Хора имам невероятен проблем. Днес в големия дъжд, който продължава и в момента, минавам през една локва (не карах бързо) и супер слабо почва да ми свети датчика за маслото, като настъпя съединителя и колата угасва айде 10мин почивка палим и до следващата локва. С предишната кола съм, минавал през същите локви с доста по-голяма скорост и нямах проблем. Знам че ще кажете "делкото" ама то е на високо бе аз бавно минавам + това... Абе трябва да ви кача че да видите ко стаа.
Някой да има някакви идеи след моето главозамайващо обяснение???
Проблем с локви :(
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 13 окт 2004 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- pinci
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 написа:делкото се мокри!
и то от изпаренията на вода от топлия мотор се кондензира във капачката вътре. ефекта е силна загуба на мощност и тресене и работа на по малко цилиндри-абе мизерия.
отваряш капачката и го оливаш цялото с ВД40 на богато.
вдто гони водата и после само събираш и тръгваш.
E хубаво де ама това до следващата локва. Аз минавам супер бавно през тях ама пак... Супер много ме дразни, вчера вечерта бях с на майка ми колата мале как се изпльосках в 2 локви....и никакъв ефект дори не се "замислиха" оборотите за момент дори. Ако с мойта бях минал така сигурно щеше да загасне баш в локвата и а 30мин нямаше да мога да запаля
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Абе мани тъпото делко...наскоро мих двигателя и ти казвааам няма запалване..отварям гледам отвътре конденз, точно както казва Ваското
Не че се мокри ами конденз се получава...бърсах, суших и що годе се оправи, но пак нещо работеше неравномерно после..последно май я продухах колата, но пак ми се струва, че нещо не работи как трябва...

- pinci
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Slick написа:Здрасти, значи според мен за Голфа е доста важно да има Прастмасова предпазна кора (подкалник) от това което казваш май говори , че такава липсва ... ще трябва да си намериш ..инак оправия няма
Нещо не разбрах. Подкалника има ли нещо общо с това че се мокри нещо около двигателя? Той не седи около гумата от вътрешната страна на калника
има разбирасе !! даже доста голямо значение. Въпреки че ти се вижда далече - гумата мята сериозно количество вода в коша на мотора
Ако няма кора, (аз имах подобен проблем с мойта кола - преди и след удар ) където съответно имаше преди и нямаше кора след удара. Не знам как но мята водата директно връз делко свещи кабели и прочие, кората няма декоративни функции, повярвай ми. ако ти липсва - непременно си намери - ще се родиш.
Ако няма кора, (аз имах подобен проблем с мойта кола - преди и след удар ) където съответно имаше преди и нямаше кора след удара. Не знам как но мята водата директно връз делко свещи кабели и прочие, кората няма декоративни функции, повярвай ми. ако ти липсва - непременно си намери - ще се родиш.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта