НОВИНИ oт cвeтa нa VW
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
VW добавя практичност в Passat CC

За модел 2010, Volkswagen подобряват Passat CC с добавянето на триместна задна седалка и нови по-добри опции за възможните нива на оборудване. В самото начало, когато VW представи Passat CC, немците го описваха като „4-врато купе”, но до този момент то се предлагаше само като 4-местен автомобил. Очевидно, клиентите са искали още едно място отзад, след като се налага подобна промяна.
Като изключим задната седалка, базовата версия на Passat CC може да се похвали със сателитна навигация и Bluetooth усторйство. GT версията е облагородена с автопилот, предни и задни паркинг сензори и нов кожен салон.


За модел 2010, Volkswagen подобряват Passat CC с добавянето на триместна задна седалка и нови по-добри опции за възможните нива на оборудване. В самото начало, когато VW представи Passat CC, немците го описваха като „4-врато купе”, но до този момент то се предлагаше само като 4-местен автомобил. Очевидно, клиентите са искали още едно място отзад, след като се налага подобна промяна.
Като изключим задната седалка, базовата версия на Passat CC може да се похвали със сателитна навигация и Bluetooth усторйство. GT версията е облагородена с автопилот, предни и задни паркинг сензори и нов кожен салон.

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
На откривания днес автомобилен салон в Лайпциг, Германия, Volkswagen прави официалната премиера на обновения компактен ван Touran.
Външният вид на автомобил е изпълнен в новия фирмен стил с радиаторна решетка и фарове в стила на Golf VI.

Задното стъкло е по-голямо от това при досегашния модел, вижда се променен спойлер, помагащ да се подобри коефициентът на аеродинамично съпротивление на колата от сегашните 0.32 на 0.29.

Появили са се и диодни задни светлини.

В интериора на VW Touran са променени използваните материали, нови са седалките, нов е и многофункционалният волан, изцяло променено е и таблото, като циферблатите имат бял светлинен фон.

Както досега, компактният ван може да бъде поръчан с пет или със седем места. В първия случай обемът на багажника е 695 литра (при свалени седалки от втория ред 1989 литра), а във втория 660 литра (със сгънати седалки от втори и трети ред 1913 литра).

На европейските пазари модернизирания Touran ще се предлага с осем двигатели, включително и версия работеща с природен газ. Базисен бензинов ще бъде турбодвигателят с обем 1.2 литра и мощност 105 к.с. Базисният дизелов агрегат ще бъде с обем 1.6 литра и мощност 90 к.с.

Останалите бензинови двигатели ще бъдат с обем от 1.4 литра и мощност от 140 до 170 к.с. Дизелите ще бъдат с мощност 105, 140 и 170 к.с. Всички двигатели ще се комбинират с роботизираната трансмисия с два съединителя.

Цената на обновения Touran в Германия ще започва от 19 367 евро.
Източник: http://news.automedia.bg/read/9372.html
Външният вид на автомобил е изпълнен в новия фирмен стил с радиаторна решетка и фарове в стила на Golf VI.

Задното стъкло е по-голямо от това при досегашния модел, вижда се променен спойлер, помагащ да се подобри коефициентът на аеродинамично съпротивление на колата от сегашните 0.32 на 0.29.

Появили са се и диодни задни светлини.

В интериора на VW Touran са променени използваните материали, нови са седалките, нов е и многофункционалният волан, изцяло променено е и таблото, като циферблатите имат бял светлинен фон.

Както досега, компактният ван може да бъде поръчан с пет или със седем места. В първия случай обемът на багажника е 695 литра (при свалени седалки от втория ред 1989 литра), а във втория 660 литра (със сгънати седалки от втори и трети ред 1913 литра).

На европейските пазари модернизирания Touran ще се предлага с осем двигатели, включително и версия работеща с природен газ. Базисен бензинов ще бъде турбодвигателят с обем 1.2 литра и мощност 105 к.с. Базисният дизелов агрегат ще бъде с обем 1.6 литра и мощност 90 к.с.

Останалите бензинови двигатели ще бъдат с обем от 1.4 литра и мощност от 140 до 170 к.с. Дизелите ще бъдат с мощност 105, 140 и 170 к.с. Всички двигатели ще се комбинират с роботизираната трансмисия с два съединителя.

Цената на обновения Touran в Германия ще започва от 19 367 евро.
Източник: http://news.automedia.bg/read/9372.html
- chiborator
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Газов VW Scirocco

Volkswagen ще участват в тазгодишното издание на 24-те часа на Нюрбургринг, като състезателният уикенд ще бъде от 12 до 16 май. Съответно германците ще подготвят три атмосферни версии на Scirocco GT24-CNG за надпреварата на митичната писта . . .
Купетата Scirocco GT24-CNG са оборудвани с все същия 2-литров TSI двигател, модифициран, за да се движи на газ. Казваме „все същия”, защото миналата година именно този агрегат осигури победата на Scirocco в класа си. Тази година обаче има някои допълнителни дребни подобрения, които помагат мощността да скочи от 325 к.с. на 330 к.с.
Допълнителни екстри спрямо миналогодишните състезатели Scirocco ще включват по-голяма спирачна система, която изисква по-малко необходими проверки. Освен това в предната броня са интегрирани два нови фара, които да подобрят видимостта нощем.
Освен това един от трите състезателя е оборудван с нов активен електро-хидравличен диференциал, който заменя конвенционалния еквивалент от другите две коли. От компанията твърдят, че въпросната модерна технология комбинира функционалността на конвенционалния вариант с по-добро управление и намалено недозавиване.
От VW подчертават, че по време на едно от последните подготвителни състезания един от пилотите им (Ники Тим) е успял да постави рекорд на Нордшлайфе за автомобил с предно задвижване. Съответно Scirocco GT24-CNG е успял да завърти един тур около пистата за 8:47.337 мин.
Източник
- sexpodmosta
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
- pavlin-gt
- Мнения: 188
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Станфордския университет и Volkswagen разкри автомобилeн център в университета Станфорд, където автомобили се движат по слънчева енергия.
http://www.bizjournals.com/sanfrancisco ... o_lab.html
http://www.bizjournals.com/sanfrancisco ... o_lab.html
- sexpodmosta
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- sexpodmosta
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen с нов дизелов двигател

Volkswagen обяви пускането на нов трицилиндров дизелов двигател, който първоначално ще бъде вграждан в Polo BlueMotion и ще разполага със 75 кс и 180 Нм въртящ момент при 2000 об/мин.
Въпреки минималния брой цилиндри специалистите от Волфсбург уверяват, че новото TDI ще предлага максимални нива на динамика, акустичен комфорт и ефективност. Заради скромните си размери, новият двигател ще бъде и изключително лек, което допълнително ще намали разходът на гориво.
Подробни спецификации за новия турбодизел на Volkswagen се очакват съвсем скоро. Предстои да разберем и дали той ще бъде монтиран в други двигатели на концерна.

Volkswagen обяви пускането на нов трицилиндров дизелов двигател, който първоначално ще бъде вграждан в Polo BlueMotion и ще разполага със 75 кс и 180 Нм въртящ момент при 2000 об/мин.
Въпреки минималния брой цилиндри специалистите от Волфсбург уверяват, че новото TDI ще предлага максимални нива на динамика, акустичен комфорт и ефективност. Заради скромните си размери, новият двигател ще бъде и изключително лек, което допълнително ще намали разходът на гориво.
Подробни спецификации за новия турбодизел на Volkswagen се очакват съвсем скоро. Предстои да разберем и дали той ще бъде монтиран в други двигатели на концерна.
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen подготвя Polo R с 210 кс за 2012 г.

След като Volkswagen се сдобиха с R спортно подразделение, явно няма да спрат само с работата по Golf R и Scirocco R, но ще насъскат и малкия палавник Polo. Очаква се спортна версия на модела да се появи през 2012 година. Polo R ще бъде оборудван с 1.6-литров турбо двигател. Мощността ще бъде около 210 кс, което ще направи Polo изключително атрактивен малък хечбег.
Топ версията на модела на разположение в момента е Polo GTI (на снимките) и трябва да бъде пуснат в продажба през лятото с начална цена от 20 хиляди евро. Polo GTI разполага с по-малък, 1.4-литров TSI турбо двигател, развиващ респектиращите за работния си обем 180 кс и 250 Нм въртящ момент.

След като Volkswagen се сдобиха с R спортно подразделение, явно няма да спрат само с работата по Golf R и Scirocco R, но ще насъскат и малкия палавник Polo. Очаква се спортна версия на модела да се появи през 2012 година. Polo R ще бъде оборудван с 1.6-литров турбо двигател. Мощността ще бъде около 210 кс, което ще направи Polo изключително атрактивен малък хечбег.
Топ версията на модела на разположение в момента е Polo GTI (на снимките) и трябва да бъде пуснат в продажба през лятото с начална цена от 20 хиляди евро. Polo GTI разполага с по-малък, 1.4-литров TSI турбо двигател, развиващ респектиращите за работния си обем 180 кс и 250 Нм въртящ момент.
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Нови скици на Volkswagen Polo седан

Седан версията на Volkswagen Polo се появи под формата на нови компютърни графики. Новият модел от Волфсбург би трябвало да излезе на пазара по-късно през годината и да носи позабравеното име Vento.

Новият седан ще бъде с 50 мм по-дълъг от Polo, което ще допринесе за по-голямото пространство за крака и глава на задните седалки. Вариантите за двигатели няма да учудат никого. Под капака се очакват 1.2 TSI, 1.6 TDI и атмосферни 1.2 и 1.4 мотори.
Нищо ново няма да има и при скоростните кутии - механична с 5 и 6 предавки, както и 7-степенен DSG автоматик с два съединителя.

Седан версията на Volkswagen Polo се появи под формата на нови компютърни графики. Новият модел от Волфсбург би трябвало да излезе на пазара по-късно през годината и да носи позабравеното име Vento.

Новият седан ще бъде с 50 мм по-дълъг от Polo, което ще допринесе за по-голямото пространство за крака и глава на задните седалки. Вариантите за двигатели няма да учудат никого. Под капака се очакват 1.2 TSI, 1.6 TDI и атмосферни 1.2 и 1.4 мотори.
Нищо ново няма да има и при скоростните кутии - механична с 5 и 6 предавки, както и 7-степенен DSG автоматик с два съединителя.
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Нови агрегати и Start&Stop система за Volkswagen Tiguan
Макар, че е готова фийслифт версията на Volkswagen - Tiguan, ръководството на фирмата все още не е дала зелена светлина нейните продажби да стартират, тъй като моделът се котира много добре на пазарите в Европа, а след като бе пусната и версията Tiguan - 2WD, продажбите се увеличиха още повече. Знаем, че миналата година в Китай, фирмата предложи леко освежаване на модела(Обновен Volkswagen - Tiguan за китайския пазар ), но това по-скоро бе маркетингов ход. Всичко това не пречи обаче моделът да получи нови агрегати. Миналата седмица стартираха продажбите на версиите с 1.4 литровия TSI бензинов агрегат с мощност 122к.с., и Start&Stop система. Дизеловата 2.0 литрова версия също е с намалена мощност и сега TDI, агрегата разполага с 110к.с. Новост е предлагането на 1.6 литров TDI, чиято мощност от 105к.с., почти се препокрива с тази на по-големия си събрат, но това няма да попречи тази версия да се превърне в една от най-продаваните, още повече, че при задвижване само на предните колела цените няма да надхвърлят значително сумата от 25 000 евро.http://kamuscoop.blogspot.com/
Макар, че е готова фийслифт версията на Volkswagen - Tiguan, ръководството на фирмата все още не е дала зелена светлина нейните продажби да стартират, тъй като моделът се котира много добре на пазарите в Европа, а след като бе пусната и версията Tiguan - 2WD, продажбите се увеличиха още повече. Знаем, че миналата година в Китай, фирмата предложи леко освежаване на модела(Обновен Volkswagen - Tiguan за китайския пазар ), но това по-скоро бе маркетингов ход. Всичко това не пречи обаче моделът да получи нови агрегати. Миналата седмица стартираха продажбите на версиите с 1.4 литровия TSI бензинов агрегат с мощност 122к.с., и Start&Stop система. Дизеловата 2.0 литрова версия също е с намалена мощност и сега TDI, агрегата разполага с 110к.с. Новост е предлагането на 1.6 литров TDI, чиято мощност от 105к.с., почти се препокрива с тази на по-големия си събрат, но това няма да попречи тази версия да се превърне в една от най-продаваните, още повече, че при задвижване само на предните колела цените няма да надхвърлят значително сумата от 25 000 евро.http://kamuscoop.blogspot.com/
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта