


Проблем с ангренажния ремък
- tuzaraStu
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Златоград
Проблем с ангренажния ремък
Здр.колеги на скоро направих облужване на голфетката смених ремък ролки сичко как си му е ред.Но след 3000 км. започва да ми претърква ремъка.Смених отново ремъка и ролките и огледах за луфт но не открих нищо сега сам на 1000 км и наблюдавам ремъка пак е започнал да се претърква. Ако някои е имал подобен проблем нека даде савет. Мерси предварително.
- joro^
- Мнения: 327
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоeвград
Re: Проблем с ангренажния ремък
Колега, като за начало кажи, за каква кола и какъв двигател става въпрос, че както често се базикат колегите, форумната гледачка е отпуска 

- tuzaraStu
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Златоград
Re: Проблем с ангренажния ремък
Значи става въпрос за Голф 3 1.9 ТДИ 1z мотор 90коня
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с ангренажния ремък
Какво ще рече претърква отгоре отдолу отстрани покажи някоя снимка.
- tuzaraStu
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Златоград
Re: Проблем с ангренажния ремък
Еми тарка се и отстрани и отгоре отстрани го рафа а горе се едно го топи и се отделят парченц каучук. За сега нямам снимки но ако треа ще направя.
Re: Проблем с ангренажния ремък
Сменява се някакъв лагер така съм чул от един познат каза че се разбива един от лагерите но не знам точно кои това си им е някакъв проблем на тези коли, но след подмяната няма никакви проблеми
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с ангренажния ремък
Аха щом отгоре го "топи" или ремъка е менте или някоя ролка ти задържа отвреме на време.Прегледай съосието на всички ролки като погледнеш отгоре трябва да са на една линия всичките.Смъкни ремъка и с ръка разклати всички ролки също и ги завърти наляво надясно,особено внимание обърни на ролката на генератора,трябва да е тресчотна,в едната посока се върти в другата прищраква като блокираш алтернатора.Някакви звуци свирещи пищящи тракащи или ромолящи чуват ли се?
ПП оп моя грешка
вярно че за ангренажния става на въпрос,значи огледай капака на ангренажа вкл. и този към двигателя и също за съосие на ролките.
ПП оп моя грешка

Последна промяна от fox_vt на Пет 02 апр 2010 0:11, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Проблем с ангренажния ремък
Уточнете за кой ремък иде реч,темата е за ангренажен,обсъжда се явно пистовия на помощните агрегати...Автора да уточни,най-добре
- tuzaraStu
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Златоград
Re: Проблем с ангренажния ремък
Става вапрос за АНГРЕНАЖНИЯ РЕМЪК колеги гледах ролките и аз мислех че е от тях но не ролките са добре гледах за луфт на помпата и там няма проблем .Сега ми казват че на коляновия вал имало няква назъбена ролка сас специален болт .Та сега ще я поверя и нея.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Проблем с ангренажния ремък
Обтягащата ролка с автоматичен натяг ли е или ръчен?Мисля,че при автоматична има още една паразитна ролка м/у разпр.вал и ГНП.Аз лично съм изхвърлял нова обтягаща ролка на 1минута работа(измества ми ремъка и има странично биене).Геометрията на ремъка е същата като на моя 1Y.Ако свалиш 4-те болта на пистовата демпферна шайба на коляновия вал,ще видиш състоянието на зъбното колело на вала.ИЗБЯГВАЙ РАЗХЛАБВАНЕТО НА ЦЕНТРАЛНИЯ БОЛТ без причина,ако все пак се наложи-смени го с нов.
Виж как се държи ремъка при работа(ще трябва да си поиграеш с демонтажа на капаците,досадно е ,поне горния се сваля безпроблемно).Наблюдавай за "биене"и демпферната шайба(пистовата на кол.вал)
И огледай шайбата на "паразитния" вал,по него ремъка минава с "гърба си",виж за луфт.
Ето една снимка на моя ремък:

Виж как се държи ремъка при работа(ще трябва да си поиграеш с демонтажа на капаците,досадно е ,поне горния се сваля безпроблемно).Наблюдавай за "биене"и демпферната шайба(пистовата на кол.вал)
И огледай шайбата на "паразитния" вал,по него ремъка минава с "гърба си",виж за луфт.
Ето една снимка на моя ремък:
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с ангренажния ремък
Точно така паразитната ролка е доста малка и май само на нея ремъка се допира с опаката страна виж да не е блокирала,мойта беше останала на сухо.Най добре както казва колегата свали капака на ангренажа и запали да видиш как се движи ремъка и ще ти се изясни.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Проблем с ангренажния ремък
fox_vt написа:Точно така паразитната ролка е доста малка и май само на нея ремъка се допира с опаката страна виж да не е блокирала,мойта беше останала на сухо.Най добре както казва колегата свали капака на ангренажа и запали да видиш как се движи ремъка и ще ти се изясни.
Колега с опакото си ремъка върти още и ролката на маслената помпа и чрез ос и вакумната помпа , която е монтирана на мястото на делкото при бенз. мотори.
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Проблем с ангренажния ремък
kiko946 написа:fox_vt написа:Точно така паразитната ролка е доста малка и май само на нея ремъка се допира с опаката страна виж да не е блокирала,мойта беше останала на сухо.Най добре както казва колегата свали капака на ангренажа и запали да видиш как се движи ремъка и ще ти се изясни.
Колега с опакото си ремъка върти още и ролката на маслената помпа и чрез ос и вакумната помпа , която е монтирана на мястото на делкото при бенз. мотори.
да така е колега но тук става вапрос за дизел.ина4е по темата колега ремака от ван6ната страна се опира само на малката рол4ица погледни я нея да не би да задаржа не6то и от там да идват мизериите.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Проблем с ангренажния ремък
[/quote]
да така е колега но тук става вапрос за дизел.ина4е по темата колега ремака от ван6ната страна се опира само на малката рол4ица погледни я нея да не би да задаржа не6то и от там да идват мизериите.[/quote]
малката ролчица + ролката въртяща маслената помпа - точно за дизел става дума...за обратната страна на зъбния ремък.
да така е колега но тук става вапрос за дизел.ина4е по темата колега ремака от ван6ната страна се опира само на малката рол4ица погледни я нея да не би да задаржа не6то и от там да идват мизериите.[/quote]
малката ролчица + ролката въртяща маслената помпа - точно за дизел става дума...за обратната страна на зъбния ремък.
- golf2_forever
- Мнения: 197
- Регистриран на: Пет 17 окт 2008 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с ангренажния ремък
и аз го имам този проблем с ремъка във вторник отивам да я правя проблема е от нафтовата помпа шаибата и има много леки лувтове като махнеш ремъка бръкни с отверката на ролката на помпата и напъни леко да видиш дали има лувтове
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта