ск. кутия за 2.7 битурбо?
- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: ск. кутия за 2.7 битурбо?

fast_t написа:http://www.corradov8.com/gallery.html
OT това корадо са останали сами ламарините


- safet_d
- Мнения: 210
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 8:43
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: EZ 1989
- Местоположение: Рудозем/Пловдив
Re: ск. кутия за 2.7 битурбо?
С R36 вече става сериозен мохабета
А към колегата G60 аз също съм на мнение че е много играчката по слагането на 2.7... по добре VR6T

А към колегата G60 аз също съм на мнение че е много играчката по слагането на 2.7... по добре VR6T

- mmt-kj
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: ск. кутия за 2.7 битурбо?
колега G60, виж на какво попаднах
http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11267547442807669&avto=Vw_Golf
R32 със 6 степенна DSG
за цена не съм питал, но ако имах свободни средства не бих се замислял много, много
според мен това е най-удачния суап, както и да го погледнеш.
http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11267547442807669&avto=Vw_Golf
R32 със 6 степенна DSG
за цена не съм питал, но ако имах свободни средства не бих се замислял много, много
според мен това е най-удачния суап, както и да го погледнеш.
Последна промяна от mmt-kj на Съб 13 мар 2010 11:04, променено общо 1 път.
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: ск. кутия за 2.7 битурбо?
познавам лично човека и е супер несериозен 

- mmt-kj
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: ск. кутия за 2.7 битурбо?
за продавача ли говориш, гледам, че си от Ст. Загора?
- yori
- Мнения: 493
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 22:22
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PB 1991
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: ск. кутия за 2.7 битурбо?
golfmk1 написа:именно
а ще споделиш ли кави пари се търсят за мотора!
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: ск. кутия за 2.7 битурбо?
мотора одавна е във варна на пламен (клуб пантарей)на S3та 

-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ск. кутия за 2.7 битурбо?
Извинявам се на автора, че не е по темата, но да виждам че има запознати с 2.7.
Възможно ли е да се сложат две различни турбини (голяма и малка), примерно К03 и ГТ2871 и така по естествен път да се реализира идеята за каскадно пълнене (малката до около 4500 оборота, голямата нагоре)?
Възможно ли е да се сложат две различни турбини (голяма и малка), примерно К03 и ГТ2871 и така по естествен път да се реализира идеята за каскадно пълнене (малката до около 4500 оборота, голямата нагоре)?
Re: ск. кутия за 2.7 битурбо?
Според теб този мотор 2.7битурбо в каква кола е стоял
Естествено ,че е в купе на А4 и там има място не за 2 ами за 6 турбини да сложиш http://www.vbox7.com/play:2a5beede
ара6о написа... "в какво купе ше се намери място за тях, щото в А4-ково няма място игла да падне, камо ли за по още 1 турбо"

ара6о написа... "в какво купе ше се намери място за тях, щото в А4-ково няма място игла да падне, камо ли за по още 1 турбо"
Последна промяна от G60 на Съб 27 мар 2010 12:05, променено общо 1 път.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: ск. кутия за 2.7 битурбо?
Поизтрих малко спам - придържайте се към основната идея на темата... 

- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: ск. кутия за 2.7 битурбо?
Във връзка с основателната забележка на Li4o, ще напиша нещо доста ясно и конкретно по темата, което да изрази личното ми мнение.
Първо-аз приех въпроса на ТТОНИ, като питане за преминаване към 2 двойки турбини, а от гледна точка на мястото в коша на двигателя на платформата В5(PL45) (Ауди А4, S4,RS4 са на тази платформа), цялата тази идея е неприложима, тъй като в коша няма място за шише от литър и половина вода (понеже някои хора изразиха съмнение в компетентността ми, мога да ги свържа с притежателя на едно S4, чиито думи цитирам). Тук в тежката сметка влиза и охлаждането на въздуха, защото за тази цел се разчита на два странично монтирани кулера, по 1 на всяка страна, докато турбина като споменатия Гарет би изисквала значително по-голям кулер отколкото може да се монтира на заводското място. Това значи предноразположен кулер със голям размер и значителна промяна на турбопътищата, което от своя страна би убило ритуално малката турбина. Остава само комбинация с отделни турбопътища и кулери за малка и голяма турбина, като вие си преценете до колко няма как да стане. Тук е мястото също да кажа, че не съм запознат със наличното място в платформата С5 (Ауди А6), където е монтиран такъв двигател, и не мога да коментирам за въпросното.
Второ-понеже колегата G60 в отговор на мое ЛС ми каза, че авторът на въпроса е имал предвид преминаване от паралелно туин турбо, към последователно такова, което извика в мен доста смях, което може и да значи, че съм ограничен или тъп, но аз не виждам как една турбина К03 и една Гарет Гт2871(споменати от ТТОНИ) биха могли да повишат мощността на двигателя или да намалят лага по какъвто и да е начин. Абсурдно ми звучи, как една К03 ще осигури дебит на въздух достатъчен да захрани 2.7 литровия двигател, а бекпрешъра който ще се получава при 4500 оборота няма да го коментирам, защото предполагам е видно какъв ще бъде... След това стигаме до Гарета, който по най-груби сметки не би могъл да докара повече коне от заводските (знам, че има доста варианти на този двигател, та всеки да си мисли колко са те, но няма да са тези на РС4), а във високите обороти отново ще имаме един доста голям бекпрешър на отработените газове и отново изниква малоумието на цялата идея да сложим една турбина, която се използва масово за тунинг на 1.8 л мотор на такъв с 50% по-голям работен обем и развъртащ се до сходни обороти. Няма да коментирам и преправянето, необходимо, за да се премине към такъв тип принудително пълнене. Всички турбопътища трябва да се сменят, а изпускателните колектори да се преработят из основи и да се намери място за 2-те турбини някъде около трансмисията, което занчи евентуално рязане на пода и други подобни.
Трето-цялата система за управлението на превключването между двете турбини би трябвало да се изработи от нулата, освен ако не се използва за донор някоя Тойота Супра, Мазда РХ7,ноото Рено Лагуна(ако не се лъжа) или някое ново БМВ Х5, което от финансова гледна точка звучи доста скъпо, а не знам колко време и усилия би отнело на някой да изработи цялата система от клапани и управляващия блок, както и да ги събере в едно със изпускателните колектори и същевременно да се пригоди заводската електроника към новите условия, а най-вероятно ще трябва просто нова електроника, дюзи, бензинова помпа, преминаване от дивертерни клапани към BOV и още подобни весели занимания...
Мога да пиша още доста, но искам да видя мнението на големите, ако някой изобщо прочете поста ми. Моля, опровергайте ме или покажете някоя грешка в написаното(не граматическа, ако може)
Първо-аз приех въпроса на ТТОНИ, като питане за преминаване към 2 двойки турбини, а от гледна точка на мястото в коша на двигателя на платформата В5(PL45) (Ауди А4, S4,RS4 са на тази платформа), цялата тази идея е неприложима, тъй като в коша няма място за шише от литър и половина вода (понеже някои хора изразиха съмнение в компетентността ми, мога да ги свържа с притежателя на едно S4, чиито думи цитирам). Тук в тежката сметка влиза и охлаждането на въздуха, защото за тази цел се разчита на два странично монтирани кулера, по 1 на всяка страна, докато турбина като споменатия Гарет би изисквала значително по-голям кулер отколкото може да се монтира на заводското място. Това значи предноразположен кулер със голям размер и значителна промяна на турбопътищата, което от своя страна би убило ритуално малката турбина. Остава само комбинация с отделни турбопътища и кулери за малка и голяма турбина, като вие си преценете до колко няма как да стане. Тук е мястото също да кажа, че не съм запознат със наличното място в платформата С5 (Ауди А6), където е монтиран такъв двигател, и не мога да коментирам за въпросното.
Второ-понеже колегата G60 в отговор на мое ЛС ми каза, че авторът на въпроса е имал предвид преминаване от паралелно туин турбо, към последователно такова, което извика в мен доста смях, което може и да значи, че съм ограничен или тъп, но аз не виждам как една турбина К03 и една Гарет Гт2871(споменати от ТТОНИ) биха могли да повишат мощността на двигателя или да намалят лага по какъвто и да е начин. Абсурдно ми звучи, как една К03 ще осигури дебит на въздух достатъчен да захрани 2.7 литровия двигател, а бекпрешъра който ще се получава при 4500 оборота няма да го коментирам, защото предполагам е видно какъв ще бъде... След това стигаме до Гарета, който по най-груби сметки не би могъл да докара повече коне от заводските (знам, че има доста варианти на този двигател, та всеки да си мисли колко са те, но няма да са тези на РС4), а във високите обороти отново ще имаме един доста голям бекпрешър на отработените газове и отново изниква малоумието на цялата идея да сложим една турбина, която се използва масово за тунинг на 1.8 л мотор на такъв с 50% по-голям работен обем и развъртащ се до сходни обороти. Няма да коментирам и преправянето, необходимо, за да се премине към такъв тип принудително пълнене. Всички турбопътища трябва да се сменят, а изпускателните колектори да се преработят из основи и да се намери място за 2-те турбини някъде около трансмисията, което занчи евентуално рязане на пода и други подобни.
Трето-цялата система за управлението на превключването между двете турбини би трябвало да се изработи от нулата, освен ако не се използва за донор някоя Тойота Супра, Мазда РХ7,ноото Рено Лагуна(ако не се лъжа) или някое ново БМВ Х5, което от финансова гледна точка звучи доста скъпо, а не знам колко време и усилия би отнело на някой да изработи цялата система от клапани и управляващия блок, както и да ги събере в едно със изпускателните колектори и същевременно да се пригоди заводската електроника към новите условия, а най-вероятно ще трябва просто нова електроника, дюзи, бензинова помпа, преминаване от дивертерни клапани към BOV и още подобни весели занимания...
Мога да пиша още доста, но искам да видя мнението на големите, ако някой изобщо прочете поста ми. Моля, опровергайте ме или покажете някоя грешка в написаното(не граматическа, ако може)

-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ск. кутия за 2.7 битурбо?
Всъщност идеята е точно с една малка турбина на едната банка цилиндри и голяма на другата банка. Използвал съм израза "идеята за каскадно пълнене" не за разположението на турбините (една след друга), а като резултат - малка турбина до някакви обороти/налягане и след това голяма турбина.
Бекпрешъра от малката турбина няма да е толкова голям поради само 3-те цилиндъра на колектор, от друга страна голямата турбина ще се развърта доста по-късно (пак заради само трите цилиндъра "закачени" към нея).
"Флоу капацитета" на 1.8Т (на теория и практика) е ясен на много хора и сигурно не е трудно да се преизчисли за 3 цилиндъра.
Проблемът с кулерите е най-малкия - винаги могат да се използват различни кулери за двете турбини, или само на голямата да стане преден (ако изобщо има нужда). Управлението може да стане с 2 буст контролера, който работят абсолютно независимо (както един от друг, така и от заводската електроника).
Къде греша?
В заводско изпълнение с (250кс К03-ки) аз не усещам никакъв лаг на такъв двигател, но го няма и турбо ударът на високи обороти и ми се струва малко "разсипия" на обем и турбини
за постигнатите резултати.
ПП И за да напиша нещо по темата ще насоча вниманието на автора към Волво С80 2.5ТДИ. Колата е с V-образен VAG двигател, но разположен напречно. Може от там да се заимства концепцията и да се търси напречно разположение за 2.7t.
Бекпрешъра от малката турбина няма да е толкова голям поради само 3-те цилиндъра на колектор, от друга страна голямата турбина ще се развърта доста по-късно (пак заради само трите цилиндъра "закачени" към нея).
"Флоу капацитета" на 1.8Т (на теория и практика) е ясен на много хора и сигурно не е трудно да се преизчисли за 3 цилиндъра.
Проблемът с кулерите е най-малкия - винаги могат да се използват различни кулери за двете турбини, или само на голямата да стане преден (ако изобщо има нужда). Управлението може да стане с 2 буст контролера, който работят абсолютно независимо (както един от друг, така и от заводската електроника).
Къде греша?
В заводско изпълнение с (250кс К03-ки) аз не усещам никакъв лаг на такъв двигател, но го няма и турбо ударът на високи обороти и ми се струва малко "разсипия" на обем и турбини

ПП И за да напиша нещо по темата ще насоча вниманието на автора към Волво С80 2.5ТДИ. Колата е с V-образен VAG двигател, но разположен напречно. Може от там да се заимства концепцията и да се търси напречно разположение за 2.7t.
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: ск. кутия за 2.7 битурбо?
Ttony, целия ти замисъл разбива
Не е ли доста странно, как една малка турбинка ще се справи с дебита от въздух на този двигател
Според непрофессионалното ми мнение това е доста непосилно за която и да е К03, а след това стои и въпроса, как аджеба докато работи само малката или само голямата турбина, ще успееш да уеднаквиш работата на 6-те цилиндъра? Така винаги ще имаш 3 цилиндъра, които "дишат" доста по-леко от другите 3, което може да е пагубно за двигателя, а с поставянето на тия 2 турбини и монтажа им в такава конфигурация, ти може и да постигнеш искания турбо "удар" на високите обороти, но поради това, че ритуално си убил двигателя в ниските
Аз на твое място бих се замислил за 2 броя К04 със подобаващ ремап и съединител от Ауди РС4 и подобрения в горивната система, като по този начин ще си в същите парични граници, като описаното от теб, но ще имаш едни 400+ коня и над 500Нм въртящ...



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта