Проблем при контрол на газовете при ГТП

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Проблем при контрол на газовете при ГТП

Мнениеот kbot » Пет 12 май 2006 15:44


Днес минах на преглед. CO2 - доста под нормата, обаче уреда (супер модерен) показва и неква цифра "ламбда" която трябвало да бъде до 1,3 а моето беше 1,68.
Та някой знае ли какво е това и къв ми е проблема? Да я вода на диагностика ли, кво? Колата е след смяна на гарнитура на главата. Има си катализатор и е само (наистина) на 130000км.




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 12 май 2006 17:04


колега и аз с б3-1.8АБС мотор имах същия проблем - просто катализатора ти неработи. Но за да го смениш съм чувал 4е е много скъп. При мене се заядоха и след като любезно ме попитаха "ще почерпиш ли" дадох им 5 лв отгоре и го излъгаха супер модерния уред-имало нови наредби от министерството, само че замислям се аз на моя голф като съм му свалил катализатора кво да правя като дойде време за ГТП- аз пари на тия педали няма да дам


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Пет 12 май 2006 17:10


Моята голфара като я закачиха на това и казаха че не го лови :)
карай и си свиркай :)


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Пет 12 май 2006 19:57


@hristian37: Може да сме ходили в един и същи сервиз :wink: И аз им оставих толкова и май останаха доволни.
Аз ги питах "Кво е т'ва?" и ми отговориха че е "комлексен показател" и останах с впечатлението, че не ми е съдено да знам какво точно показва тая цифра :cry: Бяха закачили един кабел на кабела за свещите и оня маркуч в аспуха, обаче меренето ставаше само при минимални обороти на двигателя :!:
Та се чудя това има ли некво отношение към състоянието на автомобила, или е нов начин за допълване на заплатата :?:


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Пет 12 май 2006 23:49


И аз минах с петарка,и то по собственно "желание",
въртяхме,сукахме
"ма то нормите,ма дай ся газ ,ся пУсни,ма не толкова...." ,
накрая "аре бегай" :lol:


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Съб 13 май 2006 7:30


kbot написа:Аз ги питах "Кво е т'ва?" и ми отговориха че е "комлексен показател" и останах с впечатлението, че не ми е съдено да знам какво точно показва тая цифра

А не ти ли изписа на дисплея "Дай пет лева" -> ей на това му викам аз комплексен уред!!!


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Съб 13 май 2006 9:35


Миналото лято исках да проверя дали ми работи катализатора и отидох в един сервиз в Гърция. Пъхнаха маркуча в аспуха и ме накара известно време да задържа оборотите около 3000 и каза че си е наред. Може би при ниските обороти не показва правилно.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 13 май 2006 23:56


Абе момчета, миналата седмица ходих на преглед в СБА и аз се шашнах с тоя нов уред.Миналата година пак имаха някакъв газ анализатор ама го пъхаха на ладичките.Сега изобщо не ми гледаха светлините, а само спирачки, пожарогасител и газ анализатор.Кабела го слагат на свещта за да знаят на колко оборота е мотора, а той си стоя само на празен ход през цялото време.CO-то като че ли беше в нормата(цифрата беше по-ниска от тази дето знам че е критичната), имаше и някаква стойност, която светеше в червено, но така и не разбрах за какво е :oops: Освен това правят снимки на колите :shock Не ми казаха нито дума за газовете, не знам дали всичко беше маред, но не ми казаха нито дума, може би чак от другата година ще връщат при наличие на проблем :wink: Пишат и номера на мотора, кубиците и пробега...Някой навътре в нещата не може ли да обясни какви са новите разпоредби и как се процедира :?:


Потребителски аватар
nikolay
Мнения: 176
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
Автомобил: VW Touran 2.0
Двигател: BMM 2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Мнениеот nikolay » Нед 14 май 2006 18:42


Минах на преглед февруари и аз имах проблеми с газовете. Добре, че се оказаха познати и се оправих, та те ми обясноха. От тази година са въведени нови норми за изгорели газовете на автомобили с инжекциони и ламбда контрол. Разликата в нормите между тези коли и карбураторните е 9(девет) пъти!!! Тези норми са като за нови автомобили. Така, че не сравнявайте коли с карбуратор и моноинжекция разликата в нормите е огромна.
Малко преди да мина имаше Опел Вектра на 47000км купен нов в България. Той също не влизаше в нормите. :evil:


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Нед 14 май 2006 19:56


Аз минах преди около седмица и както и очаквах :lol: Вентото нямаше никакви проблеми с газ анализатора.
Бях решил да махна катализатора за да се отпуши вървежа ,но явно няма да го бъде.
В тази връзка ми е интересно как колегите които са направили тази операция смятат да я карат, защото това с подкупите ,мисля че е временно решение.
.....и въпреки всичко бях писал някъде и пак ще го напиша-много е обидно разни мохери,жиги и всякакви подобни бараки да нямат никакви проблеми,а модерните коли да ги разкостват на прегледа,много е обидно :evil: .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта