студена пали топла не иска

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
fikominti
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 07 фев 2010 19:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

студена пали топла не иска

Мнениеот fikominti » Сря 28 апр 2010 19:06


колата е поло 1.9сди 96г Сурин мд.р от ряс но като загрее и я огася и веднага завартя пали но като поседи по далго време примерно 10-15 мин и няма палене докато не истине та да ми се покажат лампите за подгряването. та като ми светне лампата за подгряването и паля от ряс. казахами 4е няма компрресия но полото си дарпа накоято и скорост да сам с и сам окло 1500об давам газ и си набира




Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: студена пали топла не иска

Мнениеот Dizel_fen » Сря 28 апр 2010 19:41


Вадиш температурният датчик-този дето е закачен на пласмасовият тройник за термостата-има зелена ивица на него! Почистваш го с контактен спрей и пиши пак! Направи същото и с датчика дето е на разширителният съд и пиши пак :beer


fikominti
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 07 фев 2010 19:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: студена пали топла не иска

Мнениеот fikominti » Сря 28 апр 2010 20:42


температурния дат4ик е сменен и пак не иска мамицата му и кенеф


Потребителски аватар
Rqhovo
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:06
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1Y 1991
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: студена пали топла не иска

Мнениеот Rqhovo » Сря 28 апр 2010 21:05


При мен се оказа заминаващ си стартер.След смяната му пали и топла и студена.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: студена пали топла не иска

Мнениеот dobrin » Сря 28 апр 2010 22:18


Дали успя да използваш търсачката? Писано е по темата, при това доста.


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: студена пали топла не иска

Мнениеот kiro rachnata » Сря 28 апр 2010 22:39


ако двигателя не достигне определени обороти/зависи колко е топъл/ на стартер просто помпата не пуска нафта.мисля че на студен двигател са мин.180 об.а на топъл доста повече :screwy .прегледаи си стартера и акомулатора.


fikominti
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 07 фев 2010 19:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: студена пали топла не иска

Мнениеот fikominti » Чет 29 апр 2010 10:33


акомулатора е 60 ампера земерих го с мултицет при огасен джигател и даржи 12.6


fikominti
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 07 фев 2010 19:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: студена пали топла не иска

Мнениеот fikominti » Чет 29 апр 2010 10:36


а за6то да е от стартер като я огася и веднага завартя пали но като поседи малко и заварта не иска. сега вадя букста на температурния дат4ик и ми подгреят све6тите и вратна и пали тожа е при топал джигател ина4е студена е 4акмак


Потребителски аватар
petyr13
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 09 окт 2008 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: студена пали топла не иска

Мнениеот petyr13 » Чет 29 апр 2010 10:45


При повреден стартер може да има приплъзване и от там по ниски обороти...


topceto
Мнения: 64
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 23:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: harmanli

Re: студена пали топла не иска

Мнениеот topceto » Пет 30 апр 2010 7:28


виж релето на свещите
другото което ми идва на ум е нафтова помпа но там ти трябва майстор да я види
аз наскоро с колата на баща ми имах друг проблем не искаше да гасне или по точно махам кабела от клапана на помпата и гасне но контакта остава даже и на изкаран ключ свалям клемата на акумолатора и я поставям изчезва контакта до следващото палене и пак се почва клапан клема и я оставям накрая се оказа релето за мигачите ако искате вярвайте беше ме подлудила мама и колица


Потребителски аватар
Branimir.Krastev
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 26 авг 2009 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: студена пали топла не иска

Мнениеот Branimir.Krastev » Пет 30 апр 2010 12:45


колега я прочети тая тема
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=16&t=70


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Re: студена пали топла не иска

Мнениеот bulaki » Пет 30 апр 2010 20:15


На мой познат този проблем го решиха с поставяне на реле в някакъв сервиз(даже но го знам и къде е) и работата се оправи.Цялата тази работа му е струвала 20 лв,но дали ще е само временно оправяне на проблема или ще е за постоянно никой не знае.До сега вече 3 месеца няма проблеми.
Иначе истинския начин да се оправи проблема е както го е описал колегата Brezel


fikominti
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 07 фев 2010 19:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: студена пали топла не иска

Мнениеот fikominti » Вто 01 юни 2010 17:19


колеги ходих на диагностика в сервиз на vw напражиха ми една диагностика и ми казаха 4е вси4ко си е фред само компресията е 21.При4ината за паленето била ниската компресия. Така ли е


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: студена пали топла не иска

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Вто 01 юни 2010 18:49


за "чип туннинг" си :mrgreen:
според мен, поради механично износване на някои чарколяци, двигателя не може да достигне нужните обороти(280 мисля че бяха) за впръскване на гориво когато е топъл
оправя се софтуерно като се запълват някои "пропуски" по картите за впръскване на горивото
писано е и коментирано доста


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: студена пали топла не иска

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Вто 01 юни 2010 18:54


имаше и някакъв вариант чрез превключване на автоматик с ваг-ком-а
но при някои мотори тогава се наблюдава странно поведение на мотора, не при всички

опс, извинявам се за двойния пост



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта