Проблем с оборотите на Г3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
fresh
Мнения: 228
Регистриран на: Пон 21 май 2007 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с оборотите на Г3

Мнениеот fresh » Сря 07 апр 2010 21:35


Здравеите колеги ,имам проблемче с ниските обороти ,става въпрос за Г3 2Е мотор -когато е студен мотора работи с 1000 оборота като загрее дарйи 800 об. до тук добре :) проблема е ,че не държи 800 об. когато загрее а варира от 500 до 1500 и напражо ме побурква .. маркуча от дебитомера до мотора е здрав ,прегледал съм повечето маркучи и кабели и нищо незабелязах ,ако някой е имал подобен проблем нека го сподели ,че ме побърка тая кола .. :screwy




Vw Kocety
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vw Borima

Re: Проблем с оборотите на Г3

Мнениеот Vw Kocety » Сря 07 апр 2010 21:50


Колега и аз имам сащият проблем с моята някои път особенно сутрин дарйи и до 1800 и после си пада на 800-900.Ако някои знае от какво прави така да пише.Благодаря предварително :bowdown


Потребителски аватар
fresh
Мнения: 228
Регистриран на: Пон 21 май 2007 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с оборотите на Г3

Мнениеот fresh » Чет 08 апр 2010 8:38


Един приятел каза ,че може да е стъпковото моторче или дебитомера дава грешна информация .........


gogoangelow
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 12 дек 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Проблем с оборотите на Г3

Мнениеот gogoangelow » Чет 08 апр 2010 11:58


само диагностика


Потребителски аватар
fresh
Мнения: 228
Регистриран на: Пон 21 май 2007 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с оборотите на Г3

Мнениеот fresh » Чет 08 апр 2010 12:02


Преди малко се върнах от там и ми казаха или датчика за температурата отначало дал няква грешка ,но пича я изчисти ,също и степ мотора неработел като хората ... което не е никак добре 200лв бил нов :screwy


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Проблем с оборотите на Г3

Мнениеот niki1_j » Чет 08 апр 2010 12:29


Здрасти колега,

Правилно са ти казали за цената (може и по - скъпо да намериш). Идеята е че той стъпоковият мотор рядко отказва на цяло. Свали го, пръскай здраво с WD-40 почисти внимателно и пробвай пак. В повечето случаи стъпковият мотор просто се замърсява и не може да се движи правилно (засяда в неправилни озиции).

Ако не е това можеш да повториш процедурата и с дроселовата клапа. Ако не се затваря добре може да доведе до същите симптоми.

Също така проавилно сте заподозрели температурният датчик. Ако се е прецакал нещо може да подава грешни данни на ECU-то и от там се образува грешна (или прекалено обогатена или прекалено бедна) смес. Трябва да се провери точното показание на датчика и дали изобщо има нещо общо с реалността.

Успех.


vickgosz
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rousse

Re: Проблем с оборотите на Г3

Мнениеот vickgosz » Чет 08 апр 2010 13:45


Имах същия проблем.. Смених термо датчика и всичко се оправи ( но ако ще го сменяш има и едно уплътнение смени също и него, защото ако е сложоиш старото то най - вероятно ще е износено и сигурно пак ще ти дава грешка). Всичко ми излезе 23 лв.


Потребителски аватар
fresh
Мнения: 228
Регистриран на: Пон 21 май 2007 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с оборотите на Г3

Мнениеот fresh » Чет 08 апр 2010 16:10


мерси много колега ,ще пробвам дам видя каква ще е разликата ако има такава :) :handshake


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19721
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с оборотите на Г3

Мнениеот radotom » Чет 08 апр 2010 17:54


vickgosz написа:...има и едно уплътнение смени също и него, защото ...

Наистина трябва да се смени О-пръстена, но не защото ще дава грешка, за защото датчика ще текне! :lol: :lol:
Струва 0.50лв


Потребителски аватар
fresh
Мнения: 228
Регистриран на: Пон 21 май 2007 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с оборотите на Г3

Мнениеот fresh » Нед 11 апр 2010 21:49


Случайно някой от вас да знае дали е вярно ,че като свалиш клемите и ги допреш една до друга се чистели грешките на компа ?


Потребителски аватар
overapac
Мнения: 712
Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем с оборотите на Г3

Мнениеот overapac » Нед 11 апр 2010 21:56


:screwy :screwy :screwy


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с оборотите на Г3

Мнениеот my heart iS iCe » Нед 11 апр 2010 21:59


fresh написа:Случайно някой от вас да знае дали е вярно ,че като свалиш клемите и ги допреш една до друга се чистели грешките на компа ?

Знам че се изкарват клемите, вечерта и се оставят така и сутринта се слагат пак, но да ги доближаваш е ужас, ще земе да изчисти цялата памет на КОмп-а и после ще тряя в Гугъл, да му търсиш историята... mhihi


Потребителски аватар
vdv
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 19:51
Автомобил: vw golf 3
Двигател: ABD 92
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с оборотите на Г3

Мнениеот vdv » Нед 11 апр 2010 22:11


По -принцип на някой компютри се чистат грешките така.Не е необходимо да сваляш и двете клеми от акумулатора.Достатъчно е да свалиш едната и да изчакаш 10-20 минути. Така компютърът се връща в "заводския" си вид.


Потребителски аватар
vdv
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 19:51
Автомобил: vw golf 3
Двигател: ABD 92
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с оборотите на Г3

Мнениеот vdv » Нед 11 апр 2010 22:17


А допирането на клемите е за да се разредят кондензаторите в компютъра по-бързо ;)


п.п. Но не трябва да ги даваш на "късо" докато са на акумулатора че ще влезеш в новините :D


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с оборотите на Г3

Мнениеот Zlobomir » Пон 12 апр 2010 1:25


Аз бих избягвал и чисто късо без акумулатор, дори да е предвидена защита, някои елемент може да не понесе агресивното разреждане. Някое съпротивление 200-300 Ома?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта