Единствения вариант правено 2Е да бие АБФ е да е с доста олекотено купе, иначе нямат допирни точки едния мотор е с 35коня повече, което си е 30% мощност отгоре
VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
Аз съм се пробвал когато имах АБФ с правено 2Е с две врати без клима със следните доработки: вал, колектор, генерация, сгъстяваници и т.н. колата беше много читава и хубаво вървеше за 2Е
, което попринцип не е нищо особенно, но нямаше допирна точка с моя АБФ, а от моя има във форума няколко дето вървят повече
Единствения вариант правено 2Е да бие АБФ е да е с доста олекотено купе, иначе нямат допирни точки едния мотор е с 35коня повече, което си е 30% мощност отгоре
Единствения вариант правено 2Е да бие АБФ е да е с доста олекотено купе, иначе нямат допирни точки едния мотор е с 35коня повече, което си е 30% мощност отгоре
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
...така да стане ясно какво има по мойто 2Е
.Първото която е че главата е Oettinger-ска,портване,згъстяване и вала са си правени в Германия,така си го взех.Вала е Шрик и е доста "ръбав"
щом допълнително са рязали от алуминия около повдигачите за да могат да се въртят гърбиците(минават на около 1мм от алуминия).Електрониката също си е правена от тях,просто колата няма нишо общо като работа на мотора с стоково 2Е,прекъсвача е изместен на 7000об.Рейката,дюзите,реголатора за налягането и помпата са други,пак монтирани Oettinger-ски.На 4 бара е настроена системата,дюзите съм ги гледал по номера им дават 210сс при 3,5бара.Смукателния колектор е портван,аз съм си го правил,дросела ми е от VR6,изпускателен колектор с 40мм тръби на цилиндрите(копие на Суперспринт е),правих го на по портовете на главата,дебитомер от C24NE,филтерче и въздухозаборник на бронята(на малката решетка под десния мигач в бронята
)директно подава на филтърната кътия(при челен поток има доста ефект
).Без преправките от мен колата биеше АБФ на старт до 120 с лекота
и нагоре вървехме заедно като от определени километри пак го повеждах и после ме настигаше и пак наравно,двувратка е с клима и нищо не съм олекотявал по нея даже е с 9-ки джанти с на 205 гуми(в гаража се вижда).Доволен съм си от 2Е-то даже и пре-доволен,кара се постоянно до прекъсвач на всека една предавка
1-ва 70,2-ра 120,3-та 170,4-та 210,на 5-та съм стигал до 6800об. и стрелката минава с 1 пръст 220 и почва да сочи лампата за маслото
(дано некои път несветне
).При яко притискане на 5-та примерно между Враца и Мездра засичали сме го 230 си ги държи без проблем,само газ до дупка
,на влизане в Враца като му отлаба гаста и паднат оборотите ми се е случвало да ми премигне 1-2 пъти лампата за маслото незнам от какво.Проверявал съм си налягането на маслената помпа екстра е,лагерите на к.в. са си ми перфектни и шииките
,незнам що прави така ам съм намислил да си му сложа едно охлаждане на маслото да го не пържи толкова че при яко ръмбене отива на 105 градуса ми е стигало.Неискам да си мисли някои че искам да мислят всички че карам някаква бегачка,няма нищо подобно.Просто някои хора искат да изкарат бегачка АБФ-а,а всъщност тои изобщо няма нищо общо с бегачките,.АГУ-то сток също нее кои знае какво но според мен е по-добрия вариант от АБФ-а
.Готвя се скоро да скачам на АГУ и да си го сръчкам тук там да видим какво може,но със сигурност няма да остана разочарован 
щом допълнително са рязали от алуминия около повдигачите за да могат да се въртят гърбиците(минават на около 1мм от алуминия).Електрониката също си е правена от тях,просто колата няма нишо общо като работа на мотора с стоково 2Е,прекъсвача е изместен на 7000об.Рейката,дюзите,реголатора за налягането и помпата са други,пак монтирани Oettinger-ски.На 4 бара е настроена системата,дюзите съм ги гледал по номера им дават 210сс при 3,5бара.Смукателния колектор е портван,аз съм си го правил,дросела ми е от VR6,изпускателен колектор с 40мм тръби на цилиндрите(копие на Суперспринт е),правих го на по портовете на главата,дебитомер от C24NE,филтерче и въздухозаборник на бронята(на малката решетка под десния мигач в бронята
1-ва 70,2-ра 120,3-та 170,4-та 210,на 5-та съм стигал до 6800об. и стрелката минава с 1 пръст 220 и почва да сочи лампата за маслото
).При яко притискане на 5-та примерно между Враца и Мездра засичали сме го 230 си ги държи без проблем,само газ до дупка - Tishku
- Мнения: 3141
- Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
Дай 1 2 снимки да го видим тоя мотор 
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
...нямам снимки на мотора разглобен.Ако искаш ще ти го снимам некой път
ам незнам какво ще видиш и разбереш от снимки в събрано състояние,освем че е с друг дросел,ако махна капака на клапаните и ангренажния ще се види колелото и вала,требва да заничам отзад да ти снимам генерацията и реиката
.Като си мераклия ела и ще се пуснем неколко пъти пък каквото стане
.Аз немам нищо против,до сега не съм отказвал да се пуснем с некой ей така за кефа
,нали все пак за тва ги праим тия коли.Но с стоков АБФ съм пред него(поне до сега де),незнам твоята кола какво е ръчкана,но можеш да споделиш ако искаш и нее тайна.
- Tishku
- Мнения: 3141
- Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
Темата стана на гъз от нас....
Стига сме спамили тук 

-
stani6ev
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 23 юни 2009 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
Здравеите колеги ако на двигател 1.8 турбо20v 150к.с. сложа турбина от 2.5тди имали добур ефект и какъв ке е 

- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
stani6ev написа:Здравеите колеги ако на двигател 1.8 турбо20v 150к.с. сложа турбина от 2.5тди имали добур ефект и какъв ке е
Ще имаш здухан мотор това е ефекта
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
stani6ev написа:Здравеите колеги ако на двигател 1.8 турбо20v 150к.с. сложа турбина от 2.5тди имали добур ефект и какъв ке е
Много ми е чудно как ще го управляваш това турбо
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
бъркаш се на 2.5 тди не е с променлива геометрияleonardo_vd написа:stani6ev написа:Здравеите колеги ако на двигател 1.8 турбо20v 150к.с. сложа турбина от 2.5тди имали добур ефект и какъв ке е
Много ми е чудно как ще го управляваш това турбо
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
Tishku написа:Темата стана на гъз от нас....Стига сме спамили тук
Наистина доста спам се събра - автора сигурно вече е забравил, че е пуснал тема...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта