Разход на VW 1300

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и

Колко "харчи" VW 1300 ??

6/100
6
15%
7/100
7
18%
8/100
16
40%
9/100
11
28%
 
Общо гласове: 40
Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Разход на VW 1300

Мнениеот BuGmaN » Съб 30 окт 2004 11:36


При добра настройка на мотора можеш да минеш всякакви евро-норми,
моята веднъж я качих на стенда за вредни газове и стрелката вуобще
не мръдна (знам че не е за вярване, но е факт).
За газовото не само, че може, ами се сработва с гаста по-добре от тези
с водното, при желание имам човек, който ще ти го направи.




Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Съб 13 ное 2004 18:42


Ама ми е интересно откаде ще се вземе топлата вода за изпарителя?


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Нед 14 ное 2004 21:58


poni написа:Ама ми е интересно откаде ще се вземе топлата вода за изпарителя?

Системата е, че се монтира една серпентина(медна тръба),
която се навива около испускарелните тръби и т.н и т.н.,
не си спомням въздух масло или вода има в нея, но каквото и
да е обема му е в в пъти по малък от този на автомобилите с водно,
и от там се получава по бързо затопляне на изпарителя, а от там
по-добра газова пара и така в крайна сметка нисък разход и добро
изгаряне. Имам един приятел с мотор 1,6 с газово монтирано така
и твърди, че му харчи 8/100...
Аре... :wink:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Сря 17 ное 2004 13:24


абе похарчва около 8-9 градско и 6,5-7 дълго.......Ако намалиш много СО-то под 1,5 % мотора малко става беден и е кофти за него. Аз съм слагал различни карбуратори най-ми хареса как работи със карбуратор от Самара 1,5 - струва 80 лв. на буса му падна разхода с 2 л. в града. На гърбавия като му дам газ и го изкарвах от обороти.......много трябва да се внимава! С 1,6 мотор без да го пипам и скорост 120-130 км/ч похарчи до морето 7,2 л. Пробвал съм и с карбуратор от Уно 75, но Вебера бе стар и работеше променливо.....ту много хубаво ту лошо. Сега ме сърби да сложа от Алфа но колектора за това е много скъп.....мамка им бе 130 марки сега стана в евро. в същност сложихме мотор на колегата от АЛФА - голям и неуправляем изрод стана, но това е друга тема.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 17 ное 2004 23:07


asentm написа:абе похарчва около 8-9 градско и 6,5-7 дълго.......Ако намалиш много СО-то под 1,5 % мотора малко става беден и е кофти за него. Аз съм слагал различни карбуратори най-ми хареса как работи със карбуратор от Самара 1,5 - струва 80 лв. на буса му падна разхода с 2 л. в града. На гърбавия като му дам газ и го изкарвах от обороти.......много трябва да се внимава! С 1,6 мотор без да го пипам и скорост 120-130 км/ч похарчи до морето 7,2 л. Пробвал съм и с карбуратор от Уно 75, но Вебера бе стар и работеше променливо.....ту много хубаво ту лошо. Сега ме сърби да сложа от Алфа но колектора за това е много скъп.....мамка им бе 130 марки сега стана в евро. в същност сложихме мотор на колегата от АЛФА - голям и неуправляем изрод стана, но това е друга тема.

Аз пък най-добри резултати постигам като разширявам жигльорите
за безин и въздух, копувам си бензинови от лада и тествам 1,35мм., 1,4мм., 1,45.мм. ...
Теста е на 3-та с 20км/ч загрят мотор даваш гас и колата трябва да не
придърпва, другото като се кара извън градско по цвета на свещите
се ориентираш дали и добра сместа - тъмни - богата смес - много гориво или малко въздух; светли - обратното.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Чет 18 ное 2004 10:00


откакто пробвах с двукамерен карборатор, само той ми е в главата....върви като змей...харчи малко, а мотора е видимо по разтоварен....на пролет/живот и здраве/ ще повторя операцията с карборатора..ако ми остане време от другите простотии дето съм ги замислил


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Мнениеот Yaro » Пон 22 ное 2004 2:39


Асене,

Дай малко повече инфо с какъв двукамерен карбуратор си пробвал.. А какъв ти е мотора? Може би си го писал тук някъде, но не съм рагледал всичко още.. :oops:

Моя е 1.3 АВ

Поздрави! :)


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Вто 23 ное 2004 11:37


asentm написа:откакто пробвах с двукамерен карборатор, само той ми е в главата....върви като змей...харчи малко, а мотора е видимо по разтоварен....на пролет/живот и здраве/ ще повторя операцията с карборатора..ако ми остане време от другите простотии дето съм ги замислил

Колега за мен най-големия проблем за доброто качество на сместа е
растоянието, което тя трябва да измине за да стигне до цилиндъра
и той има най добро решение като се скожат 2 карбуратора и ако
при един двукамерен мощтноста се вдига с 10-12%, с 2-та 12-15%,
а с 2 двойни 15-20% - може и повече, това е естестрвно при леко-
тунинговане на основните детайли по мотора.
Другия голям проблем е степента на сгъстяване, която според една
формула излезе за 70 и няколко октана бензин, така че при днешните
горива се налага да се коригира за да се намали расхода и да се
оползотвори сместа както трябва.


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Мнениеот Yaro » Вто 23 ное 2004 16:31


Bugman-е,

Тоя set-up с двата двойни карбуратора не излиза ли към 1000 евро (гледал съм разни on-line магазини) - ако е с Weber примерно, или ти говориш за нещо друго??.. :cry: :oops:

А за бензините едни познати (само че на Уаз) "адаптираха" двигателя за работа с бензин с октаново число 92-95, като съгласно заводското предписание намалиха височината на главата и смениха повдигачите на клапаните и там разни други процедури .. Ти за такава процедура ли говориш, или имаш предвид нещо друго?..

Поздрави! :)


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Чет 25 ное 2004 12:54


Yaro написа:Асене,

Дай малко повече инфо с какъв двукамерен карбуратор си пробвал.. А какъв ти е мотора? Може би си го писал тук някъде, но не съм рагледал всичко още.. :oops:

Моя е 1.3 АВ

Поздрави! :)

Яро, ти колко асеновци с костенурки познаваш? Я вземи да ми звъннеш :P :P :P


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 25 ное 2004 14:23


asentm написа:Яро, ти колко асеновци с костенурки познаваш? Я вземи да ми звъннеш :P :P :P

Аре стига сега, какви са тия приказки - нали за това е форума -
да обменяме опит един от друг. :) Достатъчно сме малко за да се делим. :(


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Чет 25 ное 2004 17:21


BuGmaN написа:
asentm написа:Яро, ти колко асеновци с костенурки познаваш? Я вземи да ми звъннеш :P :P :P

Аре стига сега, какви са тия приказки - нали за това е форума -
да обменяме опит един от друг. :) Достатъчно сме малко за да се делим. :(

Извинявяй, но на него му е по-лесно да звънне отколкото да ми пише затова :P иначе за колкото искаш "глупости" ще си пишем, нали за това сме тук


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот PACH » Чет 03 фев 2005 21:29


Здр колега я даи малко повече инфо за алфа двигателя, кой модел е и как го напаснахте на скоростната кутия,чувал съм че ляга едно кум едно ?


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пет 04 фев 2005 9:43


1 към 1 след доработките
1. ПРАВИ СЕ ФЛАНЕЦ
2. В ЗАВИСИМОСТ ОТ ДЕБЕЛИНАТА МУ ИМАШ 2 ВАРИЯНТА ИЛИ ДА УДЪЛЖИШ ОПАШКАТА НА СКОРОСТИТЕ ИЛИ ДА ВЗЕМЕШ /В НАШИЯ СЛУЧАЙ 26 ММ/ ОТ БЛОКА НА МОТОРА И СКОРОСТНАТА КУТИЯ.
3. ПОДЛОЖКА ДА АБРИЯЖНИЯ ЛАГЕР
4. РАЗШИРЯВАНЕ НА КОША, ЗАЩОТО Е ТЕСЕН
5. НОВА ИЗПУСКАТЕЛНА СИСТЕМА
6. ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА ДА СИ ПРЕЦЕНИШ КЪДЕ ДА БЪДЕ
И СИ ГОТОВ ДА ТРЪГВАШ........ПОСЛЕ ИДВА СТРАШНОТО.......НЕ МОЖЕШ ДА СПРЕШ.........АЙДЕ И 4 ДИСКОВИ СПИРАЧКИ......И ТЕЖЕСТИ ОТПРЕД /~10-15 КГ./


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот PACH » Пет 04 фев 2005 18:43


Брррррррр много сложно а аз си мислях че не се пипа почти нищо.Можеш ли да направиш малко снимки ?



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта