Не се развива масленният филтър

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Не се развива масленният филтър

Мнениеот vpetrovbg » Съб 10 апр 2010 7:12


Danny boy написа:Бе вие чувате ли какво ви се говори?,стяга се на ръка и никакви проблеми вече 6 пъти сменям маслен филтър така ,кви ключове кви 20лв.Ама щом имате пари за такива ралти :shock

Ама като имаш климатик и хидравлика е трудничко бъркането, а и място няма! Тогава ключа си е удобство :lol:
Аз си направих такъв за гедория от калиброван шщестостен 17 за може да влезе в камък на гедорията 17, дълъг около 100 мм и с отвор, през който минава верига от велосипед. И ключа ти е почти без пари :banana .




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Не се развива масленният филтър

Мнениеот znainainai » Съб 10 апр 2010 7:53


Имам и двете на пасата и се бърка доволно добре. Не е въпросът как се бърка а как се стяга. Отделно че при колите до 98г е широко с двигателният отсек а след това става no comment :oops:


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Не се развива масленният филтър

Мнениеот vpetrovbg » Съб 10 апр 2010 19:18


TiL написа:
Danny boy написа:Бе вие чувате ли какво ви се говори?,стяга се на ръка и никакви проблеми вече 6 пъти сменям маслен филтър така ,кви ключове кви 20лв.Ама щом имате пари за такива ралти :shock


Абе то и аз го стягам на ръка ама... после немога го развия.

И аз така колега! Просто съм си здрав в ръцете mhihi . Затова и си направих такъв ключ! А пък хубав инструмент = 1/2 свършена работа!


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Не се развива масленният филтър

Мнениеот alex_zazy » Нед 11 апр 2010 11:43


http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1

А това е истината!! Няма нещо дето да не съм го отвил със такъв. (е някой дребни японски са прекалено малки) ама всичко станало е супер, защото се самозаконтря и самозатяга!!!


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Не се развива масленният филтър

Мнениеот galyaradeva » Нед 11 апр 2010 21:40


Не знам за вас но аз си закарах колата на майстор да и смени малкото. Правих и основен ремонт два пъти по 1000 лева заради скапани части и сега искам всичко да е тип топ. Промивка на двигателя и човека си налива маслото.Първо на 500 после на 2000 и накрая на 4000. Просто така се стекоха обстоятелствата че на 4000 аз трябваше да го сменя и филтърът ми даде зор. Ма било скъпо ма било евтино еми толкос. Двата ремонта и гумите ми излязоха повече от колколкото го купих Голфа ама на кво да правя то всичко идва от безпаричие. Щото все гледаме тънко да минем. Коли втора употреба, гуми втора употреба, жени врота употреба.. и после що ракията не ни била стигнала през зимата. Ми как да стигне... Пребираш се във вкъщи и се чудиш дали жената ще те чака. Сядаш на дивана и се чудиш дали не си взел от моргата много хубави гуми и дали утре ще са на колата. Сутрината ставаш... гумите там... ама дали таратайката от гЕрнания ще запали.... аман вечи. :banghead:


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Не се развива масленният филтър

Мнениеот Zlobomir » Пон 12 апр 2010 2:24


Относно видовете ключове, на болшинството от които проблемът е, че са с едно рамо. Нешо като затварачка за компоти с променлив вътрешен диаметър ще е идеална за първия оборот.

А иначе за части/пари/приходи/разходи не е точно така. Имаме си кофти манталитет, ще извинявате, и аз се улавям на моменти, може би защото се славим като конен народ. Как нямаме пари, погледнете на какво прилича София. Кола до кола върху кола. :D Не се харчи рационално! Дори човек да е финансово ограничен, щом има съзнанието, че евтиното излиза скъпо, ще поддържа колата адекватно, и една истинска на семейство, не 2-5 кочинки. Аз примерно наистина се кефя сам да си ремонтирам моята, особено при качеството, което сервизите предлагат. При познати да ходя ми е неудобно, защото пък искат смешно малко. Части ми намира един приятел, хубавки са. Та в твоя случай щом си дал парите, значи си ги имал... И аз правих такива дребни грешки, примерно да не купя нов семеринг при опит да спра теч от тройника на водната система - ново развиване, пак семеринг...
Пресен пример от преди седмица, от гости на друго гости. Рено Меган и Джетата, 5 човека. Не се съгласиха да ползваме само моята, настоявах че така е редно като съзнателни хора, загрижени за околната среда... и други причини, нз (не ми се мисли ако бяхме избрали само Мегана :D ). Отидохме на гости на около 4-5 км, където естествено Меганът се скапа и не можа да запали. Бутахме, теглихме... Накрая се побрахме в моята и се прибрахме с акумулатора на Мегана в багажника. За капак домакинът си изтърси ключовете от неговата Тойота при мен, докато теглеше, и се сети след 40 мин и 30 км, когато бях в нас.

Съжалявам за отклонението, наистина няма общо с маслен филтър, но се надявам да е било весело и полезно. В случай, че замесени лица са го прочели, не се впрягайте, смехът е здраве, няма имена. :)


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Не се развива масленният филтър

Мнениеот vpetrovbg » Вто 13 апр 2010 15:36


galyaradeva написа:Не знам за вас но аз си закарах колата на майстор да и смени малкото. Правих и основен ремонт два пъти по 1000 лева заради скапани части и сега искам всичко да е тип топ. Промивка на двигателя и човека си налива маслото.Първо на 500 после на 2000 и накрая на 4000. Просто така се стекоха обстоятелствата че на 4000 аз трябваше да го сменя и филтърът ми даде зор. Ма било скъпо ма било евтино еми толкос. Двата ремонта и гумите ми излязоха повече от колколкото го купих Голфа ама на кво да правя то всичко идва от безпаричие. Щото все гледаме тънко да минем. Коли втора употреба, гуми втора употреба, жени врота употреба.. и после що ракията не ни била стигнала през зимата. Ми как да стигне... Пребираш се във вкъщи и се чудиш дали жената ще те чака. Сядаш на дивана и се чудиш дали не си взел от моргата много хубави гуми и дали утре ще са на колата. Сутрината ставаш... гумите там... ама дали таратайката от гЕрнания ще запали.... аман вечи. :banghead:

Колега не знам за теб, но аз компромис с тези неща не правя! Карам колата си с пълна синтетика 5W40, хубави консумативи, нови части с гарантиран произход и качество и имам комплект нови летни и зимни гуми.
Не стигат парите, ама така е по сигурно на пътя! Пък и аз съм си такъв-педант!
И жената все мрънка, че лежа повече под колата и й обръщам повече внимание отколкото на нея, ама какво да се прави mhihi mhihi mhihi



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта