Бензинова помпа - непотопяема???

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Re: Бензинова помпа - непотопяема???

Мнениеот stil » Сря 14 апр 2010 17:27


Убедихте ме и повЕрвах! mhihi След 80 000 с подобно Поло. За което убеждение благодаря!
Приех го тежко, но щеше да ми бъде още по-тежко, ако го бях разбрал нейде по пътя, вместо пред компа. mhihi




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Бензинова помпа - непотопяема???

Мнениеот lrlmodo » Чет 15 апр 2010 11:40


:beer


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Бензинова помпа - непотопяема???

Мнениеот rudoni » Чет 15 апр 2010 22:08


stil написа:Убедихте ме и повЕрвах! mhihi След 80 000 с подобно Поло. За което убеждение благодаря!
Приех го тежко, но щеше да ми бъде още по-тежко, ако го бях разбрал нейде по пътя, вместо пред компа. mhihi

човече ,защо го приемаш толкова лично? защо не си зададеш въпроса-абе някой не е ли махнал тази беля(помпата) преди мен?
имам сервиз ,а до мен е работилница за металообработващи услуги и комшията от 3 години кара голфа (нз 1.3) само с външна помпа. така и не можах да го накарам да купи потопяемата! :D вървят и без нея ,но .........


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Re: Бензинова помпа - непотопяема???

Мнениеот stil » Съб 17 апр 2010 21:26


Кое съм приел лично?

Ставаше въпрос, че DIGIJET е с две помпи, а аз дълго време съм се заблуждавал, че е една поради две причини:
- под седалката имаше една мукава здраво слепнала с резервоара. Вероятно е сложена от предишния собственик, а аз мислех, че оригинално е така. Днес я отлепих и отдолу лъсна капачката, а под нея и помпата.
- в ЕТКА (което е видно и от картинките на lrlmodo), двете помпи са в съвсем различни раздели - едната в "Резервоар и тръбопроводи", а другата в "Електрическа система".

А защо помпите са две?
Теоретично две помпи се вързват последователно, когато не е по силите само на една да осигури необходимото налягане. Но е възможно да има и други причини.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Бензинова помпа - непотопяема???

Мнениеот rudoni » Съб 17 апр 2010 22:34


А защо помпите са две?
Теоретично две помпи се вързват последователно, когато не е по силите само на една да осигури необходимото налягане. Но е възможно да има и други причини.

според мен основанието да са 2 е ,че преди 20г в жестоката конкуренция са искали да бъдат сигурни в работата на 200%. едната в резервоара се нарича преливна , а другата нагнетателна захранваща 4 впръсквача с гориво.и аз съм се чудил за тази конструкция- от същото време например опел 2.0л MPI е с една помпа (има и много други марки разбира се).конструктивна особеност! :D


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бензинова помпа - непотопяема???

Мнениеот Tyan » Нед 18 апр 2010 8:19


когато е малко горивото в резервоара и се люшка навсякъде, за да не прекъсва колата ..понеже к-джетроник е много чувствителен на налягане 4.7-6 бара ... едната помпа осигурява дори при люшкане винаги гориво за съда на втората ........нищо не им пречи да набият голямата помпа в резервоара .... ..не е от надпревара за величие ...просто VAG до късно използват специфични инжекции работещи основно на горивно налягане.....



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта