А някой може ли да каже цените на тези масла?
505.01 - 5w40
507.00 - 5w30



AJM, филтър за твърди частици
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: AJM, филтър за твърди частици
5w30 longlife na castrol около 40лв литъра.
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AJM, филтър за твърди частици
mussov написа:Само да кажа,на колегата,че AJM мотора събира 4,5 литра масло.Така го дават и в AUTODATA
ммм не баш... с 4 литра даже над максимума отивам...
Точно както го е описал колегата 3.8л.
Re: AJM, филтър за твърди частици
Точно. Смених го с 5W40 събра малко по-малко от 4.
Един въпрос.
Температурата на таблото ми много рядко се вдигаше над 80 а до 90 само при яка стъпка. Естествено, първото предположение беше термостат, но тъй като имах грешка за заминал термодатчик реших да го сменя. Май се оказаха 33£ на вятъра... но поне вече нямам грешка. Температурата си правеше същите магарии. При каране из квартала се вдигаше до около 80, дори малко отдолу, повече не щеше. Леко варираше....Това и по ВАГ–КОМ и по табло. Интересното беше, че противно на всякаква логика долния маркуч си беше студен...
Днес си взех термостат, смених го, врътка из квартала... разгеле успя да ги стигне тия 90 градуса. Обаче стрелката седи малко зад делението, на дясната част на бялата чертичка. При замер с компа показа темп в границите 89.1-90.9. Стрелката все там. Долния маркуч отново студен....
1. Как мога да си калибрирам стрелката да показва точно по-средата на чертичката? Много ще съм благодарен ако някой обясни стъпка по стъпка, че четох всичко тук, в ауди/колата е А4/ и из разни чужди форуми... ц.
2. Защо, пак, долния маркуч е студен, а колата не прегрява? На пипане не правя разлика преди да започна теста и след достигане на температурата. Когато я пусна надолу, дори за кратко, или пък е на свободен ход темп си пада по компа, стрелката не мърда...На пасата ми, след като съм го карал известно време на 90 долния маркуч си е топъл.
Един въпрос.
Температурата на таблото ми много рядко се вдигаше над 80 а до 90 само при яка стъпка. Естествено, първото предположение беше термостат, но тъй като имах грешка за заминал термодатчик реших да го сменя. Май се оказаха 33£ на вятъра... но поне вече нямам грешка. Температурата си правеше същите магарии. При каране из квартала се вдигаше до около 80, дори малко отдолу, повече не щеше. Леко варираше....Това и по ВАГ–КОМ и по табло. Интересното беше, че противно на всякаква логика долния маркуч си беше студен...
Днес си взех термостат, смених го, врътка из квартала... разгеле успя да ги стигне тия 90 градуса. Обаче стрелката седи малко зад делението, на дясната част на бялата чертичка. При замер с компа показа темп в границите 89.1-90.9. Стрелката все там. Долния маркуч отново студен....
1. Как мога да си калибрирам стрелката да показва точно по-средата на чертичката? Много ще съм благодарен ако някой обясни стъпка по стъпка, че четох всичко тук, в ауди/колата е А4/ и из разни чужди форуми... ц.
2. Защо, пак, долния маркуч е студен, а колата не прегрява? На пипане не правя разлика преди да започна теста и след достигане на температурата. Когато я пусна надолу, дори за кратко, или пък е на свободен ход темп си пада по компа, стрелката не мърда...На пасата ми, след като съм го карал известно време на 90 долния маркуч си е топъл.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 66 госта