Дино ден или мерене на ........

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот yms » Чет 25 мар 2010 20:00


Това не е нещо невъзможно . Зависи кой , как е правил ремонта и доработките .




Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот negodnika » Чет 25 мар 2010 20:02


madcap написа:
negodnika написа:Значи paco според теб коли след ремонт с доработки са по-слаби от завода много интересно 8)


Иска да каже че не работи нещо като хората, за това ги нема конете, остана ли са само магаретата


А, защо върват повече от сток , като са им умрели конете :?:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот madcap » Пет 26 мар 2010 1:08


negodnika написа:А, защо върват повече от сток , като са им умрели конете :?:



Или ти не се сещаш или аз, човека казва за загубите от трансмисията. едни викат 30% други от по малко, аз за 30% не съм чувал, ма как да е. Непретендирам за знания, само наблюдения, така че да не се брой.
И като са направени вървят повече от сток, ма с малко, доколкото се сещам, а не с това което могат да изкарат с тия конверсий дето са правели. Дефакто, правят имат сила ма не е изчерпана, знам ли вече, сега мога да кажа наздраве само :Mr Green Fun :beer :beer


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот scirocco gt » Пет 26 мар 2010 9:03


negodnika написа:Значи paco според теб коли след ремонт с доработки са по-слаби от завода много интересно 8)

След ремонта и доработките идват настройките :wink: . Мисля, че те не са за пренебрегване :!:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Vizor » Пет 26 мар 2010 10:25


negodnika написа:
madcap написа:
negodnika написа:Значи paco според теб коли след ремонт с доработки са по-слаби от завода много интересно 8)


Иска да каже че не работи нещо като хората, за това ги нема конете, остана ли са само магаретата


А, защо върват повече от сток , като са им умрели конете :?:


Ако визираш твоя резултат мога да ти направя веднага сметката.
139 коня на двигателя - 15% загуби = 118,15 коня. Близо си до резултата.
Мога да ви дам и един друг пример. Вчера мерихме едно БМВ. 507 коня е на двигателя и изкара 410 на колелата. Това е нов автомобил с още всичките коне под капака ;)


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот negodnika » Пет 26 мар 2010 11:03


Примерно Астрата на Сашо, която е дала 136коня на колела, след ремонт има чип, филтър K&N, power cap, къса кутия 3.94 диф., лек маховик 4.10кг, регулатор 3.8b, дросел малко по-голям и главата е правена!
Също съм гледал по чужди форуми KR-и те дават 108-112коня.Моя лично има малко промени, като Supersprint колектор 4-2-1, права генерация 55мм портнат смукател и дросел + повече гориво от термо регулатора,като колата е с нов въздушен филтър(MAN),нови бензинови помпи(BOSCH),нов горивен филтър,нови свещи(NGK),нови кабели и нова дистрибуторна капачка(BREMI) и колата беше на газ анализатор два дни преди диното,такаче ме съмнява да е 120коня на вал.Също KR-a на oHuaс валове всм. 268,изсп.272.Степен 12,1.Дросели 44мм.Къстъм рейка и дюзи от Г60,метална гарнитура на главата.Портната глава с нови водачи и рошави легла на клапаните.Колектор 4-1 с термолента.Олекотен маховик.Мотора е изцяло отремонтиран-сменен колянов вал,нови лагери и сегменти и всички гарнитури.И дава 130коня на колелата в Хеед!!!

Последна промяна от negodnika на Пон 12 апр 2010 22:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Vizor » Пет 26 мар 2010 11:11


Ок. А какво ще кажеш за на Tishku абф-а дето даде почти 130 коня на колелата? А е стоковец почти? С така наречените "гаражни промени"? На Бат Арни вр6-цата? 140 коня на колелата?
На всеки му се иска машината да е грешна особено на момчето с 150 коньовата 320-ска дето изкара ~89коня, обаче не е така.
Мога да ти дам конкретен пример. Голф 3 1.6 101 коня. 104 коня на колелата с вал, колектор, интейки и всичко останало. Олекотява маховика и колата му започва да върви изключително много. Преди коли дето са го биели ги дере много! ОБАЧЕ! Идва на диното и 14 нютона надолу.. и една дузина коне!

П.П. Краси мисля, че беше с турбо валове по време на измерването или греша ? ;)

П.П.П. какво анализира газ анализатора? Сместа при товар след 5к оборота? Или?
Изобщо не твърдя, че колата ти е направена зле или нещо такова! Не си го помисляй това. Колектор се смята спрямо валовете. Всичко се смята. Ако объркаш нещо, нещо не сработва като хората.. отиваш няколко коня надолу. Вземи просто пример с на Tishku абф-а. Мисля, че нататъка няма какво да го коментирам това за малкото коне. На всеки му се иска да са повече.

Едно от тези два дни няма да забравя. Това което каза момчето с Skoda-та като го попитаха колко коня му е колата. Той каза "Не знам.. машината знае.. за това съм дошъл!"


208.3whp - Audi A3 (Todor Hristov)
204.1whp - Volkswagen Golf 5 Gti (Yordan Iliev)

Забележете тези два резултата. Едни и същи мотори с идентични модове. Интейк и хубав софтуер! 2.0Т са и двата мотора

Пак дописвам .. kirilex голфа му е 180 коня на двигателя и с чип ... 180 коня на колелата ;)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Stenly » Пет 26 мар 2010 11:30


negodnika

С един изпускателен колектор и полирането което беше правил на голфа ако изкараш 2-3 коня на мотора трябва да се радваш. Горивния регулатор няма как да го настройваш много ... т.е. има но там идеята е да има полза в един диапазон на работа на мотора за сметка на другите или обратното.
Относно изпускателния колектор за да работи ефективно мотора ти трябва да е подготвен за него да е сгъстен с валове и т.н. това е лошото при атмосферните всичко е вързано и за да имаш ефект трябва да направиш още куп промени.....


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот negodnika » Пет 26 мар 2010 11:36


Vizor написа:Ок. А какво ще кажеш за на Tishku абф-а дето даде почти 130 коня на колелата? А е стоковец почти? С така наречените "гаражни промени"? На Бат Арни вр6-цата? 140 коня на колелата?
На всеки му се иска машината да е грешна особено на момчето с 150 коньовата 320-ска дето изкара ~89коня, обаче не е така.
Мога да ти дам конкретен пример. Голф 3 1.6 101 коня. 104 коня на колелата с вал, колектор, интейки и всичко останало. Олекотява маховика и колата му започва да върви изключително много. Преди коли дето са го биели ги дере много! ОБАЧЕ! Идва на диното и 14 нютона надолу.. и една дузина коне!

П.П. Краси мисля, че беше с турбо валове по време на измерването или греша ? ;)

П.П.П. какво анализира газ анализатора? Сместа при товар след 5к оборота? Или?
Изобщо не твърдя, че колата ти е направена зле или нещо такова! Не си го помисляй това. Колектор се смята спрямо валовете. Всичко се смята. Ако объркаш нещо, нещо не сработва като хората.. отиваш няколко коня надолу. Вземи просто пример с на Tishku абф-а. Мисля, че нататъка няма какво да го коментирам това за малкото коне. На всеки му се иска да са повече.

Едно от тези два дни няма да забравя. Това което каза момчето с Skoda-та като го попитаха колко коня му е колата. Той каза "Не знам.. машината знае.. за това съм дошъл!"


208.3whp - Audi A3 (Todor Hristov)
204.1whp - Volkswagen Golf 5 Gti (Yordan Iliev)

Забележете тези два резултата. Едни и същи мотори с идентични модове. Интейк и хубав софтуер! 2.0Т са и двата мотора


Какво има Тишко конус и чип, незнам точно, но пак отива на 160коня и неговия върви доста.ВР6-така няма ли чип и пак според paco 8% загуби какво излиза, че е малко над 150коня -20 заводски коня.Не твърдя, че машината е грешна а че загубите са по-големи да неговорим, че дори гуми джанти,климатици и серво оказват влиание такаче две еднакви коли могат да дадат различни коне.320-ката може и да не е в час.Тази Голф 3ка 1.6 мерена ли е преди модификацийте!?
П.С:За Голфа на Краси незнам точно с какви валове е бил копнах от една друга тема какво е правено.Като написах за газ анализатора имах предвид, че колата има центровка на сместа и запалването.За колектора на сайта на supersprint дават прираст 8коня като максималната мощност се измества от 6400на 6870оборота с цялостна генерация просто заводския колектор на KR затапва много защото се събира веднага.

един изпускателен колектор и полирането което беше правил на голфа ако изкараш 2-3 коня на мотора трябва да се радваш. Горивния регулатор няма как да го настройваш много ... т.е. има но там идеята е да има полза в един диапазон на работа на мотора за сметка на другите или обратното.
Относно изпускателния колектор за да работи ефективно мотора ти трябва да е подготвен за него да е сгъстен с валове и т.н. това е лошото при атмосферните всичко е вързано и за да имаш ефект трябва да направиш още куп промени....

С регулатора (така наречения WURmod)качват към 10коня на сток мотор, ако се направи читово а именно обогатява сместа във високите обороти където KR-а обеднява,и се прави с манометър не на око,единственото което твърдя е че загубите на колелата са по-големи и при всеки индивидуални.

Последна промяна от negodnika на Пет 26 мар 2010 12:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Tishku » Пет 26 мар 2010 12:06


:shock Къв е спора сега?:)
Тишко има хубав чип, генерацийка на 55, колекторче, 2 изпускателни вала, регулаторче от 2.6 ауди, интейкче за въздуха и леко сгъстен мотор... :Mr Green Fun
Май толкова... засега :(


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Stenly » Пет 26 мар 2010 12:21


С регулатора (така наречения WURmod)качват към 10коня на сток мотор, ако се направи читово а именно обогатява сместа във високите обороти където KR-а обеднява,и се прави с манометър не на око,единственото което твърдя е че загубите на колелата са по-големи и при всеки индивидуални.


Аз мн добре знам как се настройва пробива и мери тоя регулатор но 10к.с. е невъзможно постижение от тая интервенция просто не можеш да ме убедиш.Знам много теми където го правят и т.н. такъв резултат няма. Във високите имаш по добра смес но преди това мотора ти се удавя.....


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот negodnika » Пет 26 мар 2010 12:29


Stenly написа:
С регулатора (така наречения WURmod)качват към 10коня на сток мотор, ако се направи читово а именно обогатява сместа във високите обороти където KR-а обеднява,и се прави с манометър не на око,единственото което твърдя е че загубите на колелата са по-големи и при всеки индивидуални.


Аз мн добре знам как се настройва пробива и мери тоя регулатор но 10к.с. е невъзможно постижение от тая интервенция просто не можеш да ме убедиш.Знам много теми където го правят и т.н. такъв резултат няма. Във високите имаш по добра смес но преди това мотора ти се удавя.....


В Англия това е най правената модификация и така пишат хората но както и да е.
stealth racing offer a WUR (warm up regulator)mod for around 5hp and better fueling accross rev range, combined with a rolling road set up and you can easily and cheaply achive a good 150-160 hp
A 16v that has been set up by Stealth with the WUR mod, costs £45 per hour or thereabouts and takes about an hour and a half, will make between 150-160bhp and be great fun on track in a well sorted chassis.
I ran a 16v on the track a few times and it was largely standard bar stripped out interior and mildly tweeked engine and found it to be surprisingly competitive and incredible fun!!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Vizor » Пет 26 мар 2010 12:39


Загуби не смятайте изобщо. Всичко освен това, което показва машината е наши си фантазии. Няколко от БМВ-тата примерно.. ги смятаха на по 30-40 процента до колкото ги слушах за да могат да си изкарат поне реалните коне mhihi
Това е шаси-динамометър, който показва конете на колелата. Всичко останало, което не е измерено.. е просто измислица. Или от типа "ама на мене ми казаха, че е 185 коня". Пример с на пича корсата дето ги биел всичките на Бояна и че колата му била 170 коня на колелата. Е .. даде 117 коня ХЕ-то му.


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Tishku » Пет 26 мар 2010 13:35


Аз първо не исках да меря, но сега съм доволен. За мен беше важно да си видя графиката... исках да видя дали във високите колата тъпче, губи или квото и да е.. Доволен съм! Без значение конете реални ли са или не... :) Като за без пари немога да искам 200 конци :)
Не се ядосвайте за глупости...


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот negodnika » Пет 26 мар 2010 13:52


И аз съм доволен и благодаря на Хеед, мерих за да имам съпоставка за по-нататъчно развитие 8)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта