...така да стане ясно какво има по мойто 2Е

.Първото която е че главата е Oettinger-ска,портване,згъстяване и вала са си правени в Германия,така си го взех.Вала е Шрик и е доста "ръбав"

щом допълнително са рязали от алуминия около повдигачите за да могат да се въртят гърбиците(минават на около 1мм от алуминия).Електрониката също си е правена от тях,просто колата няма нишо общо като работа на мотора с стоково 2Е,прекъсвача е изместен на 7000об.Рейката,дюзите,реголатора за налягането и помпата са други,пак монтирани Oettinger-ски.На 4 бара е настроена системата,дюзите съм ги гледал по номера им дават 210сс при 3,5бара.Смукателния колектор е портван,аз съм си го правил,дросела ми е от VR6,изпускателен колектор с 40мм тръби на цилиндрите(копие на Суперспринт е),правих го на по портовете на главата,дебитомер от C24NE,филтерче и въздухозаборник на бронята(на малката решетка под десния мигач в бронята

)директно подава на филтърната кътия(при челен поток има доста ефект

).Без преправките от мен колата биеше АБФ на старт до 120 с лекота

и нагоре вървехме заедно като от определени километри пак го повеждах и после ме настигаше и пак наравно,двувратка е с клима и нищо не съм олекотявал по нея даже е с 9-ки джанти с на 205 гуми(в гаража се вижда).Доволен съм си от 2Е-то даже и пре-доволен,кара се постоянно до прекъсвач на всека една предавка

1-ва 70,2-ра 120,3-та 170,4-та 210,на 5-та съм стигал до 6800об. и стрелката минава с 1 пръст 220 и почва да сочи лампата за маслото

(дано некои път несветне

).При яко притискане на 5-та примерно между Враца и Мездра засичали сме го 230 си ги държи без проблем,само газ до дупка

,на влизане в Враца като му отлаба гаста и паднат оборотите ми се е случвало да ми премигне 1-2 пъти лампата за маслото незнам от какво.Проверявал съм си налягането на маслената помпа екстра е,лагерите на к.в. са си ми перфектни и шииките

,незнам що прави така ам съм намислил да си му сложа едно охлаждане на маслото да го не пържи толкова че при яко ръмбене отива на 105 градуса ми е стигало.Неискам да си мисли някои че искам да мислят всички че карам някаква бегачка,няма нищо подобно.Просто някои хора искат да изкарат бегачка АБФ-а,а всъщност тои изобщо няма нищо общо с бегачките,.АГУ-то сток също нее кои знае какво но според мен е по-добрия вариант от АБФ-а

.Готвя се скоро да скачам на АГУ и да си го сръчкам тук там да видим какво може,но със сигурност няма да остана разочарован
