Умрял двигател АЕЕ.
Re: Умрял двигател АЕЕ.
Маслото е над максимума,дали може да е от него...знам ли, ако да, дали е преебан двигателя пак..
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Умрял двигател АЕЕ.
Проблемът не е че е над максимума /ако са изтървали малко - тя ще го изхвърли/, а дали не се увеличава и да мирише на бензин - тогава няма никакви мазителни качества.
Re: Умрял двигател АЕЕ.
Ами да, мирише на бензин - сега слязох и капачката мирише на бензин. Мамка му, дали пак ще трябва да правя двигателя...един Господ знае
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Умрял двигател АЕЕ.
Важно е да видиш дали се увеличава самО количеството на маслото. Иначе по привцип на къси разстояния пак по малко пуща и като загрее и на дълъг път се изпарява. Това Поло за което говоря беше събрало количество 50% от нормалното отгоре. Смениха му тая мембрана и маслото и се оправи. Трябва да видиш и дали ти е намалял антифриза, че като са сменяли гарнитурата и ако смучи в горивните камери от това голяма какафония ще е. А за италианските сервизи не съм съгласен - всички поразии се правят на родна земя. 
Re: Умрял двигател АЕЕ.
Сега свалих свещите - на 1ви цилиндър - здраво омаслена и нагоряла, 2ри,3ти,4ти - нагорели и по-малко омаслени, като омаслението при всички свещи стига до резбата! Дано тези свещи са причината, а не следствието на проблема!
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Умрял двигател АЕЕ.
Препоръчвам ти тия RN8VTYC4 на Шампион - ако проявяваш интерес разбира се /ще ти пратя координатите на официалния вносител/
http://www.partmotors.ru/catalogs/index ... spid=10251
http://www.partmotors.ru/catalogs/index ... spid=10251
Re: Умрял двигател АЕЕ.
Сложих оригинални свещи от VW сервиза и пак същата работа. Извадих лулите и поставих нова свещ в едната, допрях я до метал и не видях искра, повторих процедурата с всички лули и никъде нямаше искра. Извадих кабела, който влиза в дистрибуторната капачка и го допрях до метал, един другар врътна и пак искра няма. Възможно ли е аз да не ги виждам?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Умрял двигател АЕЕ.
Най много да се окаже бобина - смени само за проба./не че е изключено и палеца ти да е свършил/
Re: Умрял двигател АЕЕ.
При втората проверка - има искри и на лулите и на кабела. Сложих нова дистр.капачка и кабели - същата работа. Дали може да е бобина - такива ли са признаците?
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Умрял двигател АЕЕ.
Така както го описваш явно клапаните не могат да уплътнят и от там губи компресия, трака като дизел и отзад пуши като вартбург. При мен беше станала подобна ситуация от лош бензин. Налях 100 октана и колата се оправи. Аз също не можех да запаля на студен мотор от липсата на компресия. Това може да стане също така и от запушени и блокирали повдигачи. Като ти сменяха гарнитурата как са били клапаните и буталата - всичко наред ли е било?
Re: Умрял двигател АЕЕ.
Последното, което измислих е да измеря компесията на цилиндрите, за да разбера дали проблемът е в двигателя или е някъде по токовете или инжекциона.
Re: Умрял двигател АЕЕ.
Колеги, качвам видео със звук на работата на двигателя. Ако някой има идея на каква болест са тези симптоми, нека сподели.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Умрял двигател АЕЕ.
Според мене работи на 3 цилиндъра. Малко глупаво - ама вземи една отверка, сложи тъпия и край в ухото ти и последователно опирай металната част към капака на клапаните, кожуха отстрани и блока на двг. да можеш със сигурност да чуеш откъде идва шума.
-
mirro_21
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Умрял двигател АЕЕ.
Колега,колега...случил си и ти на двигател.
не знам какво му е на двигателя ти,но мога да споделя опит.
имах същия мотор АЕЕ и не останах очарован,какво ли не му правих,какво ли не му сменях и така и не тръгна като 75кс.
За една година 2000лв набутах,съединители,дросели,еку-то,основен ремонт,(глава,водачи,клапани,2-те гарнитури,дюзи)скоростната...ебе мога да кажа,че нямаше кво да и се сменява вече.
Обиколих вс познати сервизи и нямаше ефект.
И кво...ми кво...продадох я:) едно маце я взе за 3500лв
Понеже АЕЕ-то трудно се газифицира(ГИ) и ако това стане после почват проблемите,
взех и си купих едно рено клио за 1000лв- 1.4 75кс с агу,ел. пакет,централно,аларма и серво и пеи сърце.
които хулии френските коли не е прав:
-вози 3-пъти по-меко и комфортно(въпреки класа си)
-върви по-добре
-частите са 3 пъти по евтини от на полото.
Не че те обеждавам да вдигнеш ръце,но в един момент ти прелива чашата и човек почва да мисли по-рационално и практично.
Друго кво да ти кажа,за 4 месеца от както имам реното не знам каде е ръчката за отваряне на предни капак,нищо не съм пипнал,а с полото ми бях пред уволнение,защото все висях по-сервизите и не си вършех работата.
Да не говорим,че за тези месеци,при разход 9\100 ГАЗ в софия и липсаа на излишно хвърлени пари в коша,спестих колкото да купя още едно такова рено на приятелката ми.
успех и дано си оправиш проблема!
не знам какво му е на двигателя ти,но мога да споделя опит.
имах същия мотор АЕЕ и не останах очарован,какво ли не му правих,какво ли не му сменях и така и не тръгна като 75кс.
За една година 2000лв набутах,съединители,дросели,еку-то,основен ремонт,(глава,водачи,клапани,2-те гарнитури,дюзи)скоростната...ебе мога да кажа,че нямаше кво да и се сменява вече.
Обиколих вс познати сервизи и нямаше ефект.
И кво...ми кво...продадох я:) едно маце я взе за 3500лв
Понеже АЕЕ-то трудно се газифицира(ГИ) и ако това стане после почват проблемите,
взех и си купих едно рено клио за 1000лв- 1.4 75кс с агу,ел. пакет,централно,аларма и серво и пеи сърце.
които хулии френските коли не е прав:
-вози 3-пъти по-меко и комфортно(въпреки класа си)
-върви по-добре
-частите са 3 пъти по евтини от на полото.
Не че те обеждавам да вдигнеш ръце,но в един момент ти прелива чашата и човек почва да мисли по-рационално и практично.
Друго кво да ти кажа,за 4 месеца от както имам реното не знам каде е ръчката за отваряне на предни капак,нищо не съм пипнал,а с полото ми бях пред уволнение,защото все висях по-сервизите и не си вършех работата.
Да не говорим,че за тези месеци,при разход 9\100 ГАЗ в софия и липсаа на излишно хвърлени пари в коша,спестих колкото да купя още едно такова рено на приятелката ми.
успех и дано си оправиш проблема!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта