Маркуч на картерните газове 2Е 2000 115к.с
Маркуч на картерните газове 2Е 2000 115к.с
Здравейте колеги, съжалявам ако звучи банално, но във форума не можах да намеря отговор на въпроса: Има ли проблем ако отворът за картерните газове в маркуча на въздушния филтър към дросела се запуши, а изходът на газовете от картера се изведе настрани с по-дълъг маркуч? Това се налага поради омасляване по входа за дроселната клапа и по самата нея.
- orgasmatron
- Мнения: 1333
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
- Автомобил: Passat B4 Syncro
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Маркуч на картерните газове 2Е 2000 115к.с
Няма да имаш никакви проблеми 

- jigsaw
- Мнения: 83
- Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Маркуч на картерните газове 2Е 2000 115к.с
А да се възползвам от твойта тема колега, за което извинявай.А защо въобще се стига до омасляването на дросела.Кое точно не е наред в мотора.
Re: Маркуч на картерните газове 2Е 2000 115к.с
Здравейте, ами в момента явно не са наред дюзите на инжекцията защото прекъсва и забива при подаване на газ. Но преди това имаще проблем с паленето и тихите обороти, но те се нормализираха след смяна на клапана за гориво на инжекцията, а и паленето се оправи. Но вчера докато сменях въздушния филтър, видях че по входа на дроселната клапа и по самата нея има много маслени наслоявания, които явно идват от маркуча на картерните газове и замърсяват клапата. Но мисля че не гори много масло, на 10000км. около 0.500 гр. съм долял. Но не съм замервал компресията на двигателя защото не смятам че е имало проблем.
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Маркуч на картерните газове 2Е 2000 115к.с
нормално е за стар мотор.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Маркуч на картерните газове 2Е 2000 115к.с
За маслото- 0.5 л на 10000 си е абсолютно нормално.То пасата ти и като нов сигурно е харчил толкова.
За маркуча на одушника-не само,че не е проблем ами е задължително.Тая еко система само цапа клапата и ти създава проблеми с ниските обороти.Не ,че не обичам природата ама за едни маслени изпарения и една две капки си правиш егати проблемите с двигателя.Само да не забравиш да запушиш отвора към маркуча за входящият въздух.Тапа от шампанско върши перфектна работа
.Хубаво е ако имаш газова да я вържеш защото ако детонира ,тапата изхвърчя и ходи я търси после на пътя.Моята уредба вече не ги прави тия проблеми ама преди го ядох големия така.
Нищо му няма на мотора.Цялата работа е изпаренията от загрялото масло в двигателя да не излизат в околната среда а да влизат в цилиндрите и да изгарят заедно с горивото.Всеки мотор независимо от километрите си отделя такива изпарения.Просто с годинките и километрите работата на мотора се влошява и съответно се отделят повече изпарения,които кондезират и се превръщат в капчици масло.Но това не означява,че двигателя няма да мине още 200 хил. безпроблемно.
За маркуча на одушника-не само,че не е проблем ами е задължително.Тая еко система само цапа клапата и ти създава проблеми с ниските обороти.Не ,че не обичам природата ама за едни маслени изпарения и една две капки си правиш егати проблемите с двигателя.Само да не забравиш да запушиш отвора към маркуча за входящият въздух.Тапа от шампанско върши перфектна работа

jigsaw написа:А да се възползвам от твойта тема колега, за което извинявай.А защо въобще се стига до омасляването на дросела.Кое точно не е наред в мотора.
Нищо му няма на мотора.Цялата работа е изпаренията от загрялото масло в двигателя да не излизат в околната среда а да влизат в цилиндрите и да изгарят заедно с горивото.Всеки мотор независимо от километрите си отделя такива изпарения.Просто с годинките и километрите работата на мотора се влошява и съответно се отделят повече изпарения,които кондезират и се превръщат в капчици масло.Но това не означява,че двигателя няма да мине още 200 хил. безпроблемно.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12135
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Маркуч на картерните газове 2Е 2000 115к.с
Те баце!
Дръвенио чеп ели корковата тапа винаги решават проблеми от такова естество!
Така съм го решил проблема преди около 3-4 години, заради една скъсана гумичка която държеше филтърче къп капака на клапаните!
Двигателя е PF, капака на клапаните е от ABS двигател, но се надявам общата картинка да е ясна!
Тая снимка с обясненията май на друг колега в темата я бях пускал

Дръвенио чеп ели корковата тапа винаги решават проблеми от такова естество!
Така съм го решил проблема преди около 3-4 години, заради една скъсана гумичка която държеше филтърче къп капака на клапаните!
Двигателя е PF, капака на клапаните е от ABS двигател, но се надявам общата картинка да е ясна!
Тая снимка с обясненията май на друг колега в темата я бях пускал

- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Маркуч на картерните газове 2Е 2000 115к.с
Решил си си проблема колега ама капака на 2Е няма нищо общо с АБС.При 2Е са два маркуча единият излиза от блока близко до мас. филтър и влиза в капака а от там в въздуховода за двигателя.
Те така
Те така
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12135
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Маркуч на картерните газове 2Е 2000 115к.с
Знам как е на 2Е, просто дадох пример че става иначе тука на един колега на сеат със същия 2Е мотор го правихме така и също няма проблем
Re: Маркуч на картерните газове 2Е 2000 115к.с
Здравейте колеги, благодаря за изчерпателното обяснение. Смятам, че съм направил всичко както препоръчахте. 

Re: Маркуч на картерните газове 2Е 2000 115к.с
може ли мако по ясна снимка за 2е мотора че не мога да се ориентитам кое се запушвя и къде отиват картерните газове в крайна сметка
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 14 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Маркуч на картерните газове 2Е 2000 115к.с
колеги....и аз направих така ...запуших дупката на смукателния колектор преди клапата ,а маркуча от картера го удължих и го отведох в едно шишенце ,да видя дали ше събере нещо....почти нищо не събира....но ми се струва ,че откакто го направих ми скочи малко разхода на гориво с около 0,5 /100 ....
аз съм с пасат 1,6 /101 коня и съм сложил газов инжекцион....чудя се дали следствие на това ,че съм отвел маслените пари извън смукателния колектор ,ламбда сондата отчита по-голямо количество кислород и съответно намалява количеството въздух необходим за горенето ,а от там и ми скача разхода на газ?
аз съм с пасат 1,6 /101 коня и съм сложил газов инжекцион....чудя се дали следствие на това ,че съм отвел маслените пари извън смукателния колектор ,ламбда сондата отчита по-голямо количество кислород и съответно намалява количеството въздух необходим за горенето ,а от там и ми скача разхода на газ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ogogin и 67 госта