 градуса ми е стигало.Неискам да си мисли някои че искам да мислят всички че карам някаква бегачка,няма нищо подобно.Просто някои хора искат да изкарат бегачка АБФ-а,а всъщност тои изобщо няма нищо общо с бегачките,.АГУ-то сток също нее кои знае какво но според мен е по-добрия вариант от АБФ-а :) .Готвя се скоро да скачам на АГУ и да си го сръчкам тук там да видим какво може,но със сигурност няма да остана разочарован :)


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот Tishku » Сря 24 мар 2010 22:20


Дай 1 2 снимки да го видим тоя мотор 8)


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот Sharky GTI » Сря 24 мар 2010 22:34


...нямам снимки на мотора разглобен.Ако искаш ще ти го снимам некой път :mrgreen: ам незнам какво ще видиш и разбереш от снимки в събрано състояние,освем че е с друг дросел,ако махна капака на клапаните и ангренажния ще се види колелото и вала,требва да заничам отзад да ти снимам генерацията и реиката :D .Като си мераклия ела и ще се пуснем неколко пъти пък каквото стане :mrgreen: .Аз немам нищо против,до сега не съм отказвал да се пуснем с некой ей така за кефа :) ,нали все пак за тва ги праим тия коли.Но с стоков АБФ съм пред него(поне до сега де),незнам твоята кола какво е ръчкана,но можеш да споделиш ако искаш и нее тайна.


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот Tishku » Сря 24 мар 2010 23:05


Темата стана на гъз от нас.... :) Стига сме спамили тук :Mr Green Fun


stani6ev
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 23 юни 2009 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот stani6ev » Нед 04 юли 2010 18:32


Здравеите колеги ако на двигател 1.8 турбо20v 150к.с. сложа турбина от 2.5тди имали добур ефект и какъв ке е :beer


Потребителски аватар
JoroKN
Мнения: 1498
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
Автомобил: Vw Golf MK6
Двигател: CBAB - 2010
Местоположение: Кюстендил

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот JoroKN » Нед 04 юли 2010 21:45


stani6ev написа:Здравеите колеги ако на двигател 1.8 турбо20v 150к.с. сложа турбина от 2.5тди имали добур ефект и какъв ке е :beer

Ще имаш здухан мотор това е ефекта :mrgreen:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот leonardo_vd » Пон 05 юли 2010 11:47


stani6ev написа:Здравеите колеги ако на двигател 1.8 турбо20v 150к.с. сложа турбина от 2.5тди имали добур ефект и какъв ке е :beer

Много ми е чудно как ще го управляваш това турбо :mrgreen:


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот rabotnika » Пон 05 юли 2010 14:49


leonardo_vd написа:
stani6ev написа:Здравеите колеги ако на двигател 1.8 турбо20v 150к.с. сложа турбина от 2.5тди имали добур ефект и какъв ке е :beer

Много ми е чудно как ще го управляваш това турбо :mrgreen:
бъркаш се на 2.5 тди не е с променлива геометрия


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот Li4o » Пон 05 юли 2010 16:31


Tishku написа:Темата стана на гъз от нас.... :) Стига сме спамили тук :Mr Green Fun

Наистина доста спам се събра - автора сигурно вече е забравил, че е пуснал тема... :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта