


Проблем с климатроника на галакси 1,9 тди 110 кс АФН МОТОР
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 8:40
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: AFN-99
- Местоположение: Плевен
Проблем с климатроника на галакси 1,9 тди 110 кс АФН МОТОР
Здравейте колеги днес си заредх климатроника и се сблъсках със следния проблем като пусна климатроника компресора включва и след 10-15 сек. изключва сам и перките на вентилатора не се включват,проверихме за течове и такива подобни но всичко е наред,незнам на какво се далжи това МОЛЯ ДАЙТЕ ИДЕЙ
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с климатроника на галакси 1,9 тди 110 кс АФН МОТОР
По-добре да беше пуснал темата в други модели, а не в раздел дизели, но както и да е(само да не те скастрят модовете).
Първо започни със смяна на филтъра на купето. И отиди някъде където разбират от климатици и е хубаво да имат под ръка Ваг. Може да е препълнена системата с фреон или някой датчик да се е прецакал, но за това само комп. диагностика.
Успех.
Първо започни със смяна на филтъра на купето. И отиди някъде където разбират от климатици и е хубаво да имат под ръка Ваг. Може да е препълнена системата с фреон или някой датчик да се е прецакал, но за това само комп. диагностика.
Успех.
Re: Проблем с климатроника на галакси 1,9 тди 110 кс АФН МОТОР
Колега като ти зареждаха климатика не видяха ли че перките не тръгват.Вероятно вдига голямо налягане и затова изключва.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с климатроника на галакси 1,9 тди 110 кс АФН МОТОР
Изключва или поради ниско или поради високо налягане. Ако дехидрататора е твърде задръстен, е възможно да изключва поради ниско налягане , въпреки, че има нормално количество фреон. Радиатора на климатика отпред загрява ли ? Щом не ти трягват вентилаторите, предполагам изключва поради високо налягане, но това трябва да се провери с манометри. Виж си релетата и предпазителите. Отиди при данчо на шипка срещу фантазията и кажи , че те прещам аз, да ти погледне колата ( има и VAG-COM). Ако не се оправите ми се обади да видим за какво иде реч.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта