VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Организация и провеждане на клубните сбирки!
Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот dobrin » Пон 26 апр 2010 21:20


http://www.vwclub.bg/pages.php?page=9
Класове (за драг и писта):

1. "Комар" - до 90к.с. (фабрични),.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот

Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".

1. "МАЛЪК" - до 115к.с. (фабрични),(+ТДИ 90к.с.). Без турбо и азот.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".

2. "Среден" - до 150к.с. (фабрични),(+TDI до 110к.с. + Polo G-40 сток). Без турбо и азот.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".

3. "Голям" - над 150к.с. (фабрични),(+ G-40++, G-60, 1.8T, TDI над 110к.с.). С турбо и азот....
Разрешено е всичко.

В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПОЖАРОГАСИТЕЛ!!!!

Изисквания към шофьора:
Използването на каска е задължително !!!
Използването на колан е задължително!!!
Да не е употребил алкохол!!! (дори и бира)
Да не е лицензиран автомобилен състезател

Легенда:
"Частично олекотяване" е: демонтиране на седалки (пр. дясна и задната) , прамахване на оборудването (резервна гума, крик, ключ за гуми)
"Цялостно олекотяване" е: Частично + Демонтаж на прозорци и орязване на купето, където е задължително използването на "Клетка" (ролбари в купето)
"Фабрични" - означава не това което пише в талона, а това което се намира под предния капак на автомобила!

Изисквания към "Ролбарите" или "Клетката" в купето:
Произведени от "черна" и безшевна тръба мин. 50мм с дебелина мин. 2,5мм като клетката е по хомологация изисквана от БФАС или ФИА

Изисквания към автомобила:
Пълен комплект стъкла (не плексиглас или....) важи за класове "Комар", "малък" и "Среден"
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Оригинални преден и заден капак (от ламарина)
Брони + основи
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Работеща запалка в купето която да е свързана постоянно с 12В
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Пожарогасителя да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот niikoo_1 » Вто 27 апр 2010 18:08


Ще мога ли с Ауди А4 да се запиша на драга?


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот DragoGT » Вто 27 апр 2010 18:27


не
ще бъде само за VW автомобили на пистата


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот Bai Sando » Вто 27 апр 2010 18:33


А билета от 5 лв това заедно с автомобила ли е? Демек за 5 лева влизам си колата и си я нареждам някъде до другите форумни автомобили?


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот DragoGT » Вто 27 апр 2010 18:35


да, разбира се!
няма да има такса участие както на други мероприятия
тоест можеш да се пуснеш с автомобила си и на пистата


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот ifidik » Вто 27 апр 2010 20:04


niikoo_1 написа:Ще мога ли с Ауди А4 да се запиша на драга?

:( .когато бяхме с фв, А5 участва и стана първо.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот DragoGT » Вто 27 апр 2010 20:05


тази година ще е само фауве

никакви изключения!


Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот butsefal » Вто 27 апр 2010 21:11


аз няма да имам щастието да присъствам, но мисля че си е съвсем в реда на нещата да не присъстват аудита, беемвета, сеати и тем подобни... Всер пак си е ФАУВЕ събор... а не автосбирка....
П.С. Ивсе пак се извинявам за спама...


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот Zlobomir » Сря 28 апр 2010 0:35


Може ли пощенския код на Калояново, че са две? :roll:


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот DragoGT » Сря 28 апр 2010 8:12


СЕЛО Калояново; община Калояново; област Пловдив; регион Южен Централен; пощенски код 4173


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот dobrin » Сря 28 апр 2010 8:47


ifidik написа: :( .когато бяхме с фв, А5 участва и стана първо.

Аудито тогава беше без право на класиране, извън състезанието между ФВ. Затова и не беше сред наградените. Затови и си тръгна с въртене на гуми, но това е един друг въпрос.
Тази година, дори извън класирането, други автомобили освен ФВ няма да се допускат.


Потребителски аватар
kolbasara
Мнения: 497
Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
Автомобил: Volkswagen Golf mk3
Двигател: ABF-Turbo
Местоположение: София

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот kolbasara » Сря 28 апр 2010 9:45


Аудита ще могат ли да присъстват на събора говоря за моя приятел със червената Б2-ка


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот radotom » Сря 28 апр 2010 9:53


Да присъстват - разбира се!
Всеки може да присъства, стига да се кефи на купона, пък ако ще и с лагерна количка да пристигне :lol: :lol:
Въпроса е, че на пистата ще могат да излизат само VW ;)


Потребителски аватар
mk1gti
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:21
Автомобил:
Двигател:

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот mk1gti » Сря 28 апр 2010 10:28


kolbasara написа:Аудита ще могат ли да присъстват на събора говоря за моя приятел със червената Б2-ка


Ще се пълнат ли пак багажниците.... :talk:


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот MK4 » Сря 28 апр 2010 11:19


Значи и Голф 4 с испански ламарини няма да пуснете да участва, така ли да разбирам?



Върни се в “Организационен”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта