Относно 1Z пасат-пробег, турбо, ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ivajlo82
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил
Контакти:

Относно 1Z пасат-пробег, турбо, ГНП

Мнениеот Ivajlo82 » Чет 22 апр 2010 22:17


Колеги от почти 4г. карам Пасат Б4 1,6 АЕК на бензин. Още преди да го купя исках да купя същия пасат с 1Z мотора, но не ми стигаха около 1000лв., а освен това имах и кредит. Сега вече почти съм се решил да поправя грешката. Започнах да чета темите относно 1Z мотора и горе долу излиза, че тоя мотор е много сполучлив. Гледах екземпляри в AUTOSCOUT24 и мобиле от Австрия и Германия, направи ми впечатление, че на 2-3 от 10 турбото е било сменено при 250000-300000км, тук в Кюстендил много "разбирачи - вносители от Италия" твърдят , че мотора хвърлял или ГНП-то или турбото след 250хил., но все си мисля, че дизел от Италия не бива да се купува. Молбата ми е към тези колеги, които карат с този мотор да споделят на какъв пробег са, имали ли са проблеми с турбото и ГНП-то, а и по-възможност от къде е внос пасата.




Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Относно 1Z пасат-пробег, турбо, ГНП

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Пет 23 апр 2010 13:24


привет,
турбото се чупи предимно от немърливост, когато си замине н75 клапан който регулира налягането и турбото започне да пренадува, много хора си карат така и не им прави никакво впечатление, другото от което се чупи е такива "специалисти" които карат колата с минерално масло 15-40, щото лятото им го горяло, имаше такива пичове в темата "с какво масло карате дизелите си", турбо кола не се кара с минерално масло

за счупено гнп не съм чувал, най-честия проблем е замърсен акутатор който води до придърпване на оборотите на които най-много e карана колата, това се наблюдава на около 200 000 (почиства се и всичко е ток), друго което съм наблюдавал е нафтови течове от помпата които налагат смяна на гарнитурите на помпата, ама това са мотори на по 300 000 без тотал което ще рече на по 500-600 000

колкото до личен опит, карам такъв мотор на 160 000, като аз го карам от 99 000
при мен започва да се усеща зацапването на помпата на 5та предавка в ниски обороти ~1500 но е в много ранен стадий
и докато стане за правене, най-вероятно колата няма да е в мен и ще е над 200 000


на над 300 000 вече може да очакваш и други скъпи повреди от сорта на:
демпферна шайба на коляновия вал (шайба пистови ремъци) 600+ лв оригинална
умна дюза 600+ лв оригинална


svetlan27
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: karnobat

Re: Относно 1Z пасат-пробег, турбо, ГНП

Мнениеот svetlan27 » Пет 23 апр 2010 23:24


230000км в перфектно състояние. :banana четох някъде че живота на една турбина е около 150000км,явно другото е касмет и правилна експлоатация.аз съм доволен от 1z



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта