Оглеждам се за нова кола, Карам предимно градско,и ми се искаше да купя някое поло или голф.
За поло гледам около 2000г. Но нещо с двигателите ми е трудно да преценя.
1.0 много малък 1.6 почти не се среща (тези години), 14 - много модели и много мнения - общо взето май като кола не е добра идея,
Дизелите са некаква надежда, но там ремонтите голяма цифра, - не си правя илюзията че 10г. кола няма да се чупи.
Незнам хванал съм се за главата никаква идея нямам какво да търся, кой мотор.
Давайте съвет и ако някой е виждал добро струващо си парите пишете.
За Голф4 прилична нямам пари, остава много добра 3 или некаква друга марка.
Среща ли се Голф 3 дизел пд?



Ново Поло - кой мотор
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ново Поло - кой мотор
Не не се среща.Все пак може да ни кажеш с какви пари разполагаш.За градско препоръчвам дизел или газов инжекцион.На бензин ще се изприщиш с новите цени.biol написа:Оглеждам се за нова кола, Карам предимно градско,и ми се искаше да купя някое поло или голф.
За поло гледам около 2000г. Но нещо с двигателите ми е трудно да преценя.
1.0 много малък 1.6 почти не се среща (тези години), 14 - много модели и много мнения - общо взето май като кола не е добра идея,
Дизелите са некаква надежда, но там ремонтите голяма цифра, - не си правя илюзията че 10г. кола няма да се чупи.
Незнам хванал съм се за главата никаква идея нямам какво да търся, кой мотор.
Давайте съвет и ако някой е виждал добро струващо си парите пишете.
За Голф4 прилична нямам пари, остава много добра 3 или некаква друга марка.
Среща ли се Голф 3 дизел пд?
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Ново Поло - кой мотор
Според мен за градска кола е по-добре дизел(моито поло е 1,9 D, 64к.с.), голям въртящ момент на ниски обороти и къси скорости(разход около 5л.). имам наблюдение също и върху 1,9tdi(90к.с.+клима(въпреки,че става дума за шкода, ДВГ си е VW)) разход около 6л. в града, на къси разсояния(пали гаси).
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ново Поло - кой мотор
Колега аз ти препоръчвам ако искаш поло дизел 1.4 тди,като моето.5 градско,под 4 извънградско.По новите с 1.9 тди много ми харесват,но са над 9 хилки.Това е което мога да ти кажа.Отиваш,харесваш и взимаш.
- biol
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ново Поло - кой мотор
Много благодаря за насоката.
Дизел 1.4 ми се струва доста малък.
Другите 1.9 излизат няколко 64к и 90к
Как да се ориентирам при тях, четох за голям проблем при демпферния маховик.
Мога ли при търговец да знам кой двигатели имат и кой нямат, и в какво състояние е.
Общо взето кое е слабо място на поло дизел. Иначе Гледам 6N2 модела минимум за по-новите зависи от парите. Кажете некой добър майстор по поло дизели при когото да я закарам.
малко трудно слагам цена, много зависи от колата. И последващия ремонт.
Много бих искал да попадна на читава кола, която няма след смяна на маслото да и правя основен ремонт.
На сегашната точно това се случи, та освен двигателя, и радятора е за смяна ,
Дизел 1.4 ми се струва доста малък.
Другите 1.9 излизат няколко 64к и 90к
Как да се ориентирам при тях, четох за голям проблем при демпферния маховик.
Мога ли при търговец да знам кой двигатели имат и кой нямат, и в какво състояние е.
Общо взето кое е слабо място на поло дизел. Иначе Гледам 6N2 модела минимум за по-новите зависи от парите. Кажете некой добър майстор по поло дизели при когото да я закарам.
малко трудно слагам цена, много зависи от колата. И последващия ремонт.
Много бих искал да попадна на читава кола, която няма след смяна на маслото да и правя основен ремонт.
На сегашната точно това се случи, та освен двигателя, и радятора е за смяна ,
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ново Поло - кой мотор
Какво да ти кажа.Поло 1.9д 64коня е много спрял и муден,возил съм се.1.9тд 90 коня го няма на 6N2,има го само на 6N и то единствено на комбитата.Според мен тези глупости с маховика са някакви приказки само,незнам.Незнам защо си мислиш,че 1.4 е "доста малък"...,не е освен ако не си решил да го товариш с картофи или ябълки за плод и зеленчукаbiol написа:Много благодаря за насоката.
Дизел 1.4 ми се струва доста малък.
Другите 1.9 излизат няколко 64к и 90к
Как да се ориентирам при тях, четох за голям проблем при демпферния маховик.
Мога ли при търговец да знам кой двигатели имат и кой нямат, и в какво състояние е.
Общо взето кое е слабо място на поло дизел. Иначе Гледам 6N2 модела минимум за по-новите зависи от парите. Кажете некой добър майстор по поло дизели при когото да я закарам.
малко трудно слагам цена, много зависи от колата. И последващия ремонт.
Много бих искал да попадна на читава кола, която няма след смяна на маслото да и правя основен ремонт.
На сегашната точно това се случи, та освен двигателя, и радятора е за смяна ,


- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ново Поло - кой мотор
Velko...това зьа маховика....не са глупости. Имам 2 полота и на двете им е сменям
Но сега са пушка!
п.п. Към колегата...продавам едното поло

п.п. Към колегата...продавам едното поло

- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ново Поло - кой мотор
Ok,Kaжи ми тогава по какво се познава че е заминал маховика.Какви са симптомите,защото карам такава кола и може да е заминал и моя без да знам.После кажи какви пари е колега смяната.Ти как разбра че е пре..бан? Обясни точно моля те.eras3r написа:Velko...това зьа маховика....не са глупости. Имам 2 полота и на двете им е сменямНо сега са пушка!
п.п. Към колегата...продавам едното поло
- Pironski
- Мнения: 2210
- Регистриран на: Чет 22 юни 2006 17:59
- Автомобил: VW Golf II GTI 8V
- Двигател: PB
- Местоположение: EU
- Контакти:
Re: Ново Поло - кой мотор
Мога да ти предложа моето 

- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ново Поло - кой мотор
Velko написа:Ok,Kaжи ми тогава по какво се познава че е заминал маховика.Какви са симптомите,защото карам такава кола и може да е заминал и моя без да знам.После кажи какви пари е колега смяната.Ти как разбра че е пре..бан? Обясни точно моля те.eras3r написа:Velko...това зьа маховика....не са глупости. Имам 2 полота и на двете им е сменямНо сега са пушка!
п.п. Към колегата...продавам едното поло
Ами колега...как да ити го обясня...аз когато го сменях колата не беше моя все още и...не разбирах много много но ето как ще ти го опиша...
При опит да запалиш (когато и да било) се чува един проницателно грозен шум от към двигателя последвано от голямо разтрисане на цялата кола, след такива няколко опита колата да запали най накрая си пали и нямаш проблем

Ремонта...ето какви бяха проблемите след което всичко се оправи
1. Съединител комплект + маховик = 940 лева
2. Тампон двигател = 10 лева
3. Конзола на двигателя (там където са ролките и помпите...ала бала) = 293 лева
4. ОС (за ролка) = 70 лева
5. втулки 2 = 16 лева
6. Семерини = 10 лева
7. Ролка = 90 лева
8. Антифриз 3 литра = 30 лева
9. Ремък на динамото = 30 лева
10. Водна помпа = 80 лева
11. Работа = 240 лева
ТОТАЛ : 1819 лева.
Ти си прецени дали някоя от тази части не ти е прецакана.
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ново Поло - кой мотор
Нямам аз такива проблеми.Пали като часовник,дето се вика.Малко си друса,ама нали е 3 цилиндъра.А и не я жаля много много
Мерси за инфото.

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Ново Поло - кой мотор
eras3r написа:6. Семерини = 10 лева
.
СЕМЕРИНГ колега. Тия работи дето ринат семето са други

ОС за ролка 70 лева? Каква ос ..... то не ос ами осище , за 70 лева какво са ти продали ....
Цифрата е прекалено раздута!
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ново Поло - кой мотор
Freestyler нали знаеш,че има търговци и ...търговциfreestyler911 написа:eras3r написа:6. Семерини = 10 лева
.
СЕМЕРИНГ колега. Тия работи дето ринат семето са други![]()
ОС за ролка 70 лева? Каква ос ..... то не ос ами осище , за 70 лева какво са ти продали ....
Цифрата е прекалено раздута!



- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Ново Поло - кой мотор
В крайна сметка е така. Прав си колега. Но не на всяка цена!
Когато човек дава пари е хубаво да знае за какво ги дава.
Аз също работя на място където се продават машини и се поддържат и гаранционно и извън гаранционно. Но след всеки ремонт , се връщат подменените части и се дава цена на всяко от тях, както и при интерес от клиента се показват на схемата къде се намират в машината!
Когато човек дава пари е хубаво да знае за какво ги дава.
Аз също работя на място където се продават машини и се поддържат и гаранционно и извън гаранционно. Но след всеки ремонт , се връщат подменените части и се дава цена на всяко от тях, както и при интерес от клиента се показват на схемата къде се намират в машината!
- BLADE8209
- Мнения: 500
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
- Автомобил: Polo 6N2 2001
- Двигател: AMF + remap
- Местоположение: Дупница, Благоевград
Re: Ново Поло - кой мотор
freestyler911 написа:СЕМЕРИНГ колега. Тия работи дето ринат семето са други![]()
ОС за ролка 70 лева? Каква ос ..... то не ос ами осище , за 70 лева какво са ти продали ....
Цифрата е прекалено раздута!
Тая ос или както му казват някаде "Г" - образен болт той се слага на обтегача на ремъка а на него се слагат тефлонови втулки а на болта в горния карай е обтягащата ролка, и цената наистина е толко.
А иначе колкото до какъв двигател имах POLO 6N0 1.9D 64кс (бащата го кара сега) перфектна колица но малко мудна за мен, сега карам POLO 6N2 1.4 PD 75кс мисля да го чипосам и да стане 100кс скоро го взех и сам много доволен имаше шум и се оказа каре и аксиален лагер на съединителя, майстора ме успокои че не е с демфер но каза и че съединителя е 500лв. Бих казал че колицата е перфектна за грацко доста динамика и икономична.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта