Здравейте, колеги. Понеже от едно известно време наблюдавам, че капе масло от скоростите, та набедих датчика и го смених. Та... абе по-добре да започна отначало. Когато ми смениха мотора се оказа, че светлините ми за заден ход не работят, проверих тогава всичко - кабели, бушон, ОК си бяха. В един момент някой познат ме светна като погледна, че нямам датчик, а вместо него е навит един болт. Съответно купих си датчик на топран за 5 лева от аутоплюс, карах известно време без проблем и протече, първо само капеше, после ставаха локвички. Преди два дни закарах колата на канал да я погледнем с едни момчета в един сервиз. Навихме на датчика тефлонова лента и сложихме дифтунг меден, за да уплътни добре. Оказа се, че проблемът пак остана и този път си мисля, че познах - избил е самият датчик от пластмасата, където са крачетата за кабелите. Стана ми обаче интересно кое го е "избило". По принцип знам, че СК имат отдушници, също като двигателите, откъдето маслените пари да излизат. На моята обаче не знам дали изобщо има и ако има - къде е точно. Тип 085 ми е кутията, от онези малките, дето събират много масло

. Възможно ли е да е от запушен отдушник и като позагрее малко да прави налягане и да избива от най-слабото място - датчика? Има ли вариант да е от маслото - понеже карам с 80W90 на Мобил, минерално е, знам, не е за тази кутия, ама преди време такова ми сипаха и аз тогава не възразих, тъй като цената му ме устройваше (15лв. литъра). Иначе няма шумове, хъркания и други такива по кутията. Все си мисля, дано да е от турския датчик дето струва 5 лева, а да не се окаже нещо по-сериозно. Та, давайте идеи има ли отдушник и къде се намира, за да го проверя някак.
