Golf 3 1.8 моно Датчик за маслото
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 10:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Златоград
Golf 3 1.8 моно Датчик за маслото
Здр. колеги имам проблем с колата Голф 3 1.8 моно ,когато изкачвам наклон започва да свети лампата на маслото и да пищи ,сериозно ли е иначе не харчи масло и си върви нормално.
Re: Датчик за маслото
Да, при мен с такива симптоми след 70 км сега колата бере душа в сервиз, чакам да кажат пораженията, и то я карах много внимателно. По телефона решихме, че от стоенето самия датчик се е затлачил, но не. Не я пали изобщо! Проверете маслената помпа. Скоро ли купи колата?
- Пайо01
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 08 юли 2008 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Датчик за маслото
Премери налягането на маслото
Ако е както трябва значи е от датчик.


-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 10:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Златоград
Re: Датчик за маслото
Zlobomir написа:Да, при мен с такива симптоми след 70 км сега колата бере душа в сервиз, чакам да кажат пораженията, и то я карах много внимателно. По телефона решихме, че от стоенето самия датчик се е затлачил, но не. Не я пали изобщо! Проверете маслената помпа. Скоро ли купи колата?
Разбирам те приятелю,ама така си я карам от 3год.нека да си пищи колкото повече пищи толкова повече газ и спира да пищи.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Датчик за маслото
Абе то елементарен въпрос ама имаш ли достатъчно масло - ако само в наклон го има проблема на малко масло бие да е
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Датчик за маслото
Попаднал си на менте масло.
При изкачване на наклон се повишава температурата на маслото от там се намалява налягането и започва да ти свети датчика.
Каква марка ти е маслото ?
Горе долу същия проблем и аз го имах. Маслото ми беше Esso, при натоварване на двигателя почваше да мига датчика. Налягане при 2000 оборота - 2 бара. Смених го с Мотул 15w50 налягане при 2000 оборота - 3 бара.
viewtopic.php?t=16589 от този линк ще разбереш как работи системата за ранно предупреждение.
При изкачване на наклон се повишава температурата на маслото от там се намалява налягането и започва да ти свети датчика.
Каква марка ти е маслото ?
Горе долу същия проблем и аз го имах. Маслото ми беше Esso, при натоварване на двигателя почваше да мига датчика. Налягане при 2000 оборота - 2 бара. Смених го с Мотул 15w50 налягане при 2000 оборота - 3 бара.
viewtopic.php?t=16589 от този линк ще разбереш как работи системата за ранно предупреждение.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 28 мар 2010 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: RUSE CITY
Re: Датчик за маслото
здравеите колеги и аз имам този проблем колата е голф 3 abd 1.4 60 коня ....
та при мене проблема е като вдигни работна температура двигателя 88-90 градуса
и след няколко километра лампата почва да свети и пищи отвратително гадно като бомба
и като вкарам колата в по-високи обороти спира !!!! или спира когато в движение изклуча и запаля двигателя на ново ..... но следмалко и при 2та варианта пак свети и пищи..
та при мене проблема е като вдигни работна температура двигателя 88-90 градуса
и след няколко километра лампата почва да свети и пищи отвратително гадно като бомба

- gyleto
- Мнения: 309
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 22:40
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: PL 1991
- Местоположение: Пловдив
Re: Датчик за маслото
Маслена помпа това ви е проблема сменяйте и няма да имате проблеми гъсти рядки масла.Сменял съм датчици нищо не става,загрее ли повече маслото или падне под 2000 об.зумера свири при изкачване още по лесно се усеща.
Re: Датчик за маслото
Здр. колеги
И аз имах или имам същия проблем понеже сега взе да са обажда много рядко.
При мен се получава на 4-та и на 5-та предавка когато паднат оборотите към 2000-2100 и почва да свири при натискане на съединителя и подаване на повечко газ всичко се оправя или просто настъпвате да мине тия обороти и спира ама ще свири няколко секунди.
Ходих на "доктор" да ми замерят налягането и всичко беше нормално обаче самия датчик беше нещо разхлопан и е правил проблеми и ми казха да си взема друг (те са с различни цветове) който да реагира на по-малко налягане и от тогава нататък се обажда мнооого рядко ама пак си напомня де.Имам няколко познати с Г3 и на тях им прави проблем и с питане тук-там разбрахме, че просто самата електроника прави някви проблеми на колите.
П.С. Венто 1,9ТД
И аз имах или имам същия проблем понеже сега взе да са обажда много рядко.
При мен се получава на 4-та и на 5-та предавка когато паднат оборотите към 2000-2100 и почва да свири при натискане на съединителя и подаване на повечко газ всичко се оправя или просто настъпвате да мине тия обороти и спира ама ще свири няколко секунди.
Ходих на "доктор" да ми замерят налягането и всичко беше нормално обаче самия датчик беше нещо разхлопан и е правил проблеми и ми казха да си взема друг (те са с различни цветове) който да реагира на по-малко налягане и от тогава нататък се обажда мнооого рядко ама пак си напомня де.Имам няколко познати с Г3 и на тях им прави проблем и с питане тук-там разбрахме, че просто самата електроника прави някви проблеми на колите.
П.С. Венто 1,9ТД
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Датчик за маслото
ukyrt написа:....обаче самия датчик беше нещо разхлопан и е правил проблеми и ми казха да си взема друг (те са с различни цветове) който да реагира на по-малко налягане и от тогава нататък се обажда мнооого рядко ама пак си напомня де.
Ако дадеш датчика накъсо към маса няма никога да ти се включва зумера.

Колеги защо си правите експерименти с колите, Ханс е изчислил че е вредно за двигателя налягане под 1,8 бара при 2000 оборота. Слушай тия "доктори" и накрая ще си скапеш двигателя.

Re: Датчик за маслото
колеги и при мен го има този проблем дори като изклу4а кабелите на дат4иците,така4е има баг в системата
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Датчик за маслото
adrian4o написа:... дори като изклу4а кабелите на дат4иците,..
Па мноо ясно!


Ама системата с бъг явно не е в колата, а в гарнитурата м/у волана и седалката


- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Датчик за маслото
ukyrt написа:Здр. колеги
И аз имах или имам същия проблем понеже сега взе да са обажда много рядко.
При мен се получава на 4-та и на 5-та предавка когато паднат оборотите към 2000-2100 и почва да свири при натискане на съединителя и подаване на повечко газ всичко се оправя или просто настъпвате да мине тия обороти и спира ама ще свири няколко секунди.
Ходих на "доктор" да ми замерят налягането и всичко беше нормално обаче самия датчик беше нещо разхлопан и е правил проблеми и ми казха да си взема друг (те са с различни цветове) който да реагира на по-малко налягане и от тогава нататък се обажда мнооого рядко ама пак си напомня де.Имам няколко познати с Г3 и на тях им прави проблем и с питане тук-там разбрахме, че просто самата електроника прави някви проблеми на колите.
П.С. Венто 1,9ТД
Колега, за всеки двигател има предвидени датчици за ниско и високо налягане. Обикновено са с някакви цветове според налягането. Това, че си сложил датчик, който реве само ако е много по-ниско налягането не ти решава проблема. То е все едно да си отрежеш жиците за лампата и зумера - не пищи, ама мотора... душа да му е яка. За твоята кола са следните:
1. Ниско налягане - син на цвят - 028 919 081D - 0.25bar
2. Високо - сив - 068 919 081А - 0.9bar
- Kosioo
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 25 фев 2014 9:52
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: 2.0L I4 EcoFuel
Re: Датчик за маслото
Пайо01 написа:Премери налягането на маслото :!: :!: Ако е както трябва значи е от датчик.
Колеги, вероятно и моят проблем е такъв.
Днес карах колата 110км, спрях да заредя метан и като запалих светна лампичката за маслото. Като се прибрах изчаках 1 час двигателя да поизстине, проверих маслото - има достатъчно. Запалих колата - лампата не свети.
Случва ми се за втори път, като и двата пъти лампата винаги светва при запалване на автомобила (имам предвид, че не започва да свети по време на движение).
Другата седмица май ще меря компресия, човекът който ми поправя колата е приятел и каза, че едва ли е маслена помпа, колата е на 106 000км. Вероятно датчик или маслен филтър. Филтър ме съмнява, защото колата е обслужена преди 6000км. Може ли да е нещо друго?
Редакция:свети жълтата лампа за маслото, което значи "ниско ниво на маслото". Има и червена, която означавала "ниско налягане на маслото"
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 84 госта