Здравейте, имам едно поло, не знам точно как се води и затова ще ви напиша целия вин. wvwzzz6nz1y304851. 1,4tdi 2001год. Имам го от 1 година и имам няколко лесни въпроса. Смятам да сменям всички консумативи и исках да питам къде е филтъра на купето или т.н. поленов филтър. Въздушния филтър под кората на мотора ли е или отстрани?
От много време има едно тресене на 90/100км в час, правих баланс и реглаж на предницата, но си остана. Дискове не е, понеже тресе когато върви, а не когато спирам. Може ли да е каре или изобщо някакви идеи. Иначе колата е на 135к км и няма проблеми. Какво масло ми препоръчвате да сложа, като вискозитет. Бяха ми казали от WV да го сменям на 15к км, не е ли малко множко за турбо мотор.
Благодаря предварително.
Няколко въпроса за едно поло 6N
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 16 окт 2006 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мадрид
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за едно поло 6N
Търсих с търсачката, но има само цени и т.н. за филтрите. Не намерих нищо за местоположението им, нито с какво масло е добре да се кара тази кола. Ще съм благодарен, някой да сподели знанията си.
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Няколко въпроса за едно поло 6N
провери в online каталозите например на mann filter има ги в ауто плюс - а за масла на OMV - на страницата и има техническите й характеристики. филтъра на купето при polo 6N1 e под дясната чистачка - маха се гуменото уплътнение на преградата между моторния отсек и предното стъкло и после се махат черните капаци под стъклото - има мисля такава инструкция на страницата на филтрите filtron
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Няколко въпроса за едно поло 6N
За маслото-нямаш ли сервизна книжка-там пише,ако нямаш земи сипи 10W40 Castrol Magnatec за турбодизелов мотор.Филтъра за купето трябва да е под пластмасата на дясната чистачка,а кутията за въздушният филтър е ограденото с червено на снимката
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 16 окт 2006 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мадрид
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за едно поло 6N
Благодаря на отзовалите се. Значи смените ще са лесни. Само не се оправих с маслото, така и не успях да разбера дали 4л ще стигне или да купя 5л..Гледах в ОМВ, но не намерих информация.
- BLADE8209
- Мнения: 500
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
- Автомобил: Polo 6N2 2001
- Двигател: AMF + remap
- Местоположение: Дупница, Благоевград
Re: Няколко въпроса за едно поло 6N
Dizel_fen написа:а кутията за въздушният филтър е ограденото с червено на снимката
Е то може да е там кутията ама не се сменя от там а се сваля бронята или както при мен свалиха халогена и оттам свали капака на кутията и измъкна филтера, бе доста мръсен направо черен.
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Няколко въпроса за едно поло 6N
търсачката на ОМВ се намира от масла/греси-вляво после поглейдаш наляво OMV FINDER -http://www.omv.bg/portal/01/bg/!ut/p/c5/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os3hfA0sPN89Qo1BHEyMDb1PvAEcTAwgAykdiyoc5GsLk8esO148wMIkPzrIo8K0sifCpci4LyaoKNPDL8jTyC_GsKnEJrPRNcQlICQsKdXJ0LHcriwzQD05K1_fzyM9N1Y_UjzLHMD00xAJquX5BbmhZeqCiIgBi7yN1/dl3/d3/L2dJQSEvUUt3QS9ZQnZ3LzZfTTA5SEZJVTJVQTQyMEs1S1BBNDAwMDAwMDA!/
Марка : Volkswagen
Модел: Polo / Derby
Модел: Polo 1.4 TDI (55 kW) 1999-2001
Година на производство 1999-2001
Принтирай
За избрания продукт, ние препоръчваме следните продукти
Име на продукта ( количество )
Код на продукта
Коментари
Engine, AMF (PD) (3,8 литър)
OMV BIXXOL special C3 SAE 5W-30
163104
Additional Information
Standard
Change: 15000 km / 12 months
Transaxle, manual, 085 5/1 (2,7 литър)
OMV gear oil SLY SAE 75W-90
183240
Additional Information
Standard
Check: 30000 km / 12 months
Hydraulic brake system,
OMV brake fluid 5.1
999375
Additional Information
Standard
Change: 24 months
OMV brake fluid 4
999371
Additional Information
Standard
Change: 24 months
Power steering,
Special product
Cooling system, (5 литър)
OMV coolant SF
178116
Additional Information
пример за масло 5W 30 http://ehsweb.omv.com/ehswww/ext/e/resu ... P_RES=5895
аз съм с бензинов не съм пробвал нищо друго освен Castrol Magnatec 10W 40, no според характеристиките не отговаря на VW500 ili 502 za benzinowi за дизеловите май е по пдходящ защото има VW505 maj, ако избереш Castrol гледай да е от серията Professional - пише я на етикета с големи букви и е с една идея по добро май от другата, а цената му е същата.
От форума ми прави впечатление че Мотул има най мн фенове, Игол също има добре направена страница, ако искаш евтин вариант с добро качество мисля че е най доброто е МЕГУИН виждал съм го по специализирани сервизи за Ауди и Фолксваген
Марка : Volkswagen
Модел: Polo / Derby
Модел: Polo 1.4 TDI (55 kW) 1999-2001
Година на производство 1999-2001
Принтирай
За избрания продукт, ние препоръчваме следните продукти
Име на продукта ( количество )
Код на продукта
Коментари
Engine, AMF (PD) (3,8 литър)
OMV BIXXOL special C3 SAE 5W-30
163104
Additional Information
Standard
Change: 15000 km / 12 months
Transaxle, manual, 085 5/1 (2,7 литър)
OMV gear oil SLY SAE 75W-90
183240
Additional Information
Standard
Check: 30000 km / 12 months
Hydraulic brake system,
OMV brake fluid 5.1
999375
Additional Information
Standard
Change: 24 months
OMV brake fluid 4
999371
Additional Information
Standard
Change: 24 months
Power steering,
Special product
Cooling system, (5 литър)
OMV coolant SF
178116
Additional Information
пример за масло 5W 30 http://ehsweb.omv.com/ehswww/ext/e/resu ... P_RES=5895
аз съм с бензинов не съм пробвал нищо друго освен Castrol Magnatec 10W 40, no според характеристиките не отговаря на VW500 ili 502 za benzinowi за дизеловите май е по пдходящ защото има VW505 maj, ако избереш Castrol гледай да е от серията Professional - пише я на етикета с големи букви и е с една идея по добро май от другата, а цената му е същата.
От форума ми прави впечатление че Мотул има най мн фенове, Игол също има добре направена страница, ако искаш евтин вариант с добро качество мисля че е най доброто е МЕГУИН виждал съм го по специализирани сервизи за Ауди и Фолксваген
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 16 окт 2006 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мадрид
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за едно поло 6N
Уплаших се от този въздушен филтър. Мислех, че се сменя лесно както на повечето коли. Тук виждам, че трябва да се сваля бронята!!!!!!!!!! Най-малко халоген, някой може ли да каже по-подробно, как да го сменя най-безболезнено този филтър.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Няколко въпроса за едно поло 6N
със сигурност има колеги от Варна, помоли някои да доиде и да ти покаже кое къде е. на моито поло(6N 1.9D)въздушния филтър за двигателя е дълъг цилиндър и се намира под лявата страна (пасажерската страна). смъква се ножа(това черното пласмасово) и с 3 щипки се отваря капака, филтъра се дръпва леко и излиза.
- BLADE8209
- Мнения: 500
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
- Автомобил: Polo 6N2 2001
- Двигател: AMF + remap
- Местоположение: Дупница, Благоевград
Re: Няколко въпроса за едно поло 6N
На майсторите които ми смениха маслото и всички филтри им отне около 30 мин, а халогена се държи на три болта и един на решетката на халогена. Маслото, маслен,горивен и въздушен филтер + труд оклоло 120лв, филтера на куето е около 10лв а колата ми е POLO 6N2 1.4 TDI
- avanto
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Няколко въпроса за едно поло 6N
1.4 TDI трябва да е Помпа-дюза? Тогава маслото за тази кола трябва да отговаря на 505.01 стандарта. Обикновените 10w-40 и 5w-40 не отговарят на този стандарт. По-добре си сложи такова, което е подходящо за твоя двигател, например Castrol EDGE TD 505.01 5W-40.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 16 окт 2006 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мадрид
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за едно поло 6N
Не съм си сменил местоположението на аватара, понеже не бях влизал от давна. Аз съм в Мадрид. Купих от магазина на VW филтрите, маслен, въздушен и поленов за 57€ и масло Mobil 1 5W40 Turbo diesel. Отидох в едно нормално сервизче и цялата смяна ми излезе с маслото, филтрите и труда 120€. Въздушния филтър го извадиха направо от долу, след като колата беше вдигната. Тия дни смятам да сменя и спирачна течност и вече пак само каране.
Благодаря на всички за съветите.
Благодаря на всички за съветите.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Няколко въпроса за едно поло 6N
Колега още ли имаш проблема с тресенето на волана при движение?
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 16 окт 2006 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мадрид
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за едно поло 6N
Едва доловимо е, предполагам е от гумите, които са на 2 год вече. Може да се каже, че няма тресене вече.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта