някой търси въртящ момент в ниските
Моторът е голям, иска си въздух- свалянето на торка в ниските ще става с подбиране на подходяща топла част на турбото(малък А/Р), докато компресора ще е голям, няма как, трябва да има голям дебит при ниски налягания(че и да се подбере такъв с високо КПД при ниско налягане), демек някаква Т4/Т3 би била подходяща в случая.
При това налягане може да извадиш мощност(коне) в доста голям диапазон- всичко зависи от разпределението на въртящия момент спрямо оборотите или по-просто казано какви обороти ще са нужни за да достигнеш това налягане.
Хората спокойно вадят 400коня на гумите само разреждайки мотора,1.4-1.5 бара е безопасната граница(говоря не от опит, а от прочетено

)
Незнам на 2.9 какъв е дебита на дюзите, ако въобще има разлика с 2.8-200кубика, трбява да се провери по номера на дюзата, ако тези отиват на 240 кубика и се сложи регулатор от 2.8ОБД1 4баров може и да стане

, оригиналната бензинова помпа стига за 300коня.
При 6-така съвсем грубо колкото коня вадиш, толкова кубика ти трябват дюзи.
Буталата на 2.9 (82мм) идват като ремонтен комплект на 2.8(81мм). Разлика има и в смукателния колектор. Той също се ползва за ъпгрейт на 2.8(основно и от там идва разликата в конете, 2.9 губи по-малко торк във високите от 2.8, докато разликата в макс торк е 5 нютона м/у двата мотора). За друго не се сещам.
виж какви ги вършат братята немци от HGP

- хубавото е че има и графики, които ще те ориентират
Много обичат 2.9 синхро да го правят битурбо

По последното един колега от форума има какво да каже
http://translate.google.com/translate?hl=bg&sl=de&tl=bg&u=http%3A%2F%2Fwww.hgp-turbo.de%2F