При добра настройка на мотора можеш да минеш всякакви евро-норми,
моята веднъж я качих на стенда за вредни газове и стрелката вуобще
не мръдна (знам че не е за вярване, но е факт).
За газовото не само, че може, ами се сработва с гаста по-добре от тези
с водното, при желание имам човек, който ще ти го направи.
Разход на VW 1300
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
poni написа:Ама ми е интересно откаде ще се вземе топлата вода за изпарителя?
Системата е, че се монтира една серпентина(медна тръба),
която се навива около испускарелните тръби и т.н и т.н.,
не си спомням въздух масло или вода има в нея, но каквото и
да е обема му е в в пъти по малък от този на автомобилите с водно,
и от там се получава по бързо затопляне на изпарителя, а от там
по-добра газова пара и така в крайна сметка нисък разход и добро
изгаряне. Имам един приятел с мотор 1,6 с газово монтирано така
и твърди, че му харчи 8/100...
Аре...

- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
абе похарчва около 8-9 градско и 6,5-7 дълго.......Ако намалиш много СО-то под 1,5 % мотора малко става беден и е кофти за него. Аз съм слагал различни карбуратори най-ми хареса как работи със карбуратор от Самара 1,5 - струва 80 лв. на буса му падна разхода с 2 л. в града. На гърбавия като му дам газ и го изкарвах от обороти.......много трябва да се внимава! С 1,6 мотор без да го пипам и скорост 120-130 км/ч похарчи до морето 7,2 л. Пробвал съм и с карбуратор от Уно 75, но Вебера бе стар и работеше променливо.....ту много хубаво ту лошо. Сега ме сърби да сложа от Алфа но колектора за това е много скъп.....мамка им бе 130 марки сега стана в евро. в същност сложихме мотор на колегата от АЛФА - голям и неуправляем изрод стана, но това е друга тема.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
asentm написа:абе похарчва около 8-9 градско и 6,5-7 дълго.......Ако намалиш много СО-то под 1,5 % мотора малко става беден и е кофти за него. Аз съм слагал различни карбуратори най-ми хареса как работи със карбуратор от Самара 1,5 - струва 80 лв. на буса му падна разхода с 2 л. в града. На гърбавия като му дам газ и го изкарвах от обороти.......много трябва да се внимава! С 1,6 мотор без да го пипам и скорост 120-130 км/ч похарчи до морето 7,2 л. Пробвал съм и с карбуратор от Уно 75, но Вебера бе стар и работеше променливо.....ту много хубаво ту лошо. Сега ме сърби да сложа от Алфа но колектора за това е много скъп.....мамка им бе 130 марки сега стана в евро. в същност сложихме мотор на колегата от АЛФА - голям и неуправляем изрод стана, но това е друга тема.
Аз пък най-добри резултати постигам като разширявам жигльорите
за безин и въздух, копувам си бензинови от лада и тествам 1,35мм., 1,4мм., 1,45.мм. ...
Теста е на 3-та с 20км/ч загрят мотор даваш гас и колата трябва да не
придърпва, другото като се кара извън градско по цвета на свещите
се ориентираш дали и добра сместа - тъмни - богата смес - много гориво или малко въздух; светли - обратното.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
asentm написа:откакто пробвах с двукамерен карборатор, само той ми е в главата....върви като змей...харчи малко, а мотора е видимо по разтоварен....на пролет/живот и здраве/ ще повторя операцията с карборатора..ако ми остане време от другите простотии дето съм ги замислил
Колега за мен най-големия проблем за доброто качество на сместа е
растоянието, което тя трябва да измине за да стигне до цилиндъра
и той има най добро решение като се скожат 2 карбуратора и ако
при един двукамерен мощтноста се вдига с 10-12%, с 2-та 12-15%,
а с 2 двойни 15-20% - може и повече, това е естестрвно при леко-
тунинговане на основните детайли по мотора.
Другия голям проблем е степента на сгъстяване, която според една
формула излезе за 70 и няколко октана бензин, така че при днешните
горива се налага да се коригира за да се намали расхода и да се
оползотвори сместа както трябва.
- Yaro
- Мнения: 238
- Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
- Автомобил: TLC HDJ80
- Двигател: 1HD-FT
- Местоположение: София
Bugman-е,
Тоя set-up с двата двойни карбуратора не излиза ли към 1000 евро (гледал съм разни on-line магазини) - ако е с Weber примерно, или ти говориш за нещо друго??..
А за бензините едни познати (само че на Уаз) "адаптираха" двигателя за работа с бензин с октаново число 92-95, като съгласно заводското предписание намалиха височината на главата и смениха повдигачите на клапаните и там разни други процедури .. Ти за такава процедура ли говориш, или имаш предвид нещо друго?..
Поздрави!
Тоя set-up с двата двойни карбуратора не излиза ли към 1000 евро (гледал съм разни on-line магазини) - ако е с Weber примерно, или ти говориш за нещо друго??..


А за бензините едни познати (само че на Уаз) "адаптираха" двигателя за работа с бензин с октаново число 92-95, като съгласно заводското предписание намалиха височината на главата и смениха повдигачите на клапаните и там разни други процедури .. Ти за такава процедура ли говориш, или имаш предвид нещо друго?..
Поздрави!

- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
BuGmaN написа:asentm написа:Яро, ти колко асеновци с костенурки познаваш? Я вземи да ми звъннеш![]()
![]()
Аре стига сега, какви са тия приказки - нали за това е форума -
да обменяме опит един от друг.Достатъчно сме малко за да се делим.
Извинявяй, но на него му е по-лесно да звънне отколкото да ми пише затова

- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1 към 1 след доработките
1. ПРАВИ СЕ ФЛАНЕЦ
2. В ЗАВИСИМОСТ ОТ ДЕБЕЛИНАТА МУ ИМАШ 2 ВАРИЯНТА ИЛИ ДА УДЪЛЖИШ ОПАШКАТА НА СКОРОСТИТЕ ИЛИ ДА ВЗЕМЕШ /В НАШИЯ СЛУЧАЙ 26 ММ/ ОТ БЛОКА НА МОТОРА И СКОРОСТНАТА КУТИЯ.
3. ПОДЛОЖКА ДА АБРИЯЖНИЯ ЛАГЕР
4. РАЗШИРЯВАНЕ НА КОША, ЗАЩОТО Е ТЕСЕН
5. НОВА ИЗПУСКАТЕЛНА СИСТЕМА
6. ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА ДА СИ ПРЕЦЕНИШ КЪДЕ ДА БЪДЕ
И СИ ГОТОВ ДА ТРЪГВАШ........ПОСЛЕ ИДВА СТРАШНОТО.......НЕ МОЖЕШ ДА СПРЕШ.........АЙДЕ И 4 ДИСКОВИ СПИРАЧКИ......И ТЕЖЕСТИ ОТПРЕД /~10-15 КГ./
1. ПРАВИ СЕ ФЛАНЕЦ
2. В ЗАВИСИМОСТ ОТ ДЕБЕЛИНАТА МУ ИМАШ 2 ВАРИЯНТА ИЛИ ДА УДЪЛЖИШ ОПАШКАТА НА СКОРОСТИТЕ ИЛИ ДА ВЗЕМЕШ /В НАШИЯ СЛУЧАЙ 26 ММ/ ОТ БЛОКА НА МОТОРА И СКОРОСТНАТА КУТИЯ.
3. ПОДЛОЖКА ДА АБРИЯЖНИЯ ЛАГЕР
4. РАЗШИРЯВАНЕ НА КОША, ЗАЩОТО Е ТЕСЕН
5. НОВА ИЗПУСКАТЕЛНА СИСТЕМА
6. ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА ДА СИ ПРЕЦЕНИШ КЪДЕ ДА БЪДЕ
И СИ ГОТОВ ДА ТРЪГВАШ........ПОСЛЕ ИДВА СТРАШНОТО.......НЕ МОЖЕШ ДА СПРЕШ.........АЙДЕ И 4 ДИСКОВИ СПИРАЧКИ......И ТЕЖЕСТИ ОТПРЕД /~10-15 КГ./
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта