Дизел=Олио

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Дизел=Олио

Мнениеот rusty » Чет 18 май 2006 19:41


За тези които се интересуват да карат дизелите си на олио, днес заредих около 80% рапс и 20% дизел. Никакви проблеми, пали малко по трудно и трака повече но иначе никаква разлика, а като загрее работи даже и по добре. Не съм правил почти никакви промени, освен да настроя разпръсквачите на 175 бара (стандартно 155). Мисля следващият път да карам 100%, далаверата си е голяма.




Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Чет 18 май 2006 19:45


А как ще се отрази на ТДИ-то олиото-имаш ли идея?


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Чет 18 май 2006 19:55


Един познат кара пасат 110 коня вече 15000 км само на рапс и до сега не е имал никакви проблеми. Двигателя е на 200 000 км но с нова помпа, иначе не е пипал нищо. Като беше малко по хладно преди 2 месеца (към 5 градуса) не ставаше и трябваше да ги меши, но 50/50 не е никакъв проблем.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Чет 18 май 2006 20:10


МЕРСИ-може да опитам и аз.


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Чет 18 май 2006 22:58


русти ,аз преди те питах,,на колко ти се връзва олиото?


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 18 май 2006 23:01


сутринта карах зад един камион на биодизел....ама мирише на мекици ...умрях от глад! :D


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот rudolf » Чет 18 май 2006 23:15


..по добре отколкото да налапаш някоя мекица дет лъха на нафта :stumm


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Пет 19 май 2006 0:08


Добре де този био дизел с колко е по евтин от нафтата :( от него не се ли вдига малко разхода :? има ли загуба на мощност след като двигателя работи малко по различно :?: :roll:


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот rudolf » Пет 19 май 2006 1:09


juli76 написа:Добре де този био дизел с колко е по евтин от нафтата :( от него не се ли вдига малко разхода :? има ли загуба на мощност след като двигателя работи малко по различно :?: :roll:


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=18397


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пет 19 май 2006 9:16


Не става дума за биодизел!!! а за най обикновенно олио за салата!
За мене е на далавера:
Дизел: 1,15 Евро
Рапс: 0,79 Евро
има разлика :) в БГ мисля че олио може да се намери на 1,20 така че пак си е далавера.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пет 19 май 2006 15:50


Май говорите за различни неща. Биодизела няма нищо общо с олиото за салата. И ако караш с олио без да си направил конверсия, рискуваш си двигателя. Докато с биодизел нямаш никави проблеми, но аз все пак не бих карал кола след 1999 година с Б100. Проблема е вискозитета, и оттам помпата (помпите) и дюзите.


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Сря 24 май 2006 20:03


Kalin72 написа:Май говорите за различни неща. Биодизела няма нищо общо с олиото за салата. И ако караш с олио без да си направил конверсия, рискуваш си двигателя. Докато с биодизел нямаш никави проблеми, но аз все пак не бих карал кола след 1999 година с Б100. Проблема е вискозитета, и оттам помпата (помпите) и дюзите.


Здарвейте!
Биодизела е агресивен към уплатненията(гарнитури), а със рапса се запушва често филтъра.
Това само за инфо така пишат швабите :)


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Чет 25 май 2006 16:35


Филтъра се запушва само първият път понеже рапса размива мрасотиите по резервоара. След това вече няма проблеми.

GOLF@: я драсни едно лично каде живееш ако си наблизо да се видим да си поговорим за ФВта


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот rudolf » Пет 26 май 2006 10:56


русти , GOLF@....има ли възможност ако някой пътува с кола насам да ми домъкне една SB- помпа ,ако евентуално изпадне ебей-ска??
малко вероятно е, и не искам да притеснявам никой,,,не е нито живото-спасяващо,нито спешно....благодаря при всички положения...


bigcat
Мнения: 55
Регистриран на: Нед 11 дек 2005 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bigcat » Съб 27 май 2006 13:26


Някой да знае нещо за устройството което се монтира на дизела за да върви колата със олио



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 43 госта