Здравейте,
проблема е следния. Колата е 1,8Т , АЕВ мотор. Изключително трудно пали. Като запали държи обороти стабилно. Като се изфорсира обаче , забива ако е в движение , понякога и има гърмежи в мотора.
ВАГ КОМ показа в началото проблем с дроселовата клапа , грешки 17 972 и 17 967. След адаптация на клапата , грешките ги изчистихме и не се трупат повече. Други грешки няма.
После и проверихме предварението. На ПХ е 12 гр преди ГМТ. При форсиране на място се мени от 32 гр преди ГМТ до 5 гр след ГМТ и гърми. Гърменето предполагам е от закъснението на искрата.
Моля дайте идей накъде да се насочим.
Проблем с Пасат 5 1,8Т
Re: Проблем с Пасат 5 1,8Т
я колега ,провери правилно ли е зацепен ремъка-белезите съвпадат ли.гърмежите може и да са от бедна горивна смес -дърпа неконтролиран от МАФ въздух.друго клапани или прекъсване в електриката към някоя свещ (бобина).последното не се хваща с ВАГ ком.
- naka_76
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с Пасат 5 1,8Т
Забравих да спомена , че има газов инжекцион и на газ всичко е ОК.
- MAPTO7007
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 15:00
- Автомобил: Golf 4 4MOTION - Audi A4[quattro]
- Двигател: AZJ 2002 - BFB 2007
- Местоположение: България (BG)
Re: Проблем с Пасат 5 1,8Т
Възможно е да е от много неща ...
Кабели - Бобини - Дебитомер - Некачественно гориво
Аз се бях напатил с менте въздушен филтър и за малко да уморя Дебитомера.
При мен също имаше Притрисане-Обедняване на ГС-Гърмежи-Висок разход след светване на сигнална лампа за Check Engine и така ... но аз съм с Ауди и малко по различен мотор от твоя ...
Кабели - Бобини - Дебитомер - Некачественно гориво
Аз се бях напатил с менте въздушен филтър и за малко да уморя Дебитомера.
При мен също имаше Притрисане-Обедняване на ГС-Гърмежи-Висок разход след светване на сигнална лампа за Check Engine и така ... но аз съм с Ауди и малко по различен мотор от твоя ...
Re: Проблем с Пасат 5 1,8Т
naka_76 написа:Забравих да спомена , че има газов инжекцион и на газ всичко е ОК.
значи некачествена горивна смес на бензин.или някоя свещ . при работа на бензин при лоша искра бензина я гаси и неизгорялата смес се изхвърля в ауспуха и там следващия по ред цил при изхвърляне на газовете я палят и от там гърми.може би!?една диагностика с мотор тестер ще покаже всичко!
- Stanislav-passat
- Мнения: 52
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Проблем с Пасат 5 1,8Т
Колега малко встрани от темата, ама колко ти гори когато си на газ и колко струва газовата уредба и каква марка е 

- naka_76
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с Пасат 5 1,8Т
колата е на приятел. Знам , че газовото му е с със МАР сензор , за турбо мотори. Гори колкото на бензин около 15 градско , по негови думи. Цената май беше около 1200 лв с монтажа, но не съм съвсем сигурен.
- naka_76
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с Пасат 5 1,8Т
Проблема е решен. Ниско налягане на бензина вследствие на спукан маркуч вътре в резервоара , от помпата до извода за гориво. 

- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Re: Проблем с Пасат 5 1,8Т
само да добавя, щото много майстори има ....
щом на газ работи добре - абсурд е да казвате на човека да проверява кабели(не че има въобще), свещи, бобини, комутатор ....
ако има някакъв дори и минимален проблем с тях - първо ще си проличи на газ
щом на газ работи добре - абсурд е да казвате на човека да проверява кабели(не че има въобще), свещи, бобини, комутатор ....
ако има някакъв дори и минимален проблем с тях - първо ще си проличи на газ

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], plamen1234 и 59 госта