От около седмица забелязвам,че сутрин като запаля колата и тръгна,докато е студена,е по-пъргава и има повече ряз.Като загрее и губи еластичността си-става по мудна някак.Карам на газ,но май го прави и на бензин(не съм проверявал в интерес на истината).
Ха сега кажете мойта кола със собствено мнение ли е или нещо има?
P.S. Пиша темата тук,тъй като двигателя е АБД и знам че се монтира и на Голф
Странна работа с двигателя
Re: Странна работа с двигателя
колега при вси4ки коли е така,самото масло кото е студене примерно 60-градоса работи наи добре на 90 градоса губи молко от характеристиките,затожа бега4ките по ралитата имат маслени радиатори,или турбото има колер дасе охлажда по добре самото масло,или друго смени марката масло
- rahwin
- Мнения: 266
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
- Автомобил: VW Passat B5 1999г
- Двигател: AJM
- Местоположение: Пловдив/Раковски
Re: Странна работа с двигателя
Наистина смених миналата седмица маслото и горе-долу след това започна да прави така.Ще покарам още малко с това масло,че други работи са ми по-належащи и след това ще го сменя пак.
Все пак други идеи?
Все пак други идеи?
- golf3gtivr6
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 424
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Странна работа с двигателя
Това е при всяка кола.Сутрин колата ти работи на по-богата смес докато загрее.Затова и върви повече
Re: Странна работа с двигателя
Обаче по една друга теория, със загряването на двигателя всички хлабини намаляват, намалява триенето и се увеличава компресията.
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Странна работа с двигателя
Няма място за притеснение, моята е ABD, карам на газ и е същото, като е студена е по-пъргава, загрее ли става по-мудна. Така са си, карай и си свиркай 

-
keymaker
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Странна работа с двигателя
на газ двигателя работи по-добре корато тепмпературата му 60-80*С
имаше и тема по въпроса ако не се лъжа колегата The_Machine беше правил опити и сподели резултата.
имаше и тема по въпроса ако не се лъжа колегата The_Machine беше правил опити и сподели резултата.
- rahwin
- Мнения: 266
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
- Автомобил: VW Passat B5 1999г
- Двигател: AJM
- Местоположение: Пловдив/Раковски
Re: Странна работа с двигателя
Проблема има развитие и вече и решение(май)
Накратко-от няколко дни запчна да държи високи обороти на свободна,няма значение заграял или студен.Писна ми и онази вечер откачих минуса на акумулатора,сътринта го закачих,запалих колата и я оставих да поработи 10-тина минути,тръгнах си и всичко е ОК!
Накратко-от няколко дни запчна да държи високи обороти на свободна,няма значение заграял или студен.Писна ми и онази вечер откачих минуса на акумулатора,сътринта го закачих,запалих колата и я оставих да поработи 10-тина минути,тръгнах си и всичко е ОК!
- salamaleikum
- Мнения: 352
- Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Странна работа с двигателя
Значи в Компа (ECU) - то ти е проблема 
- beky1
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
- Автомобил: VOLVO V70
- Двигател: B5202S.
- Местоположение: varna
Re: Странна работа с двигателя
а моита колица,е истински бяс в мокро време.и си мисля че сутрин и в мокро време,въздухът е по богат на кислорот и затова мотора се усеща като по динамичен.


Re: Странна работа с двигателя
beky1 написа:а моита колица,е истински бяс в мокро време.и си мисля че сутрин и в мокро време,въздухът е по богат на кислорот и затова мотора се усеща като по динамичен.![]()
![]()
Едва ли, защото не може да раздели кислорода и водорода сама. По-скоро е от химическия състав на дъжда.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Странна работа с двигателя
Zlobomir написа:beky1 написа:а моита колица,е истински бяс в мокро време.и си мисля че сутрин и в мокро време,въздухът е по богат на кислорот и затова мотора се усеща като по динамичен.![]()
![]()
Едва ли, защото не може да раздели кислорода и водорода сама. По-скоро е от химическия състав на дъжда.
А може и от вулкана,малко Вулканична пепел,от там кисилинен дъжд,егати и тунинга ще стане
да впръскваме кисилина в двигателя 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Станислав Чипев, ogogin и 93 госта