охладител/нагревател на горивото???

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

охладител/нагревател на горивото???

Мнениеот hamann » Сря 17 май 2006 8:39


ами значи загледах се малко по моторчето на един 220 CDI (143 хп)
и ми направи впечатление наличието на топлообменник между охладителната система на автомобила и горивопровода(казаха ми че е за охлаждане,но ме съмнява)

някой има ли идея за какво би злужило такова устройство и какво се печели от него (дали има някакво влияние върху мощността или е за друго)




тааа дайте мнение :D




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 17 май 2006 8:43


охлаждане на нафтата някак ми звучи нелогично.
то инжинерите се чудят как да я подгряват ...


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Сря 17 май 2006 8:45


мии за туй питам де( + туй като стане водата 100* колко ше охлажда е друг въпрос :lol: )
та какъв ще е кяра от туй???


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 17 май 2006 8:50


карал съм доста дизели /по-старички :oops: / принципно част от горивото се връща в резервоара затоплено.
най-вероятно това дето си го видял е допълнително за тази цел.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 17 май 2006 10:50


Това си мисля че е системка за ЗАТОПЛЯНЕ на нафтата.
На някой Пежа го има същото.


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Сря 17 май 2006 11:34


И всички PD мотори го имат :) има едно файлче с точно описание на AJM двигател. има подгряване и охлаждане на горивото, заради високото налягане.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 17 май 2006 14:01


Както и да ви звучи логично или не, но е точно с цел охлаждане на обратната нафта.


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Сря 17 май 2006 14:23


yossarian айде са - каза нещо и бягаш през глава - обесни ако знаеш разбира се, какво се печели с туй нещо - за какво ни е да е топла входящата нафта или студена обратната??? :roll:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 17 май 2006 14:35


yossarian, дай жокер mhihi
т.е. повече инфо.


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Сря 17 май 2006 15:43


Изображение

това дава ли отговор на въпроса ви ? :)

графиката е за поменатия двигател AJM


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 17 май 2006 16:08


nix написа:това дава ли отговор на въпроса ви ? :)

графиката е за поменатия двигател AJM


Най-вероятно не :D

Причината да има нужда от охлаждане е факта че нафтата тече през канали в главата, охлажда дюзите, затопля филтъра и се връща в пластмасовия резервоар твърде гореща. Системата се стреми да поддържа температура към 70 градуса. Струвами се че охлаждането с допълнителния радиатор който си постнал на картинката, не се монтира на всички модели.


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Сря 17 май 2006 16:10


еее ми че то начи нищо особено не е .... :( :lol:


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 17 май 2006 16:19


hamann написа:еее ми че то начи нищо особено не е .... :( :lol:

Що, ти какво очакваше да е?


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Сря 17 май 2006 16:34


хах - миии деанам - нещо като интеркулера :oops: :lol: :lol:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 17 май 2006 21:50


полезно инфо. браво :applause:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта