Проблем с локви :(

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с локви :(

Мнениеот pinci » Нед 14 ное 2004 18:48


Хора имам невероятен проблем. Днес в големия дъжд, който продължава и в момента, минавам през една локва (не карах бързо) и супер слабо почва да ми свети датчика за маслото, като настъпя съединителя и колата угасва айде 10мин почивка палим и до следващата локва. С предишната кола съм, минавал през същите локви с доста по-голяма скорост и нямах проблем. Знам че ще кажете "делкото" ама то е на високо бе аз бавно минавам + това... Абе трябва да ви кача че да видите ко стаа.
Някой да има някакви идеи след моето главозамайващо обяснение???




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Нед 14 ное 2004 22:09


мокри ти се алтернатора


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Пон 15 ное 2004 0:31


popeye написа:мокри ти се алтернатора

Tова е доста възможно. Имаш ли някаква идея как да го предпазя?


kostadin iantchev
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 13 окт 2004 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kostadin iantchev » Пон 15 ное 2004 0:33


Провери си масата на двигателя. (един дебел кабел вързан от шасито към двигателя). Развиваш двата болта и почистваш обувките на кабела и мястото на което контактуват с пила или шкурка.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 15 ное 2004 7:57


делкото се мокри!
и то от изпаренията на вода от топлия мотор се кондензира във капачката вътре. ефекта е силна загуба на мощност и тресене и работа на по малко цилиндри-абе мизерия.
отваряш капачката и го оливаш цялото с ВД40 на богато.
вдто гони водата и после само събираш и тръгваш.


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Пон 15 ное 2004 9:50


vaskoto1 написа:делкото се мокри!
и то от изпаренията на вода от топлия мотор се кондензира във капачката вътре. ефекта е силна загуба на мощност и тресене и работа на по малко цилиндри-абе мизерия.
отваряш капачката и го оливаш цялото с ВД40 на богато.
вдто гони водата и после само събираш и тръгваш.

E хубаво де ама това до следващата локва. Аз минавам супер бавно през тях ама пак... Супер много ме дразни, вчера вечерта бях с на майка ми колата мале как се изпльосках в 2 локви....и никакъв ефект дори не се "замислиха" оборотите за момент дори. Ако с мойта бях минал така сигурно щеше да загасне баш в локвата и а 30мин нямаше да мога да запаля


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 15 ное 2004 10:08


е то да не мислиш че съхне бързо...
бъзика се маса време!


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Пон 15 ное 2004 10:18


Eми аз за тва ти казавам че не мисля че е делко. Паля след 10мин след още 5 като го счупвам от форсиране се оправя и тръгвам, ама до следващата


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пон 15 ное 2004 10:23


Абе мани тъпото делко...наскоро мих двигателя и ти казвааам няма запалване..отварям гледам отвътре конденз, точно както казва Ваското :( Не че се мокри ами конденз се получава...бърсах, суших и що годе се оправи, но пак нещо работеше неравномерно после..последно май я продухах колата, но пак ми се струва, че нещо не работи как трябва...


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Пон 15 ное 2004 10:30


Ей хора ще ме накарате да слезна при колата и да почна тотален оглед. След няколко часа отивам в бокса, да я видят, пък дано намерим някакво решение защото вчера полудях от нерви


Slick
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 17 ное 2004 16:22
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Slick » Сря 17 ное 2004 16:25


Здрасти, значи според мен за Голфа е доста важно да има Прастмасова предпазна кора (подкалник) от това което казваш май говори , че такава липсва ... ще трябва да си намериш ..инак оправия няма


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Сря 17 ное 2004 17:19


Slick написа:Здрасти, значи според мен за Голфа е доста важно да има Прастмасова предпазна кора (подкалник) от това което казваш май говори , че такава липсва ... ще трябва да си намериш ..инак оправия няма

Нещо не разбрах. Подкалника има ли нещо общо с това че се мокри нещо около двигателя? Той не седи около гумата от вътрешната страна на калника


Slick
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 17 ное 2004 16:22
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Slick » Сря 17 ное 2004 17:39


има разбирасе !! даже доста голямо значение. Въпреки че ти се вижда далече - гумата мята сериозно количество вода в коша на мотора
Ако няма кора, (аз имах подобен проблем с мойта кола - преди и след удар ) където съответно имаше преди и нямаше кора след удара. Не знам как но мята водата директно връз делко свещи кабели и прочие, кората няма декоративни функции, повярвай ми. ако ти липсва - непременно си намери - ще се родиш.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта