vladumur1 написа:преди да започна да пиша потърсих инфо за Бора ,но ако трябва да бъда честен не намерих много.Във форума съм нов,поради причината че не карам кола от марката,но преди да ме изтрият модераторите нека прочетът по-долу написаното.
Имам брат който живее в щатите и ми изпрати Бора по тяхно му Джета 2004г. 2.0 бензин,която беше негова ,но сега реши че трябва да си взима Чероки и вика "ще ти я пращам да я продаваш/да я караш.Аз разбира се реших че ще я продам да изкарам пари,но като се качих вчера от Варна да я докарам към София останах много приятно впечатлен.Много стегнато окачване и колата е доста стабилна в завоите,седалките са в страхотно състояние,боята е много свежа,фаровете са Мноого добри,има някаква стерео уредба коята не съм виждал на ФВ в бг,с касетка и диск разположена на почти цялата конзола,оставете това но дъно много яко

.по колата има козметични забележки които ако се отстранят става кукла и сега съм пред дилема дали да я продам и да си карам старата(Мерцедес четириочка) или дали да си продам моята и да оставя ФВ,при тия цени на горивата само 1 газ му слагам и заспива.
Това за което искам да попитам е каква е съвместимоста на частите от ЮС със тези от Европа и има ли разминаване,един пич с Американска Хонда ми каза че в челните стъкла има разминавания.И по важното-след като покараш малко колата на таблото светка EPC-electronic power control и колата стига 3 хил оборота и няма повече,забивам педала в пода и не поема,к'ва аджеба е таз повреда?ламбда например?някой който е имал подобен проблем ще се радвам да сподели.
Здрасти колега,
аз карам джета вкарана от щатите вече близо година и половина, та ще се опитам да дам обективно мнение.
Частите са абсолютно еднакви, с малки козметични изключения, ще карам по памет, може и да изпусна нещо:
1. Щом ще я караш тук, ще трябва да минеш технотест, до колкото чух вече е >1000лв. Евентуално ще трябва да смениш фаровете, за да минеш теста. Стоповете, мигачите и всичко друго би трябвало да е ок.
2. Дясното огледало е различно - европейските са малки, твоето е голямо
3. Имаш сайд маркери на бронята
4. Предполагам нямаш борд компютър - това си има + и -

5. Ще трябва някой с ваг ком да ти промени одометъра от мили в километри - не е проблем
6. Ако си с фабричното радио би трябвало да хващах само нечетни ФМ станции (по спомен нечетни.. дано не бъркам)
7. Други дреболии по интериора, които не трябва да те притесняват изобщо (дръжка на тавана до шофьорското място

и подобни...)
За мотора няма какво да се притесняваш, не ги слушай колегите как си чешат езиците

слагай газ и нема да се плашиш.
Както казах, частите са абсолютно 1 към 1 - всичко си е на голф 4, както и предното стъкло, което си споменал. Дори ми се наложи да го сменям преди месец, защото се спука от камъче - никакъв проблем.
Тва за хондата и ЕРС няма да го коментирам.. като си купиш хонда тогава го мисли

аз подобен проблем не съм имал.
Лично аз съм много доволен от автомобила, ако те интересува нещо конкретно питай, а не се доверявай на градските легенди от селски тип
