Здравейте,
Проблема ми е че нито задната чистачка, нито реотаните на задното стъкло работят!! От това което видях че се захранват от 1 кабелен пакет, бушоните за здрави.някой може ли да даде идея от каде може да е проблема?
Golf 2 , 1600, 89 година.
Някой може ли да ми даде ел.схема ако има? тази която е в саита не ми се отваря!?



ел. инсталация на задния капак
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
прекъснал кабел . Виж в руският сайт : http://www.carsoft.ru/avtorepair/volkswagen.html[url]
Може да изнамеря ама чак в събота. Сега ще се паркирам , а утре ще съм извън града.[/url]
Може да изнамеря ама чак в събота. Сега ще се паркирам , а утре ще съм извън града.[/url]
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
За кабеките
Проблема ти със сигорност е в маншона от купето към капака, по точно левия, малко трудно се работи но става.
Успех.
P.S.
това е проблем на всички коли с инсталация прекарана в капака
Успех.
P.S.
това е проблем на всички коли с инсталация прекарана в капака

- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
вчера отстранявах този проблем - трябват ти подходящ кабел и термосвиваем шлаух - направих разрез в маншона - донадих кабелите - нагрях за да стегне шлауха - вече имам задна чистачка и осветление на номера - интересното е (поне за мен) че за двете крушки за осветление на номера вървят отделни кабели 

- 6utruknahunte
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 07 окт 2005 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И при мен беше същото, изчаках да се постопли времето та ги пооправих нещата, преди това изчетох всичко писано по въпроса, доста има.Не ти трябва схема.Проблемът наистина е в левия маншон, ако прекъснатите кабели са с различни цветове - лесно само ги свързваш и готово, при мен бяха наставяни преди това и цветовете не съответстваха, с уредче проверяваш на кой кабел какво излиза. Хубаво е да имаш помощник отпред да дава контакт и да цъка ключетата, щото иначе свят ти се завива.За нагревател задно стъкло и фарчетата заден номер - по +12V,
моторче задна чистачка - два плюса - 6 и 12V, съответните маси и си готов.
моторче задна чистачка - два плюса - 6 и 12V, съответните маси и си готов.
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравейте...аз малко със закyснение но все пак се навих да си оправям инсталацията на задния капак че му идва сезона и на него...
Както казахте проверих кабелите в маншона от купето кум задния капак и имаше 2 прекъснати кабела....е ок свързах ги и сега реотаните на стъклото и светлините на номера работят, но чистачката пак НЕ!
видях че за нея идват 3 кабелчета ...на едното ми показва маса , на другото някво ниско напрежение ...може би това е 6 V ..но на третото няма никой! ?? проверих ги и багажника (и там 12V на третото кабелче ги няма)кадето пражят връзка с кабелчетата за фаровете и се обединяват в обща изолация, която отива напред към таблото.
Е ся какво и аз се чудя как да оправя нещата...как мога да го проследя това кабелче каде отива за да видя там дали има някоя ..без да разглабям цялата кола?
На Моторчето за задната чистачка има и входа..сигурно ли е че трябва да са 0,6 и 12 V за да пробвам дали бачка самото моторче някаде отделно?
10х
Както казахте проверих кабелите в маншона от купето кум задния капак и имаше 2 прекъснати кабела....е ок свързах ги и сега реотаните на стъклото и светлините на номера работят, но чистачката пак НЕ!
видях че за нея идват 3 кабелчета ...на едното ми показва маса , на другото някво ниско напрежение ...може би това е 6 V ..но на третото няма никой! ?? проверих ги и багажника (и там 12V на третото кабелче ги няма)кадето пражят връзка с кабелчетата за фаровете и се обединяват в обща изолация, която отива напред към таблото.
Е ся какво и аз се чудя как да оправя нещата...как мога да го проследя това кабелче каде отива за да видя там дали има някоя ..без да разглабям цялата кола?
На Моторчето за задната чистачка има и входа..сигурно ли е че трябва да са 0,6 и 12 V за да пробвам дали бачка самото моторче някаде отделно?
10х
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
timon_tg написа: ...на едното ми показва маса , на другото някво ниско напрежение ...може би това е 6 V ..но на третото няма никой! ?? проверих ги и багажника (и там 12V на третото кабелче ги няма)
Колега, не съм 100% убеден, но мисля, че тези 12V се появяват само в момента на натискане на лостчето... нещо като стартов импулс.
Re: ел. инсталация на задния капак
И аз имам същия проблем - задната чистачка не върти.Голф 2.Значи като се натисне лостчето за задната чистачка се чува едно цъкане (нормално така трябва)- това е релето в релейния блок над бушоните, след няколко секунди пак цъкане (релето е изключило). Всъщност това реле е като стълбищен автомат. Бушона разбира се е здрав. Моторчето го свалих и му подадох директно 12В - върти та се къса. М/у другото не е необходимо да натиснете лостчето и да тичате отзад да видите дали идва напрежение - можете да блокирате лостчето да не се върне с отвертка, трупче и др. А иначе работата намирисва на прекъснат кабел, както съобщават колегите, друго няма кво да е. И то в мястото на свиване (усукване) в левия маншон м/у капака и купето. Все пак колата е на 26 год. Колко хиляди отваряния на капака ли са минали...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта