


Поредната гавра на КАТ - посред бял ден
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- palikari
- Мнения: 449
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 19:53
- Автомобил: GOLF 5 Polo Lounge tdi 2015
- Двигател: BMM-2006
- Местоположение: София
Re: Поредната гавра на КАТ - посред бял ден
За съжаление ПТП-тата се превърнаха в търгове с тайно наддаване.Лошото е когато го води полицай или подобен под прикритие.
- GTspecial
- Мнения: 563
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поредната гавра на КАТ - посред бял ден
!!! Може би !!!...кръговото на Панаира...
защото булеварда "на 9 часа" е "България"...
Кой е виновен няма да коментирам, защото достатачно са
се разпалили другите коментатори
(не ми се спори), но това за свидетела на "СантаФето",
който всъщност не е никакъв свидетел е наистина педе**сия
защото булеварда "на 9 часа" е "България"...
Кой е виновен няма да коментирам, защото достатачно са
се разпалили другите коментатори
(не ми се спори), но това за свидетела на "СантаФето",
който всъщност не е никакъв свидетел е наистина педе**сия

- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
Re: Поредната гавра на КАТ - посред бял ден
palikari написа:Законовото основание е лицето,което е консултирало полицайте.А всеки, според който автомобил 1 има вина за ПТП-то, трябва да си върне книгата в КАТ.
колега ти когато тръваш да излизаш от кръгово движение продължаваш да завиваш на ляво или започваш да се движиш направо!полицаят много правилно го е нарисувал на акта и спрете пишете вече кой е виновен че сте смешни !
на този автомобил номер едно може да му тръснат акт и затова че се престройл неправилно и създава предпоставка за ПТП!
аз лично съм попадал няколко пъти в същата ситуация за щастие без удар но на кръгово с две ленти и досега всички като вас дето тук спорите че номер едно е прав са ми се извинявали!помислете малко поставете се в ситуацията и ще разберете че съм прав!
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поредната гавра на КАТ - посред бял ден
1. Възражение на акта в тридневен срок до Н-к на РПУ от което са въпросните служители съставили акта. Може по пощата с обратна разписка или директно в КАТ деловодство, срещу което му издават входящ номер с една бележчица.
2. Изчакване или до излизане на НП или до отмяна на акта. Ако жалбата е написана разбираемо до началника и той се усети - може да отмени акта, защото после в съда неговия гъз ще се пече.
3. Ако все пак излезе НП - обалване на НП в седемдневен срок от получаването му - Чрез КАТ /където е издадено/ до Съда по местопроизшествие.
Жалби примерни има във форума.
Успех на номер 1.
2. Изчакване или до излизане на НП или до отмяна на акта. Ако жалбата е написана разбираемо до началника и той се усети - може да отмени акта, защото после в съда неговия гъз ще се пече.
3. Ако все пак излезе НП - обалване на НП в седемдневен срок от получаването му - Чрез КАТ /където е издадено/ до Съда по местопроизшествие.
Жалби примерни има във форума.
Успех на номер 1.
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Царево / Бургас
Re: Поредната гавра на КАТ - посред бял ден
Шофьорската ми книжка е от 30г и досега нямам акт от КАТ.
Продължавам да твърдя, че:
>Автомобил No1 е виновен логически за инцидента
>Чертежа от протокола се различава от чертежа, нарисуван от колегата.
>Автомобил се кара с мисъл, особено в града
>Престрояването е преди кръговото е важно и сигнал за другите участници е движението
>Автомобил номер1 при положение, че не се отклонява през първия изход, след това не отклонява през втория изход какво прави в най дясната лента!
>Мирише ми, както казва колегата, на малка гонка, в която не са се разбрали кой накъде отива.
Членовете и алинейте, които се споменават, отдавна съм ги забравил. Карам по усет и преценка на ситуацията.
А посоченото доказателството за номера СА6363АХ, повиканият приятел, е за публиката. Много от Вас, които имат такива за 50лв купени номера, хулигани на пътя ли са?
Продължавам да твърдя, че:
>Автомобил No1 е виновен логически за инцидента
>Чертежа от протокола се различава от чертежа, нарисуван от колегата.
>Автомобил се кара с мисъл, особено в града
>Престрояването е преди кръговото е важно и сигнал за другите участници е движението
>Автомобил номер1 при положение, че не се отклонява през първия изход, след това не отклонява през втория изход какво прави в най дясната лента!
>Мирише ми, както казва колегата, на малка гонка, в която не са се разбрали кой накъде отива.
Членовете и алинейте, които се споменават, отдавна съм ги забравил. Карам по усет и преценка на ситуацията.
А посоченото доказателството за номера СА6363АХ, повиканият приятел, е за публиката. Много от Вас, които имат такива за 50лв купени номера, хулигани на пътя ли са?
- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Поредната гавра на КАТ - посред бял ден
Всичко е до маркировка:
http://roads.blog.bg/technology/2009/03 ... nas.315577
http://roads.blog.bg/technology/2009/03 ... nas.315577
Последна промяна от group® на Чет 29 апр 2010 19:17, променено общо 2 пъти.
- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
Re: Поредната гавра на КАТ - посред бял ден
kiril_bulgaria написа:Шофьорската ми книжка е от 30г и досега нямам акт от КАТ.
Продължавам да твърдя, че:
>Автомобил No1 е виновен логически за инцидента
>Чертежа от протокола се различава от чертежа, нарисуван от колегата.
>Автомобил се кара с мисъл, особено в града
>Престрояването е преди кръговото е важно и сигнал за другите участници е движението
>Автомобил номер1 при положение, че не се отклонява през първия изход, след това не отклонява през втория изход какво прави в най дясната лента!
>Мирише ми, както казва колегата, на малка гонка, в която не са се разбрали кой накъде отива.
Членовете и алинейте, които се споменават, отдавна съм ги забравил. Карам по усет и преценка на ситуацията.
А посоченото доказателството за номера СА6363АХ, повиканият приятел, е за публиката. Много от Вас, които имат такива за 50лв купени номера, хулигани на пътя ли са?

При положение че пропуска две отклонения даже трябва да е в най-лява лента!
- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
Re: Поредната гавра на КАТ - посред бял ден
1z написа:kiril_bulgaria написа:Шофьорската ми книжка е от 30г и досега нямам акт от КАТ.
Продължавам да твърдя, че:
>Автомобил No1 е виновен логически за инцидента
>Чертежа от протокола се различава от чертежа, нарисуван от колегата.
>Автомобил се кара с мисъл, особено в града
>Престрояването е преди кръговото е важно и сигнал за другите участници е движението
>Автомобил номер1 при положение, че не се отклонява през първия изход, след това не отклонява през втория изход какво прави в най дясната лента!
>Мирише ми, както казва колегата, на малка гонка, в която не са се разбрали кой накъде отива.
Членовете и алинейте, които се споменават, отдавна съм ги забравил. Карам по усет и преценка на ситуацията.
А посоченото доказателството за номера СА6363АХ, повиканият приятел, е за публиката. Много от Вас, които имат такива за 50лв купени номера, хулигани на пътя ли са?
![]()
При положение че пропуска две отклонения даже трябва да е в най-лява лента!

-
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Поредната гавра на КАТ - посред бял ден
за всички които карат с много мисъл логика и карат без актове кои е виновен ?
най-мразя да ми обесняват в коя лента съм карал и да се престроявам точно номер 2 трябва да мисли за това какво иска да направи и ако иска да завие трябва да се престрои в най-дясна лента в която няма опасност да удари някои като завива
най-мразя да ми обесняват в коя лента съм карал и да се престроявам точно номер 2 трябва да мисли за това какво иска да направи и ако иска да завие трябва да се престрои в най-дясна лента в която няма опасност да удари някои като завива
- heimdal
- Мнения: 1858
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 10:43
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: 1997
- Местоположение: София
Re: Поредната гавра на КАТ - посред бял ден
-----
колега ти когато тръваш да излизаш от кръгово движение продължаваш да завиваш на ляво или започваш да се движиш направо!
-------
Колега, като начало се оглеждам преди да маневрирам. И ако до мен има го пропускам, намалявам и изчаквам! Което мисля е правилното и безопасното
----
полицаят много правилно го е нарисувал на акта и спрете пишете вече кой е виновен че сте смешни !
----
Това го пропускам направо
----------
Така а за най-ляво, ако си с предимство по чл.25 ал.2 защо джипа не го е оставил да се престрои и му е отнел предимството ?
И както написах - да намали и да изчака ?
на този автомобил номер едно може да му тръснат акт и затова че се престройл неправилно и създава предпоставка за ПТП!
----------
как реши че се е престроил неправилно ? Посочи къде му е нарушението по закон и правилник ?
конкретно.
-------
аз лично съм попадал няколко пъти в същата ситуация за щастие без удар но на кръгово с две ленти и досега всички като вас дето тук спорите че номер едно е прав са ми се извинявали!помислете малко поставете се в ситуацията и ще разберете че съм прав![/quote]
-------
извиняват се защото са били възпитани хора!
Колкото до престрояването - ела да караш в друг град и да не знаеш секциите да видим дали няма да си в дясната лента !!! бавничко и по-встрани!
Особено като не се спазват елементарните правила за предимство.
Повечето си мислят че като пуснат мигача са с такова !
Мислете преди да пишете. няма значение в коя лента е ...не е допуснат да се премести в по-лява, отнето му е предимство и след това отново ...този от дясно Е С ПРЕДИМСТВО!
полицаите са написали правилния член, само че там пише че джипа НЯМА ТАКОВА!
не правете собствени интерпретации като полицаите!
колега ти когато тръваш да излизаш от кръгово движение продължаваш да завиваш на ляво или започваш да се движиш направо!
-------
Колега, като начало се оглеждам преди да маневрирам. И ако до мен има го пропускам, намалявам и изчаквам! Което мисля е правилното и безопасното
----
полицаят много правилно го е нарисувал на акта и спрете пишете вече кой е виновен че сте смешни !
----
Това го пропускам направо
----------
Така а за най-ляво, ако си с предимство по чл.25 ал.2 защо джипа не го е оставил да се престрои и му е отнел предимството ?
И както написах - да намали и да изчака ?
на този автомобил номер едно може да му тръснат акт и затова че се престройл неправилно и създава предпоставка за ПТП!
----------
как реши че се е престроил неправилно ? Посочи къде му е нарушението по закон и правилник ?
конкретно.
-------
аз лично съм попадал няколко пъти в същата ситуация за щастие без удар но на кръгово с две ленти и досега всички като вас дето тук спорите че номер едно е прав са ми се извинявали!помислете малко поставете се в ситуацията и ще разберете че съм прав![/quote]
-------
извиняват се защото са били възпитани хора!
Колкото до престрояването - ела да караш в друг град и да не знаеш секциите да видим дали няма да си в дясната лента !!! бавничко и по-встрани!
Особено като не се спазват елементарните правила за предимство.
Повечето си мислят че като пуснат мигача са с такова !
Мислете преди да пишете. няма значение в коя лента е ...не е допуснат да се премести в по-лява, отнето му е предимство и след това отново ...този от дясно Е С ПРЕДИМСТВО!
полицаите са написали правилния член, само че там пише че джипа НЯМА ТАКОВА!
не правете собствени интерпретации като полицаите!
- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
Re: Поредната гавра на КАТ - посред бял ден
колега небъркай движение направо в две ленти и последващо престрояване и кръгово движение първо мисли и тогава давай схеми!
а що се отнася до това по кой член е написан акта найстина полицая е объркал и може да се оспорва акта!
а що се отнася до това по кой член е написан акта найстина полицая е объркал и може да се оспорва акта!
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поредната гавра на КАТ - посред бял ден
viewtopic.php?f=60&t=57947&p=1860035&hilit=%D0%B2%D0%B4%D1%8F%D1%81%D0%BD%D0%BE#p18600351z написа:kiril_bulgaria написа:Шофьорската ми книжка е от 30г и досега нямам акт от КАТ.
Продължавам да твърдя, че:
>Автомобил No1 е виновен логически за инцидента
>Чертежа от протокола се различава от чертежа, нарисуван от колегата.
>Автомобил се кара с мисъл, особено в града
>Престрояването е преди кръговото е важно и сигнал за другите участници е движението
>Автомобил номер1 при положение, че не се отклонява през първия изход, след това не отклонява през втория изход какво прави в най дясната лента!
>Мирише ми, както казва колегата, на малка гонка, в която не са се разбрали кой накъде отива.
Членовете и алинейте, които се споменават, отдавна съм ги забравил. Карам по усет и преценка на ситуацията.
А посоченото доказателството за номера СА6363АХ, повиканият приятел, е за публиката. Много от Вас, които имат такива за 50лв купени номера, хулигани на пътя ли са?
![]()
При положение че пропуска две отклонения даже трябва да е в най-лява лента!
Из закона за движение по пътищата:
Член 15: т.2, подточка 2:
Чл. 15. (1) На пътя водачът на пътно превозно средство се движи възможно най-вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътна маркировка, използва най-дясната свободна лента.
(2) Разпоредбите на ал. 1 не се прилагат и водачът на моторно превозно средство може да използва за движение най-удобната за него пътна лента в следните случаи:
1. на пътно платно с три и повече пътни ленти за движение в една посока, когато техният брой специално е обозначен с пътен знак;
2. в населените места, на пътно платно с две и повече пътни ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка;* това правило не се прилага на автомагистрали и пътища, по които е разрешено движението на пътни превозни средства със скорост, по-голяма от 80 км/ч;
*пътната маркировка за обозначаване на ленти може да бъде единична прекъсната или непрекъсната.
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Поредната гавра на КАТ - посред бял ден
за всички важат едни и същи правила. щом съм в дясна лента тя е за направо и надясно. Това е.
- palikari
- Мнения: 449
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 19:53
- Автомобил: GOLF 5 Polo Lounge tdi 2015
- Двигател: BMM-2006
- Местоположение: София
Re: Поредната гавра на КАТ - посред бял ден
Движението з най дясна лента в кръговото не те задължава да завиеш надясно по който и да е изход от него.Аз може да искам да обикалям цял ден,като ми омръзне пускам мигача и това вече означава,че ще завивам.А презумцията,че трябва да завия веднага щом съм в дясна лента е за вечно бързащите наглеци,които от средна лента правят десни завои.
- heimdal
- Мнения: 1858
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 10:43
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: 1997
- Местоположение: София
Re: Поредната гавра на КАТ - посред бял ден
@паликари
тези дето казват кой къде и в коя лента трябва да бъде да прочетат
чл. 15 и чл 16
и да си върнат книжките доброволно
някой го спомена...

тези дето казват кой къде и в коя лента трябва да бъде да прочетат
чл. 15 и чл 16
и да си върнат книжките доброволно

Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта