господа колкото и да спорим, аз съм на мнение, че всичко е много индивидуално, като имам предвид състоянието на колата; условията при които се кара - зима, лято, предимно градско или извън градско; както се казва устройството зад волана и куп други. Вече карам трети ваген и всичко е много относително. Например на голфа 1,9 GTD-92г. съм пробвал 15\40 и 10\40, VALVOLINE и ELF, имало е моменти в които съм доливал литър от смяна до смяна, но в същото време съм имал и случаи в които съм минавал без доливания разбирасе тук искам да кажа с минимум загуби, при които е допустимо да се мине без доливания и т.н. Сега съм с пасат AFN, комби автомат, минал съм 3 хиляди и още маслото не е мръднало, понеже го оставих на макс и още си е там, като в момента съм с ELF 10\40, но сега възникна друг въпрос струва ми се като чели мотора работи по шумно и е възможно следващата смяна да пробвам с друго масло
