Исках да обясня тук премеждието си за което решение много ми помогна колегата martinski. Повечето от вас които карат голф 2, вероятно виждат голям кусур в подсветките на таблото. Едно че са слаби, друго че от вибрациите в купето или от смяната на самите крушки ел.плаката се износва, абе въобще трън в дупето са.
Та решението на проблема за всички които не си харесват светлината в таблото ще опитам да го обясня тук.
За направата на обясненото по-доло се изискват около 6 лв и около един час занимание с елементарни електричарски познания. (без времето в което монтирате и демонтирате таблото).
Какво ще ви трябва ?
Отивате в най-близкия електричарски магазин и си купувате 4ри бр. диоди от ярките ( ~0.90 лв./бр - има всякакви цветове, но за мен най-добри си остават белите), 4ри резистора по 500 ома ( ~0.10 лв./бр). Изнамирате си от някъде 2 кабелчета в различни цветове (препоръчително), всеки от тях да е с дължина около 40 см. Също така ще ви трябва поялник, колофон, калай и пистолет със нагреваем силикон.
Демонтаж на таблото.
Тук някой колеги казват че трябвало да се сваля волана, но от личен опит заявявам че това е ИЗЛИШНА гимнастика. Всичко което трябва да направите е да свалите пластмасата която държи таблото. За целта издърпвате всички бутони и радиото. Издърпвате копчетата на парното (въртящото се и тези за регулация на въздушния поток) и самият панел. След като сте извадили всичко трябва да знаете че въпросната пласмаса се държи от няколко болта. Един зад бутона на фаровете, два пред самото табло, един над слота за радиото и един в десният ъгъл зад панела на парното. След като ги развиете, фасонната пластмаса трябва да излезе леко и без проблеми. Ако запъва някъде, погледнете дали не я държи още някой болт.За да си направите живота по-лек може да свалите и кората която е под волана - тази на която е капачето за бушоните за да може по-леко да свалите (и сложите обратно по-късно) жилото на километража, както и буксата/ите които се намират в долната част.
Самата процедура
Огледайте внимателно таблото.Премахнете крушките от задната част (Това става като ги завъртите леко наляво и издърпате).В горната част на таблото ще забележите малко издадена пластмаса (най-често бяла на цвят), която е закрепена за самото табло посредством няколко спойки. С помоща на поялник нагрейте спойките, така че да се отдели тази пластмаса от самото табло. Под нея ще намерите зелена плака - отстранете я. Със поялника пробиите "бялата" пластмаса, така че диодите да влязат, но да не седят хлабаво.Постарайте се дупките да бъдат на равни разстояния една от друга. Поставете диодите, запоете съпротивленията към минуса (по-късото краче на диода), направете това със всеки един диод. Вържете ги последователно и изведете жиците. Оплътнете гнездата на диодите със силикон и залепете самите жици на 2-3 места за самото табло за да не ви се мотаят.
Монтаж на таблото
Върнете таблото на мястото му, закачете жилото на километража, сложете буксите. Вземете копчето на фаровете в ръка и го обърнете с крачетата към вас. Жицата с която сте свързали "плюсовите" крачета на диодите на таблото може да закачите към горното ляво краче на копчето - ако го направите, в момента в който пуснете габаритите ще светва и таблото

Крайният резултат трябва да представлява това:

Успех с начинанието
