Трудно пали при тoпъл мотор

Техническа и сервизна информация за Passat
kamen71
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 11 ное 2004 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Трудно пали при тoпъл мотор

Мнениеот kamen71 » Пон 15 ное 2004 16:03


Колата ми е: 1.8 PB мотор 112 к.сили. Пълен инжекцион.
На студено нама грижи. Топъл мотор имам чувството че няма да запали ако не му подам газ на педала.Студен пали като кибрит.Без да пипам нищо.( Нова бенз. помпа слозих, бенз. филтър, чистене на резервоара, филтър, свещи, дистр.капачка, палец).....

Дайте съвет? :oops:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 15 ное 2004 21:58


провери си датчика за температурата на водата за начало-най лесно и евтино...
после почват глупостите вече...


kamen71
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 11 ное 2004 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Колата ми няма стартова - допълнителна дюза.

Мнениеот kamen71 » Сря 17 ное 2004 11:44


Има някакъв датчик, който предполагам мери налягането на 4-те дюзи и казва колко да пускат.Той (датчика) е вързан с бензинопроводен маркуч за рейката с дюзите ( от към най-дале4ния край, кадето не влиза горивото в рейката)и закрепен неподвижно със стойка за тялото на инжекциона.( датчика има електрически изводи- 2 броя).

1.предполагам да откача кабелите на датчика и да пробвам да запаля ,като момтора е топъл! ( Така ли да пробвам ? )
2. Как да разбера дали датчика за температура на инжекциона е здрав(знам кой е. Син до по- близката страна на мотора е)?
3.До него има втори който незнам за какво е!?(ЧЕРЕН ДАТЧИК)(двата са на корпуса отпред на мотора между свещите и минава охлаждаща течност - някакъв трйник е)

ПРЕДВАРИТЕЛНО Благодаря за, който ми отговори!!! :oops:


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Сря 17 ное 2004 12:33


Внимавай да не ги сбъркаш с датчиците за маслото !!
Ти нямаш ли книгата за Пасат ???? Там най добре са описани нещата !!
Аз мога да ти кажа къде се намират на моята,но тя е KR !! Ако не ти се дават 20 кинта за книгата си я дръпни от руския сайт на ФауВе !!!
Успех!!


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Чет 18 ное 2004 1:07


Само ще добавя към колегата,че завода пройзводител препоръчва вместо контролна лампа да се използва Светодиод !!!!
По ред причини, да не се впускам в подробности !!!! :wink:


kamen71
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 11 ное 2004 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Благодаря ще пиша за резултата!

Мнениеот kamen71 » Чет 18 ное 2004 8:20


Ще пробвам!


kamen71
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 11 ное 2004 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Благодаря! Обаче имам износен Дебитомер....Какво да правя>

Мнениеот kamen71 » Чет 18 ное 2004 14:02


Имам износена плочка на дебитомер.Разбрах че е много скъп нов в магазина. Втора употреба е около 100-150 лева.
По полочката се плъзкат 2 контакта при подаване на газ. Мозе ли да бъде заменена само тя- плочката и каде?
Закъсал съм го дайте съвет... :oops:
Дайте телефон на сервиз или име на сервиз, координати да ида там, ако имат резервни части за дебитомера( графитена пло4ка - по-точно)

:oops:


kamen71
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 11 ное 2004 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Продължава да пали трудно при топъл мотор!

Мнениеот kamen71 » Вто 30 ное 2004 14:23


Защо е така...??? Говорят ми за VAF или Maf датчик. Ужас. Кжете нещо!!! :cry:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 30 ное 2004 14:26


датчика е MAF и означава Mass Air Flow (обем на потока на въздуха) демек дебитомер-едно и също е.


Потребителски аватар
klamat
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 8:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

не се сещам

Мнениеот klamat » Сря 01 дек 2004 15:05


Каква помпа сложи (Да не са ти сложили някоя за моно 1,2 бара) Мериха ли ти налягането след като смени помпата?
По принцип този мотор няма дюза за допълнително впръскване на гориво при студен старт
Куплунга е за управление на дюзите
Когато е студена се впрьсква допълнително гориво през основните дюзи.
черният датчик е за уреда на таблото.
Ако е от пластината на дебитомера то трябва да имаш проблем и при студен двигател защото те не се влиаят от температурата.
Може да се измери съпротивлението за да си сигурен
Провери си маркуча от вентилацията на картера (който влиза в черната пластмасова кръгла кутия над капака на клапаните)
Последно, :) имаш ли детонации когато позагрее, с какьв бензин каращ и какъв е разхода?
Моя мотор е същия понякога ме дразни но си го харесвам :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта