проблем с палене и нулиране на часовника!
-
fluidor33
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
проблем с палене и нулиране на часовника!
Здравейте колеги! Имам голф 3 1996г. код на двигателя АЕХ. Скоро писах за проблем с палене и последващо гаснене и се оказа наистина свързано с имобилайзера...Научих се как да го лъжа като се случи, но засега специално това не ме притеснява...! Проблемът е, че тази сутрин беше доста по различно...при опит да запаля стартера завъртя, но колата не запали, а загасна веднага и заедно с това ми нулира часовника на дисплея? Така го пробвах три пъти и това се повтаряше-гасне още при въртенето и чак на четвъртия запали и после нямаше проблем! Дали може отново да е свързано с имобилайзера-макар че там е по специфично-запалва и след секунда гасне-докато сега като че ли токовете за секунда изчезват-като че ли съм махнал клемата на акумулатора! Ще проверя клемите на акумулатора- дали може пък да е от самия него?Във форумите пише, че може да е поради слаби спойки в релето за ЕКУ? Благодаря за съветите и поздрави!!!
-
br1lata88
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: проблем с палене и нулиране на часовника!
-като че ли съм махнал клемата на акумулатора!
губи ти се масата някаде или акумолатора ти е кам края
и като заварти стартера гълта селия ток
губи ти се масата някаде или акумолатора ти е кам края
и като заварти стартера гълта селия ток- golf3gtivr6
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 424
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: проблем с палене и нулиране на часовника!
същия проблем имах , пробвай като за начало от някой познат с акумолатора , това поне е без пари
и кажи какви са симтомите след пробата. Но мисля на 80% че е от него
- Firestarter
- Мнения: 402
- Регистриран на: Нед 06 юли 2008 12:38
- Автомобил: Голф 3
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: проблем с палене и нулиране на часовника!
Мисля,че ще се наложи да купуваш нов акумулатор.Същата процедура извърших началото на годината.Симптомите бяха абсолютно същите като при теб.Успех!
-
fluidor33
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с палене и нулиране на часовника!
Благодаря ви колеги, че взехте отношение..да..наистина се оказа акумулатора...днес го занесах на един специалист и той като го замери каза че едната клетка е тръгнала-започна да ври като го натовари..но предложи да му смени електролита..и да го зареди и ако след това пак се повтори проблема..е за боклука.....надявам се да може да ме изкара още един два месеца..иначе за жалост нов...Поздрави на всички и успех...!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 95 госта