Първоначално обслужване на Passat 1.8 20v 125 к.с.?
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 29 мар 2010 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Първоначално обслужване на Passat 1.8 20v 125 к.с.?
Здравейте отново, онзи ден Ви помолих за мнения относно Passat 1.8 20v 125 к.с. Решихме да купим колата,запазена е и още повече ние си държим да е Пасат. Въпроса ми е на Passat 1.8 20v 125 к.с. колко струва първоначалното обслужване и какво точно трябва да се смени, за да сме наясно. Ще Ви бъда благодарна, ако отново ми дадете съвет. Четох за дизеловите двигатели, но аз искам да знам точно на този двигател какво трябва да направим като първоначално обслужване и горе-долу колко ще струва. И ако някой може да посочи и добри сервизи и майстори в град Пловдив, защото досега стария ни Пасат го поддържахме при един познат, но той много не е наясно с по-новите модели. Благодаря предварително за отговорите и съветите!!!
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Първоначално обслужване на Passat 1.8 20v 125 к.с.?
приготви си ориентировъчно 1000 лева - ремъци ролки филтри , водна помпа може би , хубаво е профилактина на климатика да се направи , да се сменят спирачна и хидравлична течност , дискове накладки ако има нужда ,масло , кабели ,свещи примерно .все ще изкочи още нещо така че поне една хилядарка ги смятай
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 29 мар 2010 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Първоначално обслужване на Passat 1.8 20v 125 к.с.?
Хиляда лева за първоначално обслужване, това не е ли малко множко, при положение че вече части има много за този модел и мъжа ми каза че са поевтинели вече и комплекта носачи и частите. И задължително ли да сменяме всичко това и водната помпа? Благодаря за информацията, но все пак за кола 99 год. това първоначално обслужване като пари ми се вижда доста.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Първоначално обслужване на Passat 1.8 20v 125 к.с.?
е не е задължително толкова да ти легне . може и само 500 да е . но за всеки случай е хубаво да си настроена за повече
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Първоначално обслужване на Passat 1.8 20v 125 к.с.?
Жено,ако дадете 1000лв първоначално за обслужване е много.Отваряйте си очите какво купувате.Тея по-новите модели не са ми ясни много но пак повтарям 1000лв -НЕ.Ремъци ,ролки,филтри и масло това трябва задължително.Няма смисъл да се сменя нищо друго освен ако не е за смяна.И пак ви казвам ОТВАРЯЙТЕ СИ ОЧИТЕ иначе 

- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Първоначално обслужване на Passat 1.8 20v 125 к.с.?
Задължително сменете ангренажният ремък с прилижящите му ролки,маслото и всички филтри-въздушен ,купе,маслен,горивен.това си е неписан закон за нов-стар автомобил.
груби цени
въздушен филтър-10 лв
Филтър купе -10 лв
маслен филтър -10 лв
горивен -15 лв
масло -70 лв
Ангренажен ремък с ролките -250 - 300 лв
До тук по груби сметки -365 лв + не повече от 200 лв за работа= около 600лв
От там нататака се сменят нещата на които им е дошло времето.Само съединителят е над 200лв.
Ами ако се наложи да се сменят и кабели,амортисьори,накладки и т.н.т.Станаха ли 1000 лв колега
ulipet?
Мога да се обзаложя,че поне 1000 лв ще си фръкнат за първоначялно тех. обслужване на автомобила mimoz75,без застраховки и други бюрократични одрусвания.Но това си е съвсем нормално и не трябва да ви притеснява толкова много.Когато дораснем да си купуваме коли от вноситела няма да ги имаме тези проблеми
.Тогава ще даваме по 450 лв за смяна на масло
А за проверени майстори :http://www.vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=13
груби цени
въздушен филтър-10 лв
Филтър купе -10 лв
маслен филтър -10 лв
горивен -15 лв
масло -70 лв
Ангренажен ремък с ролките -250 - 300 лв
До тук по груби сметки -365 лв + не повече от 200 лв за работа= около 600лв
От там нататака се сменят нещата на които им е дошло времето.Само съединителят е над 200лв.
Ами ако се наложи да се сменят и кабели,амортисьори,накладки и т.н.т.Станаха ли 1000 лв колега
ulipet?
Мога да се обзаложя,че поне 1000 лв ще си фръкнат за първоначялно тех. обслужване на автомобила mimoz75,без застраховки и други бюрократични одрусвания.Но това си е съвсем нормално и не трябва да ви притеснява толкова много.Когато дораснем да си купуваме коли от вноситела няма да ги имаме тези проблеми


А за проверени майстори :http://www.vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=13
- axios
- Мнения: 108
- Регистриран на: Пон 02 юни 2008 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vancouver, Canada
Re: Първоначално обслужване на Passat 1.8 20v 125 к.с.?
Аз скоро взех един пасат предния модел и съм напълно съгласен с Петеф за профилактиката.
Тука в Канада, дето си ги гледат колите на дилър, както е по инструкция, пак им нямам вяра, а камо ли у нас каквито "запазени" ги носят от Европа, по-добре изобщо недей да се пестиш за манги, иначе за да спестиш 1000 (а и 600 да са) може нова кола да купуваш.
Питаш за водната помпа. Аз не разбирам много, ама знам от собствен опит, че на по-ранните модели на пасат б5,5 тези помпи оригинално са с пластмасови перки,които се трошат от дългата работа, а новите ги правят с метални. А винаги се препоръчва със смяната на тайминг белт да се сменя и тази помпа, понеже и без това махат целата предна броня, което си е 5 часа труд. Така 4е се сменят и двете. Пък не мисля да те убеждавам защо да сменяш тайминг белта, масла, свещи и т.н, нали?
Само за пример моят пасат б5.5 беше на 93000 и може би свещите никога не бяха сменяни. Венъж, на първата седмица ми се появи лампата "провери двигателя". От проверката на компютъра показа незапалване в цилиндър 4. Оказа се, 4е свеща едно, 4е беше толква износена, ами и беше почти развита.
Затова дай парите, да ти е мирна главата. По-добре превантивно ги смени, отколкото да останеш на пътя и да купуваш нова кола.
Да, може да е скъпо 1000лв за в България, ама в такъв случай колата не ти е по джоба. Намери по стара и (или) по-ефтина.
Тука в Канада, дето си ги гледат колите на дилър, както е по инструкция, пак им нямам вяра, а камо ли у нас каквито "запазени" ги носят от Европа, по-добре изобщо недей да се пестиш за манги, иначе за да спестиш 1000 (а и 600 да са) може нова кола да купуваш.
Питаш за водната помпа. Аз не разбирам много, ама знам от собствен опит, че на по-ранните модели на пасат б5,5 тези помпи оригинално са с пластмасови перки,които се трошат от дългата работа, а новите ги правят с метални. А винаги се препоръчва със смяната на тайминг белт да се сменя и тази помпа, понеже и без това махат целата предна броня, което си е 5 часа труд. Така 4е се сменят и двете. Пък не мисля да те убеждавам защо да сменяш тайминг белта, масла, свещи и т.н, нали?
Само за пример моят пасат б5.5 беше на 93000 и може би свещите никога не бяха сменяни. Венъж, на първата седмица ми се появи лампата "провери двигателя". От проверката на компютъра показа незапалване в цилиндър 4. Оказа се, 4е свеща едно, 4е беше толква износена, ами и беше почти развита.
Затова дай парите, да ти е мирна главата. По-добре превантивно ги смени, отколкото да останеш на пътя и да купуваш нова кола.
Да, може да е скъпо 1000лв за в България, ама в такъв случай колата не ти е по джоба. Намери по стара и (или) по-ефтина.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Първоначално обслужване на Passat 1.8 20v 125 к.с.?
Да, може да е скъпо 1000лв за в България, ама в такъв случай колата не ти е по джоба. Намери по стара и (или) по-ефтина.
То не е толкова скъпо приателю ама доходите са ни малки.Иначе тя жената вече си е взела колата и общо взето няма къде да ходи.
mimoz75,не мие работа дали тая кола ти е по джоба ама е хубаво за напред да се проучват тия неща преварително за да няма после


- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Първоначално обслужване на Passat 1.8 20v 125 к.с.?
suba написа:Задължително сменете ангренажният ремък с прилижящите му ролки,маслото и всички филтри-въздушен ,купе,маслен,горивен.това си е неписан закон за нов-стар автомобил.
груби цени
въздушен филтър-10 лв
Филтър купе -10 лв
маслен филтър -10 лв
горивен -15 лв
масло -70 лв
Ангренажен ремък с ролките -250 - 300 лв
До тук по груби сметки -365 лв + не повече от 200 лв за работа= около 600лв
От там нататака се сменят нещата на които им е дошло времето.Само съединителят е над 200лв.
Ами ако се наложи да се сменят и кабели,амортисьори,накладки и т.н.т.Станаха ли 1000 лв колега
ulipet?
Мога да се обзаложя,че поне 1000 лв ще си фръкнат за първоначялно тех. обслужване на автомобила mimoz75,без застраховки и други бюрократични одрусвания.Но това си е съвсем нормално и не трябва да ви притеснява толкова много.Когато дораснем да си купуваме коли от вноситела няма да ги имаме тези проблеми.Тогава ще даваме по 450 лв за смяна на масло
![]()
А за проверени майстори :http://www.vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=13
...е за това като се купува се гледа.Колата в сервиз,цялостен преглед и купуване ,ако и има нещо -отбиване от цената.Вие както почнахте и нова боя само не пресметнахте,или тия В5 са поредния срам за VW.......а аз толкова ги харесвам!!!
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Първоначално обслужване на Passat 1.8 20v 125 к.с.?
mimoz75 написа:Хиляда лева за първоначално обслужване, това не е ли малко множко, при положение че вече части има много за този модел и мъжа ми каза че са поевтинели вече и комплекта носачи и частите. И задължително ли да сменяме всичко това и водната помпа? Благодаря за информацията, но все пак за кола 99 год. това първоначално обслужване като пари ми се вижда доста.
540лв преди 3 години за ремък, ролки, масло и филтри + работа.
Частите не са поевтинели, напротив.
п.п. Ако може колегата да сподели от къде взима на тия цени филтрите.
Re: Първоначално обслужване на Passat 1.8 20v 125 к.с.?
Значи купих си такъв пасат (1.8, 20V) през октомври и му правих сервиз през декември. Ето цените в сервиза на VW:
Ангренажен комплект - 387лв.
Водна помпа - 179лв.(връщаш старата, получаваш рециклирана) или 318лв.(нова, задържаш си старата). Обтяжна ролка - 203лв.
Ремък компресор - 41лв.
Ремък водна помпа - 26лв.
Гарнитура капак клапани - 54лв.
Труд включ. смяна на гарнитурата - 120лв.
Аз си го сервизирах в друг сервиз и ми излезе към 800лв. вкл. смяната на гарнитурата на клапаните, щот имах проблем с нея. Водната помпа не съм я сменял.
Отделно 150лв ми струваше смяната на масла, филтри, антифриз, спирачна и хидравлична течност.
Така че може да се каже че трянва да си приготвиш 1000лв. пък квото остане е да почерпиш
ПП: След смяната се оказа, че ангренажния и останалите ремъци и ролки са били сменени преди около 5-6 месеца, така че само пара хварлих ама не вярвам в някой сервиз да ти кажат че не са за смяна след като вече са "отворили" колата.
Ангренажен комплект - 387лв.
Водна помпа - 179лв.(връщаш старата, получаваш рециклирана) или 318лв.(нова, задържаш си старата). Обтяжна ролка - 203лв.
Ремък компресор - 41лв.
Ремък водна помпа - 26лв.
Гарнитура капак клапани - 54лв.
Труд включ. смяна на гарнитурата - 120лв.
Аз си го сервизирах в друг сервиз и ми излезе към 800лв. вкл. смяната на гарнитурата на клапаните, щот имах проблем с нея. Водната помпа не съм я сменял.
Отделно 150лв ми струваше смяната на масла, филтри, антифриз, спирачна и хидравлична течност.
Така че може да се каже че трянва да си приготвиш 1000лв. пък квото остане е да почерпиш

ПП: След смяната се оказа, че ангренажния и останалите ремъци и ролки са били сменени преди около 5-6 месеца, така че само пара хварлих ама не вярвам в някой сервиз да ти кажат че не са за смяна след като вече са "отворили" колата.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Първоначално обслужване на Passat 1.8 20v 125 к.с.?
аз като и разправям на колежката - тя не вярва
бе доходите на повечето хора са зле и затова така ни се струва че е скъпа поддръжката
бе доходите на повечето хора са зле и затова така ни се струва че е скъпа поддръжката
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Първоначално обслужване на Passat 1.8 20v 125 к.с.?
Хе..че аз преди 2 години за първоначално обслъване на Пасат В3 от 92-ра дадох 1500лв а вие искате да минете под 1000 за Б5-ца. Е,да,важно е в какво състояние е колата,разбира се,но колкото и да я гледаш и каквото и да я правиш не можеш да минеш без смяна на поне основните неща,които,както колегата е написал са едни около 600лв.
Иначе дискове,накладки,амортисьори и т.н. могат да се подберат да са по-читави още при избора.
Спирачната течност и хидравличната,според мен са също толкова важни за смяна,колкото и ангренажа - или предпочитате после да сменяте хидравлична и спрачна помпи...поне тези течности не са скъпи и смяната им не е сложна.
Обслужването на климатика и то е елементарно - рядко е над 50-тина лв (разбира се ако няма проблеми със системата)..пък какво,като в системата няма масло...най-много после да си купите компресор за 300-400лв и да дадете към 600-700 за оправяне на всичко,понеж след блокиране или потрошване на компресора,не става само да метнеш новия,сменят се още неща,почиства се всичко...става дълга и широка...а Б5-ците не е като да не страдат от климатични проблеми.
Практиката ми в сервиза показва,че наистина някъде около 1000лв стигат горе-долу за някакво доста добро първоначално обслужване на автомобил от този клас,като това включва прегледа на доста неща и смяната на също не малко детайли по колата.
Хубаво е да се отхлупи капака на главата,да се види има ли нагари по главата,да се почисти обтегача на веригата отзад (има една цедка и нагарите я правят на нищо и после веригата трака),да се смени гарнитурата отгоре после (дори да не тече,само заради отварянето на мотора).
Да се види масления охладител (доста Б5-ци забелязвам,на които вече е пробит и тече антифриз или са им изгнили щуцерите).Само той е едни 60-70лв и то някакъв от Евро-то.
Също така често изгнива един метален О-пръстен при капачката за антифриза и оттам започва да лее антифриз и хората се чудят откъде и губи антифриз (рабзира се ако се кара с кофти антифриз) тогава се сменя разширителния съд...който е бая парички.
Така че,съм напълно съгласен с колегите,че едни 1000лв са добре като за първоначално обслужване.
Иначе дискове,накладки,амортисьори и т.н. могат да се подберат да са по-читави още при избора.
Спирачната течност и хидравличната,според мен са също толкова важни за смяна,колкото и ангренажа - или предпочитате после да сменяте хидравлична и спрачна помпи...поне тези течности не са скъпи и смяната им не е сложна.
Обслужването на климатика и то е елементарно - рядко е над 50-тина лв (разбира се ако няма проблеми със системата)..пък какво,като в системата няма масло...най-много после да си купите компресор за 300-400лв и да дадете към 600-700 за оправяне на всичко,понеж след блокиране или потрошване на компресора,не става само да метнеш новия,сменят се още неща,почиства се всичко...става дълга и широка...а Б5-ците не е като да не страдат от климатични проблеми.
Практиката ми в сервиза показва,че наистина някъде около 1000лв стигат горе-долу за някакво доста добро първоначално обслужване на автомобил от този клас,като това включва прегледа на доста неща и смяната на също не малко детайли по колата.
Хубаво е да се отхлупи капака на главата,да се види има ли нагари по главата,да се почисти обтегача на веригата отзад (има една цедка и нагарите я правят на нищо и после веригата трака),да се смени гарнитурата отгоре после (дори да не тече,само заради отварянето на мотора).
Да се види масления охладител (доста Б5-ци забелязвам,на които вече е пробит и тече антифриз или са им изгнили щуцерите).Само той е едни 60-70лв и то някакъв от Евро-то.
Също така често изгнива един метален О-пръстен при капачката за антифриза и оттам започва да лее антифриз и хората се чудят откъде и губи антифриз (рабзира се ако се кара с кофти антифриз) тогава се сменя разширителния съд...който е бая парички.
Така че,съм напълно съгласен с колегите,че едни 1000лв са добре като за първоначално обслужване.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта