Въпрос за KR с карбуратори
- viruscheto
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
- Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
- Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
- Местоположение: Хасково
Re: Въпрос за KR с карбуратори
ето дано да се качат
- viruscheto
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
- Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
- Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
- Местоположение: Хасково
Re: Въпрос за KR с карбуратори
дано да ти е полезно
маркучите пред капака на главата и зад карбовете са вакум за сервото
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: .........................
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Ееее благодаря, че веднага се отзовахте на зова за помощ.Ей Радованов кво правиш, станаха ли тройниците, подкарахте ли го твоя???Нищо не казваш.А относно това да на моите карбове има отвори за вакуум които се регулират, но самите дупчици са много малки и и не вярвам да ми свършат работа та за това питам ако някой може да каже? Пък сега и без това съм свалил главата зарад генерацията и ми е по удобно да дупча колектора ма проблема е да знам колко дупки да направя по скоро на колко от цилиндрите да направя.
И още един път да благодаря за бързото отзоваване
И още един път да благодаря за бързото отзоваване
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: .........................
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Благодаря Вирусче, на първата снимка е най добре това което ме интересува, но не мога да видя дали всички цилиндри са ти надупчени и са събрани в едно цяло или имаш само на един от цилинрите отвор.Ако са ти направени отвори във всички цилиндри преди да ги събереш в едно имаш ли клапанчета някакви или просто ги събираш и ги вкарваш в сервото.Схемата по принцип ми е ясна.Интересува ме това дали е хванато само от един цилиндър или от всички и има ли клапанчета.Благодаря още един път
- viruscheto
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
- Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
- Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
- Местоположение: Хасково
Re: Въпрос за KR с карбуратори
вакума е хванат и от 4-те цилиндъра,има и клапанчета но не пречи и да няма защото съм виждал и такива дето нямат клапанчета и няма проблеми.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: .........................
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Много ти благодаря
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: .........................
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Ще има развитие след празниците и ще съобщя впечатленията си, които се надявам да са положителни.
- viruscheto
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
- Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
- Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
- Местоположение: Хасково
Re: Въпрос за KR с карбуратори
дай боже,пожелавам ти късмет
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: .........................
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Днес направихме първите проби, но машината дето свива тръбите неможе да ги свива без да ги преплесква лекичко.Притеснявам се да не би това преплескване да намали фрапиращо сечението на тръбите и се допитах до няколко човека.Мненията са портиворечиви едни казват, че е по добре да се направи от колена и тръби други, че по добре да е от цяла тръба пък макар и слеки вдлъбнатини на определени места.В крайна сметка стигнахме до извода, че това свиване не е толкова фатално, защото дори и когато се правят от колена и тръби никога не се получавало идеално от вътрешната страна винаги оставали броки и прагчета при пасването.И в крайна сметка макар и малки тези прагчета и проварите при заварка също нарушават сечението.Така че утре ще ми кажат цена на тези тръби и свиване, но мисля, че няма да ми излезе повече 70-80 лв. така, че мисля пробвам ей така за спорта, пък в крайна сметка каквото стане нали чугуняка е в гаража така, че няма да стане нещо непоправимо.Най много да изгоря с тези парички, и един два дни след работа, за правене на фланци, заваряне, пасване и зглобяване.дано само после да не стане......
Хубаво ще е някой от знаещите от опит да сподели, най късно до утре на обяд, дали ще се получи или ще е просто изгубено време и пари.
Хубаво ще е някой от знаещите от опит да сподели, най късно до утре на обяд, дали ще се получи или ще е просто изгубено време и пари.
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Ако всичко това се отнася за всмукателния колектор...
Не намалянето на диамръра при огъване на тръбата ще се отрази кой знае колко... За предпочитане е пред наставянето и заваряването на колена. Другия вариант е при всяка заварка да се шлифова отвътре и тогава да се продължава.
Не намалянето на диамръра при огъване на тръбата ще се отрази кой знае колко... За предпочитане е пред наставянето и заваряването на колена. Другия вариант е при всяка заварка да се шлифова отвътре и тогава да се продължава.
- SixKillerVR6
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Я и аз да се набутам У шамарите малко
Виждам, че има доста хора, които са се заигравали с карбове, та веднага изстрелвам няколко въпроса (можеби глупави за някои от вас).
Мотора е/беше КР сега е с глава КР и блок АБФ...ха сега дайте съвет за карбове... Два двойни 40-ки, 45-ци, или 4-и карба от моторетка ? Кой е най-удачния вариант и евентуално защо? Като за начало толкова, после ще питам повече Благодаря предварително.
Виждам, че има доста хора, които са се заигравали с карбове, та веднага изстрелвам няколко въпроса (можеби глупави за някои от вас).
Мотора е/беше КР сега е с глава КР и блок АБФ...ха сега дайте съвет за карбове... Два двойни 40-ки, 45-ци, или 4-и карба от моторетка ? Кой е най-удачния вариант и евентуално защо? Като за начало толкова, после ще питам повече Благодаря предварително.
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Първо:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=204370
Премисли какво се е случило със степента. Темата е реципрочна но ще ти свърши работа.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=204370
Премисли какво се е случило със степента. Темата е реципрочна но ще ти свърши работа.
- SixKillerVR6
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Благодаря колега за линка. И все пак ще опитам... като се абстрахираме от съответния проблем със степента за малко все пак към кои карбове да се насоча.
- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Май е традиция да се прави по трудния начин ."Двигатела е такъв с такава тиква"-защо бързате всички да затваряте?Ако не се побутне главата,не се направят както трябва смукателите и тромпетите може да се остане само със зверски разход.
Научих и как се разрежда КР за турбиниране,и никой да не се сети досега .
Ако не потръгне с карбовете имам дросели 45мм с горивна рейка за АБФ но и там не е лесно.
Научих и как се разрежда КР за турбиниране,и никой да не се сети досега .
Ако не потръгне с карбовете имам дросели 45мм с горивна рейка за АБФ но и там не е лесно.
- SixKillerVR6
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Мотора далеч не е затворен още...както и главата е доста побутвана не само като шлайфане, но това е друга тема на разговор за сега. Мисълта ми е че не съм запознат с + и - на моторджийските карбове а имам под ръка някои варианти за такива. И съответно ако не са моторджийските дали 40-ките вършат нужната работа, защото 45-ците са пък по-скъпи (хем сърби хем боли ) За сега съм се нацелил към 45-ци , но може и да греша, за това и се допитвам до вас.
Поздрави
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта