Kлапан N239

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
IvchTDI
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 24 авг 2008 11:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Kлапан N239

Мнениеот IvchTDI » Вто 27 апр 2010 20:11


Kaква функиция изпълнява този клапан и той ли служи турбото да не пренадува.




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Kлапан N239

Мнениеот nasko1978 » Сря 28 апр 2010 8:24


Има връзка с управлението на турбината,ако се ориентирам правилно :oops: .Мери надморската височина и оттам се корегира надува!Не го махай.


IvchTDI
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 24 авг 2008 11:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Kлапан N239

Мнениеот IvchTDI » Сря 28 апр 2010 10:28


Няма да го махам просто трябва да го сменя...ама не съм сигурен дали е точно този клапан. Вчера е закачих и даваше че турбото надува и към 2.5 бара компа изключва турбото. Показа ми го кой е ама не беше сигурен как се казва.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Kлапан N239

Мнениеот fox_vt » Сря 28 апр 2010 11:40


Клапан N239 служи за затваряне и отваряне на дроселовата клапа.


Потребителски аватар
suggar
Мнения: 875
Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: ASV
Местоположение: Габрово

Re: Kлапан N239

Мнениеот suggar » Сря 28 апр 2010 12:32


fox_vt написа:Клапан N239 служи за затваряне и отваряне на дроселовата клапа.

:да: ....която служи за плавното гасене на двигателя като му спира кислорода.


IvchTDI
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 24 авг 2008 11:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Kлапан N239

Мнениеот IvchTDI » Сря 28 апр 2010 13:26


Изображение
За този клапан става дума.
1J0906627 34/99
7.22903.20 99T235
И някои ако знае колко струва нов.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Kлапан N239

Мнениеот nasko1978 » Сря 28 апр 2010 13:34


Това е клапана за егр-а.Нов около 100лв.,но зависи откъде го взимаш.Запиши каква точно грешка ти даде пък точно този клапан.


IvchTDI
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 24 авг 2008 11:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Kлапан N239

Мнениеот IvchTDI » Сря 28 апр 2010 13:41


nasko1978 написа:Това е клапана за егр-а.Нов около 100лв.,но зависи откъде го взимаш.Запиши каква точно грешка ти даде пък точно този клапан.

Ми доколкото каза момчето което е закачи, 4е турбото надува до 2.5 бара и компа май спира турбото че да не гръмне нещо. И вика че е този клапан не работи. Ама като гледам май не е Н239, а е Н18 или бъркам.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Kлапан N239

Мнениеот fox_vt » Сря 28 апр 2010 15:55


Абе колега каква е колата,напиши грешката която ти дава и турбото няма как да надуе толкос много.N239 е за клапата за плавно гасене,N18 е за ЕГР а за турбото е N75.Направи лог файл в движение пусни го тук и тогава сменяй за да не останеш с два работещи клапана в ръцете а да чистиш геометрия например накрая.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Kлапан N239

Мнениеот nasko1978 » Сря 28 апр 2010 16:23


Може и за по-сигурно да смениш "момчето дето я закача" ,за да ти е мирна главата!


IvchTDI
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 24 авг 2008 11:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Kлапан N239

Мнениеот IvchTDI » Сря 28 апр 2010 16:23


Колата е голф 4 116коня AJM. Тоз който е закачи не каза точно ква е грешката. Каза само че този клапан който съм отбелязъл не работи. Турбото стигало над 2.5 бара и компа изключва турбото. Иначе бара турбото и не задържа, нямало нужда от почистване..


IvchTDI
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 24 авг 2008 11:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Kлапан N239

Мнениеот IvchTDI » Сря 28 апр 2010 16:24


nasko1978 написа:Може и за по-сигурно да смениш "момчето дето я закача" ,за да ти е мирна главата!

То хубаво ще го сменя ама в Бургас нещо няма добри майстори. И последно тва на снимката дето съм отбелязъл кой клапан е?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Kлапан N239

Мнениеот nasko1978 » Сря 28 апр 2010 16:44


IvchTDI написа:
nasko1978 написа:Може и за по-сигурно да смениш "момчето дето я закача" ,за да ти е мирна главата!

То хубаво ще го сменя ама в Бургас нещо няма добри майстори. И последно тва на снимката дето съм отбелязъл кой клапан е?


Сипваш за 30лв. нафта и направо във Варна при Ifidik,не се занимавай с глупости за да не :banghead: .
А иначе това е клапана за управление на егр-а.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Kлапан N239

Мнениеот Stivi » Сря 28 апр 2010 18:25


Или се свържи с този човек http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=110724 ако си идва в Бургас,поне е сигурно че ще ти направи точна диагностика !


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Kлапан N239

Мнениеот Dobromirski » Сря 28 апр 2010 21:34


Размени го временно с тоз на ЕГР-а и виж какво става !
ПП: Като казваш 2,5 bar това абсолютно или относително налягане е ? ( показанията на VAG-COM-а ли имаш предвид или вадиш атмосферното) (защото мойто съм го виждал 3,2 , ама чак пък 3,5 :roll: )



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 41 госта