


В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?
В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?
Колеги някои разбирач нека сподели защо на колата ми става така?Пасат 1.6 ТД . Може ли на Орлов мост на светофара да дига 100 град. и да и треперя, а като я пуснах по Цариградско падна на 75-80?Това става системно в цяла София.Не мисля че е нормално и кажете мнения моля.Антифриза си е в норма.Перката я чувам на 95 се пуска и охлажда - на 90 спира.Но смятам че ако тръгна в баир и я ръчкам нагоре е възможно и да не охлади и да стане лошо.Бая ми е притеснително така и затова ви питам да спеделите мнения моля!!!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?
Причините, които аз виждам като възможни са 2:
Износена водна помпа и не дава достатъчно дебит при ниски обороти
Отиващ си термостат.
За да провериш първото - като почне да грее в някое задръстване - подай газ и задръж на по-високи обороти колата. Ако почне да пада температурата - смяна на помпа
Износена водна помпа и не дава достатъчно дебит при ниски обороти
Отиващ си термостат.
За да провериш първото - като почне да грее в някое задръстване - подай газ и задръж на по-високи обороти колата. Ако почне да пада температурата - смяна на помпа

Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?
Така ли смяташ колега ? Може би си прав.Но не смяташ ли че АКО термостата работеше правилно трябвваше да затвори на 80-80 и нещо.И зимата в студовете работеше на 70 някаде.Не трябвали да се върти около 90-те.Затова сякаш съм по-склонен на термостата.Какво мислите
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 04 яну 2010 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: перник
Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?
колега смени термостата и ще се оправи и ако можеш измий радиатора от вън
успех

- tisho_tch
- Мнения: 879
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *
Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?
Подобни симптоми има и при мен: при натоварване си поддържа 90 гр. но ако не я натискам - 75-80...в началото помня че си поддържаше 90 постоянно, та и аз съм изправен пред дилемата термостат или водна помпа (или и двете). Не са сменяни досега - оригиналните са !?
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 0:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?
И при мен са си орегиналните, ама.....ще трябва да се хвърлят парички пак за съжаление.
- martin_2003
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
- Автомобил: POLO
- Двигател: AGR
- Местоположение: karlovo
Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?
Провери дали ти включва перката на радиатора може да е датчика.
Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?
Колеги кажете орентировъчни парички за ремонт , т.е. смяна на термостат и водна помпа ?
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: Вто 11 ное 2008 2:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?
водна помпа колега аз имам съштия проблем,вси4ко съм сменил без помпата само тя остана?успех колега но първо си пробаи термостата кога отваря 

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: В задръстването 100 градуса, а на право 75?Защо?
martin_2003 прав си ...датчика е . Ако първата степен се включва на време тази кола няма да качи повече от 95 градуса ... ,а относно термостата си е отишъл със сигурност.Колега на вън е зима и колата ти загрява ...ко остава за лятото .Оправяй го тоя мотор щото тея предкамерни дизели са склонни към прегряване ,а от там започват още мн проблеми къде ще наливаш пари да ги оправяш 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта