vladumur1 написа:...И по важното-след като покараш малко колата на таблото светка EPC-electronic power control и колата стига 3 хил оборота и няма повече,забивам педала в пода и не поема,к'ва аджеба е таз повреда?ламбда например?някой който е имал подобен проблем ще се радвам да сподели.
Колега, този ЕРС не е никаква повреда, а фабрично заложена функция. Ограничава ти оборотите, за да не прецакаш двигателя или да не караш с много висока скорост. Максимално допустимата скорост в US е 75 мили, на доста коли там километражите са до 80 мили. Аз имах американски Форд, при него беше същата работа, като достигнеш гранично зададените от компютъра на колата обороти се изключваше подаването на гориво, докато не паднат до допустимите. Километражът беше до 80 мили, на магистрала съм карал с не повече от 160-170км./ч. /не знам колко точно, защото стрелката минава след 80 мили в празното неразграфено пространство/, след което ЕРС-то изключва подаването на гориво.
А ти не попита ли брат ти за това ЕРС? Той би трябвало да знае.
И си мисля, че тая кола ще ти излезе златна, като сложиш транспорта до БГ, Технотест, ДДС-та, мита и други съпътстващи разходи. Само контейнера с кораб до БГ е към 2000 долара. До Хамбург цената е наполовина.