ПС. В магазините не ме разбират какво искам


ПС2. Колата е голф 4 тди 1,9 тди 110к.с. 1999г.
khbhy написа:Тоя клапан който обсъждат на тая тема която пусна (н75 мисля че се казваше) не е тоя за който аз говоря
khbhy написа:Здравейте.Искам да попитам как се казва клапана .... как да го обясня ... има 3 изхода;в него влиза едно маркуче Ф12(горе-долу) което идва от сервоусилвателя. и се разклонява на едно маркуче пак ф12 което незнам как се казва часта в която отива. а в 3-тия изход влиза едно вакуумно маркуче което отива в турбото ? Благодаря
ПС. В магазините не ме разбират какво искамвъпреки че им показвам снимка.Бих качил и тук за да го видите но незнам как.Дано знаете за кой клапан говоря
ПС2. Колата е голф 4 тди 1,9 тди 110к.с. 1999г.
Luciano написа:Сложи снимка.
Кажи ми спирката на 111 преди Филиповци, ама не тая нагоре, а тази която е след светофара
batteto.1984 написа:Аз мисля че колегата говори за клапана който е монтиран на маркуча към сервото,който задържа да не изпуска вакума към сервото.Върти ми се из главта че там маркучите бяха Ф12.
gogovaseev написа:Това е марку4лето за сервото,както ти е казал един колега по на горе.едната 4аст отива кам сервото а другата влиза вав тандем помпата и малкото марку4ле е вакуум4е което не помня каде отива. успех
khbhy написа:Какво стана? Не сте ли вийдали такава джаджа?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта