нищо няма да стане.
защото:
няма толкова мощно моторче-силата за прибиране на огледалото е мн. голяма а като махнеш ефекта на лоста и сложиш мотор на оста директно се увеличава дори!
няма толкова бавнооборотно моторче-нали никой не иска да му се въртят огледалата с 200 и да се чуди как да ги предпази от изкъртване?
значи: какво остава? трябва да се направи предавкаааа...
в огледалата на ауди които наскоро отварях е решено така: има едно червяче което е направено да се зацепва със съответна мощност моторче (да ама за тва трябва специално оформен корпус-нал' тъй?) .
оттам е сметнато за какво време ще направи оборот и е наслаган електронен таймер с 1 сек. аванс (нека да има) който да му спира тока. ефекта е че натискаш бутона и не се грижиш да спреш огледалото като дойде на място-то си се гласи само.
под зъбчатката на оста има отделен фиксиращ механизъм който е така сметнат че мотора да не може да го преодолее (нали помните секундата аванс на електриката) но на ръка да може да се преодолее с лоста на корпуса на огледалото (защото има разминаване, тряскане и не искаме да го батисаме а да се обърне и да е здраво все пак).
така че мили мои (

)-никак не е лесно колкото изглежда-има много аспекти за които трябва да се помисли...
моя съвет е: или си намерете начин да вградите работещо такова огледало от друг автомобил, или се откажете-не си струва!
гледам я тая тема от самото й създаване и все ме мързи да пиша-чак сега се прескочих...
