Golf 3 1.8 моно Датчик за маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
leodji
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 11 фев 2008 10:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златоград

Golf 3 1.8 моно Датчик за маслото

Мнениеот leodji » Вто 20 апр 2010 12:02


Здр. колеги имам проблем с колата Голф 3 1.8 моно ,когато изкачвам наклон започва да свети лампата на маслото и да пищи ,сериозно ли е иначе не харчи масло и си върви нормално.




Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Датчик за маслото

Мнениеот Zlobomir » Вто 20 апр 2010 12:32


Да, при мен с такива симптоми след 70 км сега колата бере душа в сервиз, чакам да кажат пораженията, и то я карах много внимателно. По телефона решихме, че от стоенето самия датчик се е затлачил, но не. Не я пали изобщо! Проверете маслената помпа. Скоро ли купи колата?


Потребителски аватар
Пайо01
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 08 юли 2008 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Датчик за маслото

Мнениеот Пайо01 » Вто 20 апр 2010 12:51


Премери налягането на маслото :!: :!: Ако е както трябва значи е от датчик.


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Датчик за маслото

Мнениеот Zlobomir » Вто 20 апр 2010 13:35


Да де, то така се проверява маслена помпа.


leodji
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 11 фев 2008 10:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златоград

Re: Датчик за маслото

Мнениеот leodji » Вто 20 апр 2010 19:32


Zlobomir написа:Да, при мен с такива симптоми след 70 км сега колата бере душа в сервиз, чакам да кажат пораженията, и то я карах много внимателно. По телефона решихме, че от стоенето самия датчик се е затлачил, но не. Не я пали изобщо! Проверете маслената помпа. Скоро ли купи колата?

Разбирам те приятелю,ама така си я карам от 3год.нека да си пищи колкото повече пищи толкова повече газ и спира да пищи.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Датчик за маслото

Мнениеот Петър Петров » Вто 20 апр 2010 22:43


Абе то елементарен въпрос ама имаш ли достатъчно масло - ако само в наклон го има проблема на малко масло бие да е


Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Датчик за маслото

Мнениеот fill » Сря 21 апр 2010 8:35


Попаднал си на менте масло.
При изкачване на наклон се повишава температурата на маслото от там се намалява налягането и започва да ти свети датчика.
Каква марка ти е маслото ?
Горе долу същия проблем и аз го имах. Маслото ми беше Esso, при натоварване на двигателя почваше да мига датчика. Налягане при 2000 оборота - 2 бара. Смених го с Мотул 15w50 налягане при 2000 оборота - 3 бара.

viewtopic.php?t=16589 от този линк ще разбереш как работи системата за ранно предупреждение.


grizzly18
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 28 мар 2010 15:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RUSE CITY

Re: Датчик за маслото

Мнениеот grizzly18 » Сря 21 апр 2010 22:59


здравеите колеги и аз имам този проблем колата е голф 3 abd 1.4 60 коня ....
та при мене проблема е като вдигни работна температура двигателя 88-90 градуса
и след няколко километра лампата почва да свети и пищи отвратително гадно като бомба :Mr Green Fun и като вкарам колата в по-високи обороти спира !!!! или спира когато в движение изклуча и запаля двигателя на ново ..... но следмалко и при 2та варианта пак свети и пищи..


Потребителски аватар
gyleto
Мнения: 309
Регистриран на: Сря 09 май 2007 22:40
Автомобил: Golf 2
Двигател: PL 1991
Местоположение: Пловдив

Re: Датчик за маслото

Мнениеот gyleto » Сря 21 апр 2010 23:15


Маслена помпа това ви е проблема сменяйте и няма да имате проблеми гъсти рядки масла.Сменял съм датчици нищо не става,загрее ли повече маслото или падне под 2000 об.зумера свири при изкачване още по лесно се усеща.


Потребителски аватар
ukyrt
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 31 яну 2010 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гълъбово

Re: Датчик за маслото

Мнениеот ukyrt » Чет 22 апр 2010 17:04


Здр. колеги
И аз имах или имам същия проблем понеже сега взе да са обажда много рядко.
При мен се получава на 4-та и на 5-та предавка когато паднат оборотите към 2000-2100 и почва да свири при натискане на съединителя и подаване на повечко газ всичко се оправя или просто настъпвате да мине тия обороти и спира ама ще свири няколко секунди.
Ходих на "доктор" да ми замерят налягането и всичко беше нормално обаче самия датчик беше нещо разхлопан и е правил проблеми и ми казха да си взема друг (те са с различни цветове) който да реагира на по-малко налягане и от тогава нататък се обажда мнооого рядко ама пак си напомня де.Имам няколко познати с Г3 и на тях им прави проблем и с питане тук-там разбрахме, че просто самата електроника прави някви проблеми на колите.
П.С. Венто 1,9ТД


Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Датчик за маслото

Мнениеот fill » Чет 22 апр 2010 19:38


ukyrt написа:....обаче самия датчик беше нещо разхлопан и е правил проблеми и ми казха да си взема друг (те са с различни цветове) който да реагира на по-малко налягане и от тогава нататък се обажда мнооого рядко ама пак си напомня де.


Ако дадеш датчика накъсо към маса няма никога да ти се включва зумера. :screwy
Колеги защо си правите експерименти с колите, Ханс е изчислил че е вредно за двигателя налягане под 1,8 бара при 2000 оборота. Слушай тия "доктори" и накрая ще си скапеш двигателя. :deal


adrian4o
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 26 окт 2009 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Датчик за маслото

Мнениеот adrian4o » Пон 26 апр 2010 7:22


колеги и при мен го има този проблем дори като изклу4а кабелите на дат4иците,така4е има баг в системата


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Датчик за маслото

Мнениеот radotom » Пон 26 апр 2010 7:33


adrian4o написа:... дори като изклу4а кабелите на дат4иците,..

Па мноо ясно! :lol: :lol:
Ама системата с бъг явно не е в колата, а в гарнитурата м/у волана и седалката mhihi mhihi


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Датчик за маслото

Мнениеот stefan4o » Пон 26 апр 2010 9:20


ukyrt написа:Здр. колеги
И аз имах или имам същия проблем понеже сега взе да са обажда много рядко.
При мен се получава на 4-та и на 5-та предавка когато паднат оборотите към 2000-2100 и почва да свири при натискане на съединителя и подаване на повечко газ всичко се оправя или просто настъпвате да мине тия обороти и спира ама ще свири няколко секунди.
Ходих на "доктор" да ми замерят налягането и всичко беше нормално обаче самия датчик беше нещо разхлопан и е правил проблеми и ми казха да си взема друг (те са с различни цветове) който да реагира на по-малко налягане и от тогава нататък се обажда мнооого рядко ама пак си напомня де.Имам няколко познати с Г3 и на тях им прави проблем и с питане тук-там разбрахме, че просто самата електроника прави някви проблеми на колите.
П.С. Венто 1,9ТД

Колега, за всеки двигател има предвидени датчици за ниско и високо налягане. Обикновено са с някакви цветове според налягането. Това, че си сложил датчик, който реве само ако е много по-ниско налягането не ти решава проблема. То е все едно да си отрежеш жиците за лампата и зумера - не пищи, ама мотора... душа да му е яка. За твоята кола са следните:
1. Ниско налягане - син на цвят - 028 919 081D - 0.25bar
2. Високо - сив - 068 919 081А - 0.9bar


Потребителски аватар
Kosioo
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 25 фев 2014 9:52
Автомобил: VW Touran
Двигател: 2.0L I4 EcoFuel

Re: Датчик за маслото

Мнениеот Kosioo » Чет 13 мар 2014 15:34


Пайо01 написа:Премери налягането на маслото :!: :!: Ако е както трябва значи е от датчик.

Колеги, вероятно и моят проблем е такъв.
Днес карах колата 110км, спрях да заредя метан и като запалих светна лампичката за маслото. Като се прибрах изчаках 1 час двигателя да поизстине, проверих маслото - има достатъчно. Запалих колата - лампата не свети.

Случва ми се за втори път, като и двата пъти лампата винаги светва при запалване на автомобила (имам предвид, че не започва да свети по време на движение).

Другата седмица май ще меря компресия, човекът който ми поправя колата е приятел и каза, че едва ли е маслена помпа, колата е на 106 000км. Вероятно датчик или маслен филтър. Филтър ме съмнява, защото колата е обслужена преди 6000км. Може ли да е нещо друго?

Редакция:свети жълтата лампа за маслото, което значи "ниско ниво на маслото". Има и червена, която означавала "ниско налягане на маслото"



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 84 госта