В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
farscape
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 10 апр 2010 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?

Мнениеот farscape » Съб 10 апр 2010 9:54


Колеги някои разбирач нека сподели защо на колата ми става така?Пасат 1.6 ТД . Може ли на Орлов мост на светофара да дига 100 град. и да и треперя, а като я пуснах по Цариградско падна на 75-80?Това става системно в цяла София.Не мисля че е нормално и кажете мнения моля.Антифриза си е в норма.Перката я чувам на 95 се пуска и охлажда - на 90 спира.Но смятам че ако тръгна в баир и я ръчкам нагоре е възможно и да не охлади и да стане лошо.Бая ми е притеснително така и затова ви питам да спеделите мнения моля!!!




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?

Мнениеот radotom » Съб 10 апр 2010 11:53


Причините, които аз виждам като възможни са 2:
Износена водна помпа и не дава достатъчно дебит при ниски обороти
Отиващ си термостат.

За да провериш първото - като почне да грее в някое задръстване - подай газ и задръж на по-високи обороти колата. Ако почне да пада температурата - смяна на помпа ;)


farscape
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 10 апр 2010 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?

Мнениеот farscape » Съб 10 апр 2010 16:38


Така ли смяташ колега ? Може би си прав.Но не смяташ ли че АКО термостата работеше правилно трябвваше да затвори на 80-80 и нещо.И зимата в студовете работеше на 70 някаде.Не трябвали да се върти около 90-те.Затова сякаш съм по-склонен на термостата.Какво мислите


кико пап
Мнения: 111
Регистриран на: Пон 04 яну 2010 20:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: перник

Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?

Мнениеот кико пап » Съб 10 апр 2010 19:00


колега смени термостата и ще се оправи и ако можеш измий радиатора от вън :beer успех


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?

Мнениеот tisho_tch » Нед 11 апр 2010 8:19


Подобни симптоми има и при мен: при натоварване си поддържа 90 гр. но ако не я натискам - 75-80...в началото помня че си поддържаше 90 постоянно, та и аз съм изправен пред дилемата термостат или водна помпа (или и двете). Не са сменяни досега - оригиналните са !?


Blasterion
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 0:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?

Мнениеот Blasterion » Нед 11 апр 2010 8:37


И при мен са си орегиналните, ама.....ще трябва да се хвърлят парички пак за съжаление.


Потребителски аватар
martin_2003
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
Автомобил: POLO
Двигател: AGR
Местоположение: karlovo

Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?

Мнениеот martin_2003 » Нед 11 апр 2010 11:53


Провери дали ти включва перката на радиатора може да е датчика.


farscape
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 10 апр 2010 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?

Мнениеот farscape » Пон 12 апр 2010 16:59


Колеги кажете орентировъчни парички за ремонт , т.е. смяна на термостат и водна помпа ?


bosyt
Мнения: 130
Регистриран на: Вто 11 ное 2008 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?

Мнениеот bosyt » Пет 03 дек 2010 18:44


водна помпа колега аз имам съштия проблем,вси4ко съм сменил без помпата само тя остана?успех колега но първо си пробаи термостата кога отваря :wink:


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?

Мнениеот ventotdi » Пет 03 дек 2010 19:50


martin_2003 прав си ...датчика е . Ако първата степен се включва на време тази кола няма да качи повече от 95 градуса ... ,а относно термостата си е отишъл със сигурност.Колега на вън е зима и колата ти загрява ...ко остава за лятото .Оправяй го тоя мотор щото тея предкамерни дизели са склонни към прегряване ,а от там започват още мн проблеми къде ще наливаш пари да ги оправяш :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта