


За 15 500-16 000 лв. - Голф 5, Пасат 2001-2004 или Ауди А 4
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За 15 500-16 000 лв. - Голф 5, Пасат 2001-2004 или Ауди А 4
А така, като чета искаш да вземеш автомобил дето да не излиза за нищо по него, а такъв филм с употребяван автомобил няма, винаги излиза нещо колкото и да го гледаш.
Re: За 15 500-16 000 лв. - Голф 5, Пасат 2001-2004 или Ауди А 4
niikoo_1 написа:А така, като чета искаш да вземеш автомобил дето да не излиза за нищо по него, а такъв филм с употребяван автомобил няма, винаги излиза нещо колкото и да го гледаш.
Голфа, с който съм в момента взех преди четири години.Платих възможно най-високата цена за този клас автомобил. За четири години и около 40 000 км., освен текущата смяна на консумативи, включваща първоначална смяна на ремък и ролка, съм сменял само маслото и нищо друго...Бензин и каране. Това е. Е за да бъда съвсем откровен един термостат за 20-тина лева и 2 или 3 крушки за по 1 лев. Това е.Мисля, че ударих бинго с тази кола. За това и няма да я продавам. Оставям я на жена ми.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За 15 500-16 000 лв. - Голф 5, Пасат 2001-2004 или Ауди А 4
Колега, за "люлеенето".
И аз така бях за първи път като се качих да пробвам колата (А4-ката) преди да я купя.
Стори ми се уникално "мека", сравнена с Голфа ми.
Но това, еле пък като й свикнеш, изобщо няма да ти прави впечетление.
Возията е в друго измерение, сравнено с Г2, Г3, Г4. За Г5 не знам. Нямал съм щастие да покарам такъв модел.
Буквално комфортна, спрямо отправните ни точки - Голфчетата ни.
За устойчивостта.
Може би поради това, че моето А4 е 4х4, но категорично е много по-устойчиво от Голфа ми. Да обесня, че Голфа ми е с окачване Кони (жълто) и пружини JR - и двете са купувани чисто нови, а не са втора употреба.
С Голфа като спирам предницата не потъва. Конито е нагласено на средна твърдост. При Аудито виждам фаровете ми как осветяват надолу бронята на предната кола и като спра окончателно предницата се повдига.
Просто при Ауди са успяли да съчетаят комфортна возия ("люляне") + устойчивост.
Дали ми разбра обясненията!? Надявам се, че да.
Пак за устойчивостта да се върна.
А4-ката я покарах с над 220 км/ч и то в продължение на около 120~130 км по немския аутобан миналото лято. Категорично не мога да се оплача нито от нестабилност, нито от лоши спирачки.
П.П.Понеже темата върви основно към Ауди, ще я преместя в Офф-автомобили, защото Основен е за VW.
И аз така бях за първи път като се качих да пробвам колата (А4-ката) преди да я купя.
Стори ми се уникално "мека", сравнена с Голфа ми.
Но това, еле пък като й свикнеш, изобщо няма да ти прави впечетление.
Возията е в друго измерение, сравнено с Г2, Г3, Г4. За Г5 не знам. Нямал съм щастие да покарам такъв модел.
Буквално комфортна, спрямо отправните ни точки - Голфчетата ни.
За устойчивостта.
Може би поради това, че моето А4 е 4х4, но категорично е много по-устойчиво от Голфа ми. Да обесня, че Голфа ми е с окачване Кони (жълто) и пружини JR - и двете са купувани чисто нови, а не са втора употреба.
С Голфа като спирам предницата не потъва. Конито е нагласено на средна твърдост. При Аудито виждам фаровете ми как осветяват надолу бронята на предната кола и като спра окончателно предницата се повдига.
Просто при Ауди са успяли да съчетаят комфортна возия ("люляне") + устойчивост.
Дали ми разбра обясненията!? Надявам се, че да.
Пак за устойчивостта да се върна.
А4-ката я покарах с над 220 км/ч и то в продължение на около 120~130 км по немския аутобан миналото лято. Категорично не мога да се оплача нито от нестабилност, нито от лоши спирачки.
П.П.Понеже темата върви основно към Ауди, ще я преместя в Офф-автомобили, защото Основен е за VW.
Re: За 15 500-16 000 лв. - Голф 5, Пасат 2001-2004 или Ауди А 4
brabus написа:Колега, за "люлеенето".
И аз така бях за първи път като се качих да пробвам колата (А4-ката) преди да я купя.
Стори ми се уникално "мека", сравнена с Голфа ми.
Но това, еле пък като й свикнеш, изобщо няма да ти прави впечетление.
Возията е в друго измерение, сравнено с Г2, Г3, Г4. За Г5 не знам. Нямал съм щастие да покарам такъв модел.
Буквално комфортна, спрямо отправните ни точки - Голфчетата ни.
За устойчивостта.
Може би поради това, че моето А4 е 4х4, но категорично е много по-устойчиво от Голфа ми. Да обесня, че Голфа ми е с окачване Кони (жълто) и пружини JR - и двете са купувани чисто нови, а не са втора употреба.
С Голфа като спирам предницата не потъва. Конито е нагласено на средна твърдост. При Аудито виждам фаровете ми как осветяват надолу бронята на предната кола и като спра окончателно предницата се повдига.
Просто при Ауди са успяли да съчетаят комфортна возия ("люляне") + устойчивост.
Дали ми разбра обясненията!? Надявам се, че да.
Пак за устойчивостта да се върна.
А4-ката я покарах с над 220 км/ч и то в продължение на около 120~130 км по немския аутобан миналото лято. Категорично не мога да се оплача нито от нестабилност, нито от лоши спирачки.
П.П.Понеже темата върви основно към Ауди, ще я преместя в Офф-автомобили, защоно Основен е за VW.
С други думи притесненията ми за проблем в амортисьорите или реглаж на предницата са неоснователни.Както обясняваш, може би това чувство идва от факта, че по-"мекото" преминаване през неравностите/а те на са малко по нашите пътища

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За 15 500-16 000 лв. - Голф 5, Пасат 2001-2004 или Ауди А 4
При по-стария модел 8Д Б5 като моя има два типа фабрично окачване
- меко и по-високо (монтира се на повечето А4ки), разпознава се по-това, че колата стой леко като щъркел
- спортно, колата има по-ниска стойка и е доста по-твърда, горе долу като Голф 4 ГТИ стой на твърдост, но въпреки, че е твърдо окачването филтрира напречните неравности и фугите доста по-добре от Г4 и Г3 (което е доста по-зле от Г4 в това отношение) почти няма скърцания в купето.
При Б6 също има няколко типа окачания, на SirT Б6-цата е с фабричното ниско окачване и 18ки и като му чета мненията не се оплаква от бодиролл
- меко и по-високо (монтира се на повечето А4ки), разпознава се по-това, че колата стой леко като щъркел
- спортно, колата има по-ниска стойка и е доста по-твърда, горе долу като Голф 4 ГТИ стой на твърдост, но въпреки, че е твърдо окачването филтрира напречните неравности и фугите доста по-добре от Г4 и Г3 (което е доста по-зле от Г4 в това отношение) почти няма скърцания в купето.
При Б6 също има няколко типа окачания, на SirT Б6-цата е с фабричното ниско окачване и 18ки и като му чета мненията не се оплаква от бодиролл

- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За 15 500-16 000 лв. - Голф 5, Пасат 2001-2004 или Ауди А 4
Нико е прав за двата вида фабрично окачване.
По принцип в В6 спортното окачване върви с пакет S-line, ама не само табелки
Тук може да сподели мнение и Ники78 за неговото окачване - А4 1.9 TDI 131 кс (бивши, сега вече сигурно много повече) и Куатро.
Що се отнася за това дали си ме разбрал - разбрал си ме.
Това, че вози меко, комфортно не означава, че амортисьорите са за смяна.
При покупка задължително и това се преглежда, но не е основание за притеснение, че всички А4, които са на пазара са за смяна на окачване.
По принцип в В6 спортното окачване върви с пакет S-line, ама не само табелки

Тук може да сподели мнение и Ники78 за неговото окачване - А4 1.9 TDI 131 кс (бивши, сега вече сигурно много повече) и Куатро.
Що се отнася за това дали си ме разбрал - разбрал си ме.
Това, че вози меко, комфортно не означава, че амортисьорите са за смяна.
При покупка задължително и това се преглежда, но не е основание за притеснение, че всички А4, които са на пазара са за смяна на окачване.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За 15 500-16 000 лв. - Голф 5, Пасат 2001-2004 или Ауди А 4
А за прословутото алумиево окачване вече карам месец по софийските кратери даже и доста поврътках като имаше сняг засега нищо не се е разтропало, очаквам с нетърпенеи смяна на някой от носачите
при мен по-окачването нямаше нищо за смяна, само един лагер заден свиреше, но след като покарах 200км и се оправи.
Задните лагери при Б5 са 80лв.(СНР), което е по-евтино от тези на Бора/Октавия/Голф4/Толедо 2 и Астра Г, които са с лагер главина и там цената е няколко пъти в повече, особено при астрата е ~ 300лв. задния лагер (мислих да взиам една за препродаване)
ма се отказах, защото имаше и съединител за смяна и той беше по-скъп от този на някой от VW/Audi от същите години, защото се купува и лагерпомпата задължително.
Въпроса с подръжката е относителен в повечето случай щом е след 2000год. евтино няма
дори и да е Опел. 
А там е гадно, че ем вадиш пари ем пак караш Опел, поне като се вади цифра колата трябва да си заслужава

Задните лагери при Б5 са 80лв.(СНР), което е по-евтино от тези на Бора/Октавия/Голф4/Толедо 2 и Астра Г, които са с лагер главина и там цената е няколко пъти в повече, особено при астрата е ~ 300лв. задния лагер (мислих да взиам една за препродаване)

Въпроса с подръжката е относителен в повечето случай щом е след 2000год. евтино няма


А там е гадно, че ем вадиш пари ем пак караш Опел, поне като се вади цифра колата трябва да си заслужава

Re: За 15 500-16 000 лв. - Голф 5, Пасат 2001-2004 или Ауди А 4
kriso_g написа:Колега семеен ли си ?
Нали знаеш че има разлика и в купетатаголфа е по тесен в сравнение с пасата и аудито,но макар и с малко клоня повече към пасатчето 1.9 131 коня
Голфа е по тесен ама друг път


Re: За 15 500-16 000 лв. - Голф 5, Пасат 2001-2004 или Ауди А 4
deanov написа:Семеен сам, че и на средна възраст.Пасата или Аудито може би ще ми прилягат повече. Най ми харесва Аудито, като външен вид. Притеснява ме обаче поддръжката, както на двигателя, така и на ходовата част. До сега с Голфа не съм имал никакви или почти никакви проблеми. Верно дървена кола си е,вози като каруца, но не може да се отрече, че е и доста здрава....за това се колебая. За тия пари, като гледам мога да взема голф 2005-2006, пасат 2002-2003 или ауди 2001-2002....говорим за нещо що-годе прилично...
Вземи по новата кола

Re: За 15 500-16 000 лв. - Голф 5, Пасат 2001-2004 или Ауди А 4
Колега, не е до това да се хваля, ама виж примерно моята кола. Само примерно. Кога намериш това в някоя от аналогичните на тази, и тя да не highline изпълнение или нещо подобно, земай я. Не казвам, че е най, само виж. И струваше около 16 000 лв. Наистина, после поддръжката не е евтина, само маслото е около 200 лв., но и аз не съм си правил никакви илюзии. Всеки сам си преценява. За комфорт, возия, динамика, градско, селско и т.н няма да говоря, спирам до тук. Лично съм й навъртял 50 000 км за година и половина, имам преки впечатления. Това е и успех в избора.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта