Здравейте колеги,
Не намерих тема с точно същия проблем.
Колата е Голф 3 ABU, 94г. 75кс АГУ. Малко предистория - когато бяха минусовите температури видях, че по капачката на маслото се е образувала бяла пяна от конденз, но мислех че е от честото каране на къси разстояния при студен двигател, по щеката на маслото нямаше пяна. Днес проверих нивото на маслото при работещ двигател и беше 5-6см над максимума и от капачката на маслото духаше много силно. При изгасен двигател нивото на маслото изглежда нормално - малко под максимума. Мисля, че нивото на антифриза не е мръднало или е паднало много малко. Как да разбера дали е смесила антифриза и маслото и ако не е - от какво може да се качва нивото на маслото? Миналата пролет сменях гарнитура на главата и ме съмнява пак да е издухана. Може ли да се кара на по-дълъг път при такова състояние.
Благодаря предварително.
Голф 3 - Повишено ниво на маслото при запален двигател
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Голф 3 - Повишено ниво на маслото при запален двигател
nikola_s написа:Здравейте колеги,
Не намерих тема с точно същия проблем.
Колата е Голф 3 ABU, 94г. 75кс АГУ. Малко предистория - когато бяха минусовите температури видях, че по капачката на маслото се е образувала бяла пяна от конденз, но мислех че е от честото каране на къси разстояния при студен двигател, по щеката на маслото нямаше пяна. Днес проверих нивото на маслото при работещ двигател и беше 5-6см над максимума и от капачката на маслото духаше много силно. При изгасен двигател нивото на маслото изглежда нормално - малко под максимума. Мисля, че нивото на антифриза не е мръднало или е паднало много малко. Как да разбера дали е смесила антифриза и маслото и ако не е - от какво може да се качва нивото на маслото? Миналата пролет сменях гарнитура на главата и ме съмнява пак да е издухана. Може ли да се кара на по-дълъг път при такова състояние.
Благодаря предварително.
Колега пяната е точно от това от коети си мислиш. А маслото при запален двигател... едва ли някой може да каже колко треа да е.... може и една педия да показва все пак това масло се плиска из картера, за това се казва че треа преди проверка на маслото колата де е била в покои поне 15/20 мин.
- Ventci_abf
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 - Повишено ниво на маслото при запален двигател
nikola_s написа:Здравейте колеги,
Не намерих тема с точно същия проблем....
И не е случайно
...Как ти хрумна да мериш нивото при запален мотор
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 - Повишено ниво на маслото при запален двигател
Колега, щом си сменял преди това гарнитура на главата, мен лично ме съмнява да не ти бърка Бензина с маслото?! Ако ти е издухана гарнитурата няма начин да не го разбереш ... Когато е издухана гарнитурата тя издухва в повечето случай ти както казваш бърка антифриза с маслото и то в голями количестфа... или издухфа антифриза навънка, което рядко се случва, или се получава възглавница във самата система и изхвърля антифриза от самия разширителен съд (казанчето на антифриза) и колата неможе да пусне перката... Дано имаш късмет и да не е нищо сериозно!
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Голф 3 - Повишено ниво на маслото при запален двигател
Колегата и автор на темата по-горе е споменал че при изгасен двигател всичко е нормално.Гарнитурата си му е наред и явлението с нивото е нормално.IceHeart написа:Колега, щом си сменял преди това гарнитура на главата, мен лично ме съмнява да не ти бърка Бензина с маслото?! Ако ти е издухана гарнитурата няма начин да не го разбереш ... Когато е издухана гарнитурата тя издухва в повечето случай ти както казваш бърка антифриза с маслото и то в голями количестфа... или издухфа антифриза навънка, което рядко се случва, или се получава възглавница във самата система и изхвърля антифриза от самия разширителен съд (казанчето на антифриза) и колата неможе да пусне перката... Дано имаш късмет и да не е нищо сериозно!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта