Проблем нестабилна работа на празен ход.
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Проблем нестабилна работа на празен ход.
Проблем нестабилна работа на празен ход.Става въпрос за Голф 2 1.6 Дизел. Проблема е следният: При първоначално палене ( студен мотор) без дърпането на обогатитела няма палене или ако запали двигателя работи нестабилно ( получава се прекъсване) а от аспуха излиза белосивкав пушек. Ако е изфорсирам отзад става черна мъгла.Едни познати ми казаха да сменя разпръсквачите с нови, а други да сваля дюзите и да ги закарам да ги почистят и центроват. Интересува ме: Според вас какъв е проблема и кой е по удачният вариант, при свалянето на дюзи задължително ли се сменят паричките под тях,какви са цените на разпъсвачи/парички, какъв трябва да е разхода в градско/извънградско. Благодаря ви предварително. Мерси.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Закарай я някъде да свалят дьзите и да ги качат на стенд, като може да използваш случая да премерят и компресията.
Не искам да те плаша но за мен е ниска компресията, но е напълно възможно и разпръсквачите да са заминали.
Най-добре да ги видят на стенд може да са само за реглаж дюзите - там ще ти кажат най-добре.
Иначе читав разпръсквач е към 25-30 лв.
Паричките /или по-точно май "панички" им се викаше/ са някакви стотинки доколкото знам. Сменят се ако старите са прегорели.
За разхода: карах такъв Голф 6 години - 5/100 градско, 4/100 извънградско /100-110 км/
Не искам да те плаша но за мен е ниска компресията, но е напълно възможно и разпръсквачите да са заминали.
Най-добре да ги видят на стенд може да са само за реглаж дюзите - там ще ти кажат най-добре.
Иначе читав разпръсквач е към 25-30 лв.
Паричките /или по-точно май "панички" им се викаше/ са някакви стотинки доколкото знам. Сменят се ако старите са прегорели.
За разхода: карах такъв Голф 6 години - 5/100 градско, 4/100 извънградско /100-110 км/
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Може ли да е малка компресия ( свършил мотор) след като зима
°niksi° написа:Закарай я някъде да свалят дьзите и да ги качат на стенд, като може да използваш случая да премерят и компресията.
Не искам да те плаша но за мен е ниска компресията, но е напълно възможно и разпръсквачите да са заминали.
Най-добре да ги видят на стенд може да са само за реглаж дюзите - там ще ти кажат най-добре.
Иначе читав разпръсквач е към 25-30 лв.
Паричките /или по-точно май "панички" им се викаше/ са някакви стотинки доколкото знам. Сменят се ако старите са прегорели.
За разхода: карах такъв Голф 6 години - 5/100 градско, 4/100 извънградско /100-110 км/
Може ли да е малка компресия ( свършил мотор) след като зимата палеше на - 15.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами не споменаваш коя година е колата. Принципно тоя мотор е с много ресурс, но не се знае на какви километри е.
За да си изясниш нещата, може да не е успокоение /особено ако се окаже, че е паднала компресията/, но поне ще знаеш към какво да се насочиш, направи каквото ти препоръчвам. Намери къде тестват дюзи в Пловдив /щото гледам че от оттам/. Или ги свали или отиди с колата да ги свалят и тестват. Дюзите трябва да отварят на не по-малко от 130 бара и не трябва да "пикаят". Ако се окаже че имат проблем може и да не мериш компресия.
За да си изясниш нещата, може да не е успокоение /особено ако се окаже, че е паднала компресията/, но поне ще знаеш към какво да се насочиш, направи каквото ти препоръчвам. Намери къде тестват дюзи в Пловдив /щото гледам че от оттам/. Или ги свали или отиди с колата да ги свалят и тестват. Дюзите трябва да отварят на не по-малко от 130 бара и не трябва да "пикаят". Ако се окаже че имат проблем може и да не мериш компресия.
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Проблема решен
°niksi° написа:Ами не споменаваш коя година е колата. Принципно тоя мотор е с много ресурс, но не се знае на какви километри е.
За да си изясниш нещата, може да не е успокоение /особено ако се окаже, че е паднала компресията/, но поне ще знаеш към какво да се насочиш, направи каквото ти препоръчвам. Намери къде тестват дюзи в Пловдив /щото гледам че от оттам/. Или ги свали или отиди с колата да ги свалят и тестват. Дюзите трябва да отварят на не по-малко от 130 бара и не трябва да "пикаят". Ако се окаже че имат проблем може и да не мериш компресия.
Благодаря ти много. Проблема бе решен. Свалих дюзите и се установи че нито една от тях не е читава. Всичко " пикае ". Направо ужасно . Отидох и след мн. търсене взех нови разпръсквачи. Сложих ги, минах стенд и всичко се нормализира. Голфчето спря да пуши, а и максималната му скорост се увеличи. Благодая ти. Много здраве, щастие и късмет.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта